Siinä ekassa viestissä mitä en siis muista lähettäneeni sanoin että mulla ois kerrottavana yks juttu ellei se häiritte ja se oli siihen vastannu sitte että ei häiritte
Sit selitin et okei no hyvä ku se juttu tulee hämmentää sitä ihan rutosti ja sanoin et ekaksi haluun sanoo et sen ei tarvi reagoida mitenkään ja voi unohtaa koko keskustelun ja se sit laitto mulle vaa 😊-emojin ja mää sitte sanoin et mulla taitaa olla tunteita sitä kohtaan ja sanoin et kuulostaa tosi tyhmältä meijän pelkän ikäeronki takia ja selitin vaa et halusin et se tietää
Se luki sen viestin jonku puolen tunnin päästä mut sillä meni vartti vastata, toki ymmärrän sen ku ei sitä joka päivä saa viestiä pikkutytöltä joka on ihastunu
Tarkkaan lainaten sen viesti meni näin:
"Kiitos että kerroit, mutta niin ku arvaatki niin ikäeron lisäksi pelkästään jo se että oon työroolissa/opettajan roolissa rippikoulussa nuoria ohjaamassa tekee asiasta yksinkertaisesti mahdottoman. Kaikkea hyvää ja menestystä (mun nimi)!😊"
Sanoin et kyllähän mää sen tiedän ja toistin että halusin tosiaan että se tietää ettei jää mitään epäselvyyksiä ja näin ja lisäsin vielä että toivottavasti tää ei haittaa ja hän sitte vastas että ei
Lol tuli näköjään selitettyä aika pitkästi