Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huh
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 102382" data-attributes="member: 34"><p>Niiku mitä vittua aina. Aina sama kaava niiku täysin. Since ala-aste tää on ollu tämmöstä tiheetä rakastumista millon kehenkin ja aina niin voimakasta että koko ajan pitää olla itkemäs. Ja osaan sanoa suurinpiirtein että kenestä kaikki lähti sillon ala-asteel. Tai yleensä aattelen sen sillee et Kari on ollu se mist kaikki on lähtenyt (olin 12) mut sitä ennenkin oli kyl kaikkee mut se oli ehkä eka sellane mikä tuntu sairaan isolta. Nojoo, oli mulla ennen sitä muutamia ihastuksia koulust (eikä ne ollu ees opei, mut tyylii eka opeihastus tais tulla siin karin jälkeen vähän niinku). Huutista.</p><p></p><p>Mut et tätä tää on nyt sit ollu.</p><p></p><p>Ja niiku luoja sitäki aikaa ku timppaan alettii kunnol rakastua (joulukuu 2020) se oli aivan..... :D kamalaa.</p><p></p><p>Miten se vaa voi olla aina niin. Saatana en edes tiedä. Mut siis? :Dddddddd</p><p></p><p>Sillon oli ihan hirveet tuskat huin ja hansen ja taeilin takia (jep en ole unohtanut sitäkään sankaria mutta idk) ja nyt taas kai. Ja no kaikki muutkin. No ei kai nuokaan oo loppunu mihinkään. Taeilista en kyl tiiä. En tiiiiä. Okei kyl mä sitä ajattelen vittu xD mut sit jinhost mul jäi ihan karsee olo siit yhest unest mut en mä sillee ajattele sitä mut vittu se yks uni. Alan oikeest itkee ja parkuu. Siis se oli vaan sellane mis jinho yhtäkkiä kääns katseensa muhun ja jotai hymyili siin ja ei vittu se oli kamalaa. Ehkä mä siitäkin tykkään viel emt? Törkeen paljon näit.</p><p></p><p>Ja edelleen soi shine :D jeesjees. Uskomatonta vittu :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 102382, member: 34"] Niiku mitä vittua aina. Aina sama kaava niiku täysin. Since ala-aste tää on ollu tämmöstä tiheetä rakastumista millon kehenkin ja aina niin voimakasta että koko ajan pitää olla itkemäs. Ja osaan sanoa suurinpiirtein että kenestä kaikki lähti sillon ala-asteel. Tai yleensä aattelen sen sillee et Kari on ollu se mist kaikki on lähtenyt (olin 12) mut sitä ennenkin oli kyl kaikkee mut se oli ehkä eka sellane mikä tuntu sairaan isolta. Nojoo, oli mulla ennen sitä muutamia ihastuksia koulust (eikä ne ollu ees opei, mut tyylii eka opeihastus tais tulla siin karin jälkeen vähän niinku). Huutista. Mut et tätä tää on nyt sit ollu. Ja niiku luoja sitäki aikaa ku timppaan alettii kunnol rakastua (joulukuu 2020) se oli aivan..... :D kamalaa. Miten se vaa voi olla aina niin. Saatana en edes tiedä. Mut siis? :Dddddddd Sillon oli ihan hirveet tuskat huin ja hansen ja taeilin takia (jep en ole unohtanut sitäkään sankaria mutta idk) ja nyt taas kai. Ja no kaikki muutkin. No ei kai nuokaan oo loppunu mihinkään. Taeilista en kyl tiiä. En tiiiiä. Okei kyl mä sitä ajattelen vittu xD mut sit jinhost mul jäi ihan karsee olo siit yhest unest mut en mä sillee ajattele sitä mut vittu se yks uni. Alan oikeest itkee ja parkuu. Siis se oli vaan sellane mis jinho yhtäkkiä kääns katseensa muhun ja jotai hymyili siin ja ei vittu se oli kamalaa. Ehkä mä siitäkin tykkään viel emt? Törkeen paljon näit. Ja edelleen soi shine :D jeesjees. Uskomatonta vittu :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huh
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja