Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huh
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 102364" data-attributes="member: 34"><p>Ei hemmetti. Mua naurattaa kun hobi ja suga on mua 4 ja 5 vuotta vanhempia, ja sit on Kai joka on mua 4 vuotta NUOREMPI. Lmao. En ymmärrä. Ihan randomilla menee nää preferenssit näköjään. Eikä mulla periaatteessa edes ole tällä hetkellä ketään sillee kunnol vanhempaa (tittelini ei siis pidä paikkaansa lmao) vaikka näin kyllä timpasta vissiin unta mutta se nyt on jääny atm silti noiden yksien varjoon. Taisin nähä joonaksest unta myös mutta vitut mä siitäkään tykkään. En tajuu mitä tääl tapahtuu xd muutenki oon alkanu tykkää melkein kokonaan vaa tämmösist nuoremmist tyypeistä. No ei nyt täysin mutta. Jostain syystä aattelen tosi vähän muita ku kpop tyyppei. I guess? Sit mua häiritsee koska hanse ? Olin niin totaalisen rakastunut siihen mut en oo varma oonko vieläkin koska tuntuu et oisin mut hitto ei mul voi olla näin montaa ihastusta paitsi että on. Ainakin hanse, hui, suga, hobi, kai, chan, han. En tiiä muista. Ja kiva ku soi päässä shine nii ei ny vittu. Tuntuu et oksennan ja on jotenki nii paha olo. Shine on muutenki biisi joka saa mulle huonon olon tai ei nyt sinänsä mut muistot siitä on jotain saatanaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 102364, member: 34"] Ei hemmetti. Mua naurattaa kun hobi ja suga on mua 4 ja 5 vuotta vanhempia, ja sit on Kai joka on mua 4 vuotta NUOREMPI. Lmao. En ymmärrä. Ihan randomilla menee nää preferenssit näköjään. Eikä mulla periaatteessa edes ole tällä hetkellä ketään sillee kunnol vanhempaa (tittelini ei siis pidä paikkaansa lmao) vaikka näin kyllä timpasta vissiin unta mutta se nyt on jääny atm silti noiden yksien varjoon. Taisin nähä joonaksest unta myös mutta vitut mä siitäkään tykkään. En tajuu mitä tääl tapahtuu xd muutenki oon alkanu tykkää melkein kokonaan vaa tämmösist nuoremmist tyypeistä. No ei nyt täysin mutta. Jostain syystä aattelen tosi vähän muita ku kpop tyyppei. I guess? Sit mua häiritsee koska hanse ? Olin niin totaalisen rakastunut siihen mut en oo varma oonko vieläkin koska tuntuu et oisin mut hitto ei mul voi olla näin montaa ihastusta paitsi että on. Ainakin hanse, hui, suga, hobi, kai, chan, han. En tiiä muista. Ja kiva ku soi päässä shine nii ei ny vittu. Tuntuu et oksennan ja on jotenki nii paha olo. Shine on muutenki biisi joka saa mulle huonon olon tai ei nyt sinänsä mut muistot siitä on jotain saatanaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huh
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja