Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huh
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 101915" data-attributes="member: 34"><p>No ei HYVÄNEN AIKA MITEN tärkeä biisi tämä eräs</p><p></p><p>Ja mr brightside 🤔 apua</p><p></p><p>Ei</p><p></p><p>Mutta silti</p><p></p><p>En tiedä</p><p></p><p>Koska.</p><p></p><p>Apua :D</p><p></p><p>Herranjestas miten paljon ajattelen hobia (ja tietty hui ja han jisung ainakin).</p><p></p><p>Ummmmmmm.</p><p></p><p>MITÄ :DDDDDD alkoi naurattamaan kun äsken alkoi soida don't stop believin ja oikeasti itkettää kun tulee se yks vidi mieleen ja ah en edes muista. Muistan vain sen että katoin sitä + sitä yhtä toista ja nauroin ja suurinpiirtein kävelin edestakasin ja mietin varmaan jotain villua?? Siis mikä ihmeen tarkotus tällä kaikella on XDDDDDDDD se ajanjakso oli kyllä niin hulvaton että en tiedä mikä hemmetin tarkotus sillä oli :DDDDDDDDDF</p><p></p><p>Ah EI :D jokainen biisi on taas niin hypertiloja aiheuttava</p><p></p><p>Ughghhhhhhh kaikella on oltava tarkotus</p><p></p><p>Ughhhhhhhhhhhhhhhhhhh miks sillon oli villu ja dave??????? Tyyliin????????? Ja nyt on hobi ja hui ja han jisung ja</p><p></p><p>Tai no sillonkin oli kyl varmaan hobi ainakin.</p><p></p><p>Oon niin tolkuttoman väsyny ja otin jo melatoniin (en osaa kirjottaa) mutta en voi nukkua?????????? Apuaaaaa</p><p></p><p>Oon ennemmin hypertilassa vaikka otin vittu melatoniinin XDDDVDJDKDKDKDLDLDL KIITOS</p><p></p><p>mitä järkeä siinä on.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mikä on mun seksuaalisuus. Ok no siis biseksuaali mutta ajattelen sen niin jotenkin silleen vaikeesti että en periaatteessa halua olla mutta sitten kuitenkin oon. Niiku et periaatteessa oon biseksuaali mutta ajattelen sen vaan jotenkin silleen tyhmästi (niinku ajattelen kaikki asiat tyhmästi).</p><p></p><p>Haluuks joku kertoomiks edes kuuntelen rakkauslauluja kunne useimmiten saa surulliseksi kuitenkin.</p><p></p><p>Ei Herranen aika ku näin taas niin outoo unta muuten. Mietin heti ku heräsin et mitä nyt TAAS. ku tavallaan se ei edes ahdistanut (se oli ehk vähän seksuaalinen osittain myös niin siks ois luullu et se ois ahistanu ihan kauheesti) mut en tiiä et ahistaakse nyt sitten kuitenkin kun ajattelen sitä. Tai ei ehkä se uni itsessään mut seksuaalisuus muuten tietty. En tiiä miks se uni ei sitten ollu niin kamalaa kun joskus nekin tuntuu kamalilta mutta ei näköjään aina. Mutta emt. Tai sillee en koe siinä mitään hirveen ahdistavaa ehkä vaan vähän outoa et miks yleensä näin sellasta unta. Eikä pelkästään se seksuaalinwn puoli ollu outo vaan se koko uni 😂 like pls 😂</p><p></p><p>Mut ehkä se ei siks unissa ahdista (ainakaan joka kerta?) Koska se on kuitenkin vaan unta. Vaikka unet saattaa tuntua todellisilta niin jotenkin niissä se ei vaan oo sellasta samanlaista tai ehkä mul on jotenki mukamas turvallisempi olo siinä. Mutta jos valveilla yrittäisin mitään seksuaalista niin eeeeeeei :D ajatuskin on sellanen että come on mitä nyt taas. Ja sitä paitsi nyt jo tiedän ettei se tee hyvää mun mielenterveydelle kun ennen olin ihan kujalla ja ihmettelin et miks kaikki seksuaalinen muka ahdistaa, että ei se nyt siitä voi johtua tai jotain kun ei se muitakaan ihmisiä ahdista. Nyt oon tajunnut että sehän mun mielenterveyttä tuhoaa joten nope. Ja honestly en edes kaipaa mitään seksuaalista toimintaa valve elämässäni. Tai toki osa must on joistain ihastuksista tavallaan sillee omg so hot mut en oikee tiiä 🤔 oon vähän hämmentynyt siitä koska en tiiä onko se sitten kuitenkaan sellasta haluu vai ei. Ehkä se on jonkinlaista halua. Mut se nyt vaan on tämmöstä 😂 ja nii. Mut en vaa usko et todellisuudes pystyisin koskaan siihen :D miks mä vaa kuvittelen sen et jos ois tilaisuus in real life nii todennäköisesti vaa alkaisin itkee like,,,, pls. Traumat. Mutta unissa jos panee jonkun kanssa niin se ei vissiin sit aina ahdista. Mut todellisuudes oisin ihan "😬" hrrrrrr inhottaa xD ja plus ei niitä seksuaalisia unia oo välttämättä niin usein et se ois kauheen ahistavaa ehk jos niit ois ihan koko ajan ni sitten oisin varmaan sillee ei vittu en jaksa tätä teemaa jälleen 😂😂😂😂 what.</p><p></p><p>Oikeest huudan pääni sisällä atm vaan :DDDDDD eih puhuin oikeest yhen ammattilaisen kaa tai semmosen joka tietää näist traumajutuist jotain niiin..... LMAOOOOO se oikeesti tyyliin suositteli mulle traumaterapiaa siis sitä jotain silmänliiketerapiaa mut puhuttiin ihan toisest traumasta (se ite puhu siitä traumana joten kai ae sitten lasketaa traumaks) mut en tiedä nyt kun mietin näitä seksuaalisia traumoja myös LMAOOO vaikka wn tiedä lasketaanko se traumaksi mutta ääööööö ainakin se aiheutti ahdistusta silloin ja öö nykyäänkin i guessssssssssssss. Oikeesti se tuntuu liian ns isolta puhua siitä traumana mutta joka tapauksessa</p><p></p><p>Enkä kyllä tiedä johtuuko tää ällötys niinku mistä. Mut kuitenkin. Joka tapauksessa se on aika pahaa. Mutta ei kyl aina. Mut. En tiiä.</p><p></p><p>En tiiä.</p><p></p><p>En tiiä oikeest mitä olin kirjoittamassa :D huutista.</p><p></p><p>Ajattelen vaa chanii ja hobii ei vittu. Pls. Yritä ees.</p><p></p><p>Emt ootan vielki koko ajan et herään jostai unest tai jotain. Tää on ihan vitu sekavaa.</p><p></p><p>Siis miten voin tykätä chanist oh god siis kuinka monta näitä oikein on joita mietin tässä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 101915, member: 34"] No ei HYVÄNEN AIKA MITEN tärkeä biisi tämä eräs Ja mr brightside 🤔 apua Ei Mutta silti En tiedä Koska. Apua :D Herranjestas miten paljon ajattelen hobia (ja tietty hui ja han jisung ainakin). Ummmmmmm. MITÄ :DDDDDD alkoi naurattamaan kun äsken alkoi soida don't stop believin ja oikeasti itkettää kun tulee se yks vidi mieleen ja ah en edes muista. Muistan vain sen että katoin sitä + sitä yhtä toista ja nauroin ja suurinpiirtein kävelin edestakasin ja mietin varmaan jotain villua?? Siis mikä ihmeen tarkotus tällä kaikella on XDDDDDDDD se ajanjakso oli kyllä niin hulvaton että en tiedä mikä hemmetin tarkotus sillä oli :DDDDDDDDDF Ah EI :D jokainen biisi on taas niin hypertiloja aiheuttava Ughghhhhhhh kaikella on oltava tarkotus Ughhhhhhhhhhhhhhhhhhh miks sillon oli villu ja dave??????? Tyyliin????????? Ja nyt on hobi ja hui ja han jisung ja Tai no sillonkin oli kyl varmaan hobi ainakin. Oon niin tolkuttoman väsyny ja otin jo melatoniin (en osaa kirjottaa) mutta en voi nukkua?????????? Apuaaaaa Oon ennemmin hypertilassa vaikka otin vittu melatoniinin XDDDVDJDKDKDKDLDLDL KIITOS mitä järkeä siinä on. Mikä on mun seksuaalisuus. Ok no siis biseksuaali mutta ajattelen sen niin jotenkin silleen vaikeesti että en periaatteessa halua olla mutta sitten kuitenkin oon. Niiku et periaatteessa oon biseksuaali mutta ajattelen sen vaan jotenkin silleen tyhmästi (niinku ajattelen kaikki asiat tyhmästi). Haluuks joku kertoomiks edes kuuntelen rakkauslauluja kunne useimmiten saa surulliseksi kuitenkin. Ei Herranen aika ku näin taas niin outoo unta muuten. Mietin heti ku heräsin et mitä nyt TAAS. ku tavallaan se ei edes ahdistanut (se oli ehk vähän seksuaalinen osittain myös niin siks ois luullu et se ois ahistanu ihan kauheesti) mut en tiiä et ahistaakse nyt sitten kuitenkin kun ajattelen sitä. Tai ei ehkä se uni itsessään mut seksuaalisuus muuten tietty. En tiiä miks se uni ei sitten ollu niin kamalaa kun joskus nekin tuntuu kamalilta mutta ei näköjään aina. Mutta emt. Tai sillee en koe siinä mitään hirveen ahdistavaa ehkä vaan vähän outoa et miks yleensä näin sellasta unta. Eikä pelkästään se seksuaalinwn puoli ollu outo vaan se koko uni 😂 like pls 😂 Mut ehkä se ei siks unissa ahdista (ainakaan joka kerta?) Koska se on kuitenkin vaan unta. Vaikka unet saattaa tuntua todellisilta niin jotenkin niissä se ei vaan oo sellasta samanlaista tai ehkä mul on jotenki mukamas turvallisempi olo siinä. Mutta jos valveilla yrittäisin mitään seksuaalista niin eeeeeeei :D ajatuskin on sellanen että come on mitä nyt taas. Ja sitä paitsi nyt jo tiedän ettei se tee hyvää mun mielenterveydelle kun ennen olin ihan kujalla ja ihmettelin et miks kaikki seksuaalinen muka ahdistaa, että ei se nyt siitä voi johtua tai jotain kun ei se muitakaan ihmisiä ahdista. Nyt oon tajunnut että sehän mun mielenterveyttä tuhoaa joten nope. Ja honestly en edes kaipaa mitään seksuaalista toimintaa valve elämässäni. Tai toki osa must on joistain ihastuksista tavallaan sillee omg so hot mut en oikee tiiä 🤔 oon vähän hämmentynyt siitä koska en tiiä onko se sitten kuitenkaan sellasta haluu vai ei. Ehkä se on jonkinlaista halua. Mut se nyt vaan on tämmöstä 😂 ja nii. Mut en vaa usko et todellisuudes pystyisin koskaan siihen :D miks mä vaa kuvittelen sen et jos ois tilaisuus in real life nii todennäköisesti vaa alkaisin itkee like,,,, pls. Traumat. Mutta unissa jos panee jonkun kanssa niin se ei vissiin sit aina ahdista. Mut todellisuudes oisin ihan "😬" hrrrrrr inhottaa xD ja plus ei niitä seksuaalisia unia oo välttämättä niin usein et se ois kauheen ahistavaa ehk jos niit ois ihan koko ajan ni sitten oisin varmaan sillee ei vittu en jaksa tätä teemaa jälleen 😂😂😂😂 what. Oikeest huudan pääni sisällä atm vaan :DDDDDD eih puhuin oikeest yhen ammattilaisen kaa tai semmosen joka tietää näist traumajutuist jotain niiin..... LMAOOOOO se oikeesti tyyliin suositteli mulle traumaterapiaa siis sitä jotain silmänliiketerapiaa mut puhuttiin ihan toisest traumasta (se ite puhu siitä traumana joten kai ae sitten lasketaa traumaks) mut en tiedä nyt kun mietin näitä seksuaalisia traumoja myös LMAOOO vaikka wn tiedä lasketaanko se traumaksi mutta ääööööö ainakin se aiheutti ahdistusta silloin ja öö nykyäänkin i guessssssssssssss. Oikeesti se tuntuu liian ns isolta puhua siitä traumana mutta joka tapauksessa Enkä kyllä tiedä johtuuko tää ällötys niinku mistä. Mut kuitenkin. Joka tapauksessa se on aika pahaa. Mutta ei kyl aina. Mut. En tiiä. En tiiä. En tiiä oikeest mitä olin kirjoittamassa :D huutista. Ajattelen vaa chanii ja hobii ei vittu. Pls. Yritä ees. Emt ootan vielki koko ajan et herään jostai unest tai jotain. Tää on ihan vitu sekavaa. Siis miten voin tykätä chanist oh god siis kuinka monta näitä oikein on joita mietin tässä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huh
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja