Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181805" data-attributes="member: 34"><p>Tai no ei se ole outoa ollenkaan </p><p></p><p>Obviously varmaan transnaisillakin on se että jollekin voi hyvin riittää jo sekin että pukeutuu vaan tyttöjen vaatteisiin ja se voi lievittää dysforiaa. Tai.. luulisin. Onhan se kuitenkin lähemmäs sitä feminiinisyyttä mitä halutaan.</p><p></p><p>Ja mähän en oo transmies mut se vaan että obviously haluun maskuliinisuutta enkä feminiinisyyttä, sehän nyt on ilmiselvää. Niin eipä se ole outoa että se auttaa koska en mä tarvii miehen kehoa välttämättä jos voin tyylilläni olla tarpeeksi maskuliininen.</p><p></p><p>Esim tän tyyppinen tyyli <a href="https://images.app.goo.gl/W7hti7tZx5ctejm79">https://images.app.goo.gl/W7hti7tZx5ctejm79</a></p><p></p><p>Jos on itellä niin se helpottaa eikä mua jotenkin niiku haittaa enää se naisen kroppa siin vaatteiden alla. Tollakin on ihan näkyvät rinnat kuitenkin eikä mul tuu mitään triggeriä kuitenkaan niinkun ei nyt oikein omistanikaan, pystyn hyväksymään ne jos mun tyyli on tämmöinen. Eikä siihen tarvi lyhyitä hiuksiakaan, pitkilläkin hiuksilla voi saavuttaa samanlaisen viban.</p><p></p><p>Ei ehkä tarvi enää bitch and moan siitä ku ahdistaa kaikki naiselliset jutut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181805, member: 34"] Tai no ei se ole outoa ollenkaan Obviously varmaan transnaisillakin on se että jollekin voi hyvin riittää jo sekin että pukeutuu vaan tyttöjen vaatteisiin ja se voi lievittää dysforiaa. Tai.. luulisin. Onhan se kuitenkin lähemmäs sitä feminiinisyyttä mitä halutaan. Ja mähän en oo transmies mut se vaan että obviously haluun maskuliinisuutta enkä feminiinisyyttä, sehän nyt on ilmiselvää. Niin eipä se ole outoa että se auttaa koska en mä tarvii miehen kehoa välttämättä jos voin tyylilläni olla tarpeeksi maskuliininen. Esim tän tyyppinen tyyli [URL]https://images.app.goo.gl/W7hti7tZx5ctejm79[/URL] Jos on itellä niin se helpottaa eikä mua jotenkin niiku haittaa enää se naisen kroppa siin vaatteiden alla. Tollakin on ihan näkyvät rinnat kuitenkin eikä mul tuu mitään triggeriä kuitenkaan niinkun ei nyt oikein omistanikaan, pystyn hyväksymään ne jos mun tyyli on tämmöinen. Eikä siihen tarvi lyhyitä hiuksiakaan, pitkilläkin hiuksilla voi saavuttaa samanlaisen viban. Ei ehkä tarvi enää bitch and moan siitä ku ahdistaa kaikki naiselliset jutut. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja