Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181572" data-attributes="member: 34"><p>Koska näköjään niitä haluja jossain muodossa on (enpä tiedä, no ainakin olen kiimaillut eunkwangia sun muita täällä), mutta seksuaalisuus on kaikkea muuta kun kiva asia mulle. Ällötys ja paniikki on niin real ku voi olla. Niin sitä mä en tajua mikä tämä välimuoto on. On oltu niin aseksuaalia läpi elämän ja ei todellakaan oo näköpiirissä ikinä että panisin yhtään vittu ketään. Silti haluja jossain muodossa on olemassa.</p><p></p><p>Mutta kaipa mua silti voi aseksuaaliksi sanoa. Toivoisin vain että muut ihmiset kans kunnioittais sitä, edes vittu joskus?????? :D oon kuullu niin monta kertaa ton saman jäkätyksen. Ihan ku se kuuluis muille. Ja ai että se että mä oon """""kaunis""""""" tarkoittaa että meen jotenkin hukkaan siksi kun en halua seksiä? Että kun sä oot kaunis niin sillon sun pitääkin harrastaa seksiä jotta sä et menis hukkaan? Voi logiikkaa. Voi eloa. Nyt hei kaikki kauniit naiset seksiä harrastamaan. Muuten te meette hukkaan! Jos ette anna miesten nauttia teistä!!!!!1111111! Hyödytön nainen, ei edes seksiä anna kellekään. Täysin hyödytön. Kyllä kauniin naisen se pitää seksiä haluta. Sehän on selvä. Lol. Onks tää sama mentaliteetti kun lesbo menee hukkaan kun se haluukin olla vain naisten kanssa. "What a shame!!!! Such a beautiful woman" you know mä oon nähny kommentteja</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181572, member: 34"] Koska näköjään niitä haluja jossain muodossa on (enpä tiedä, no ainakin olen kiimaillut eunkwangia sun muita täällä), mutta seksuaalisuus on kaikkea muuta kun kiva asia mulle. Ällötys ja paniikki on niin real ku voi olla. Niin sitä mä en tajua mikä tämä välimuoto on. On oltu niin aseksuaalia läpi elämän ja ei todellakaan oo näköpiirissä ikinä että panisin yhtään vittu ketään. Silti haluja jossain muodossa on olemassa. Mutta kaipa mua silti voi aseksuaaliksi sanoa. Toivoisin vain että muut ihmiset kans kunnioittais sitä, edes vittu joskus?????? :D oon kuullu niin monta kertaa ton saman jäkätyksen. Ihan ku se kuuluis muille. Ja ai että se että mä oon """""kaunis""""""" tarkoittaa että meen jotenkin hukkaan siksi kun en halua seksiä? Että kun sä oot kaunis niin sillon sun pitääkin harrastaa seksiä jotta sä et menis hukkaan? Voi logiikkaa. Voi eloa. Nyt hei kaikki kauniit naiset seksiä harrastamaan. Muuten te meette hukkaan! Jos ette anna miesten nauttia teistä!!!!!1111111! Hyödytön nainen, ei edes seksiä anna kellekään. Täysin hyödytön. Kyllä kauniin naisen se pitää seksiä haluta. Sehän on selvä. Lol. Onks tää sama mentaliteetti kun lesbo menee hukkaan kun se haluukin olla vain naisten kanssa. "What a shame!!!! Such a beautiful woman" you know mä oon nähny kommentteja [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja