Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181392" data-attributes="member: 34"><p>Mutta antakaa minun olla rauhassa aseksuaali </p><p></p><p>Kyllä sitten jos sen aika koittaa joskus että tajuan etten olekaan niin se tulee kyllä omalla ajallaan </p><p></p><p>Ei tarvi olla niin huolissaan että im missing out kun en etsi baarista yhen yön panoa for literally no fucking reason</p><p></p><p>Mul ei oo mitään syytä tehdä niin oi luoja en mä kestä tätä XDDDDDDDDDD</p><p></p><p>kun en _HALUA_ niin en H-A-L-U-A se on aivan yksinkertainen sana</p><p></p><p>Halu. Halua on tai halua ei ole.</p><p></p><p>Mulla ei ole halua ryhtyä oikean tosielämän seksikumppanin hakuun. Mulla ei ole halua panna ketään. Mulla ei... Ei vieläkään... Ole halua mennä baariin, etsiä mies ja istahtaa sen kanssa johonkin sängylle ja levittää jalkojani</p><p></p><p>Kuinka kukaan ei ymmärrä etten halua tehdä sitä?</p><p></p><p></p><p>En minä tiedä tulevaisuudesta. Kukaan ei tiedä tulevaisuudesta. Mutta siitä ei ehkä ollutkaan kyse.</p><p></p><p>En voi YMMÄRTÄÄ miksi on vaikeaa kunnioittaa jos joku sanoo "minä en tahdo tätä asiaa"</p><p></p><p></p><p>"Minä en tahdo lapsia"</p><p>"OI KYLLÄ SÄ JOSKUS TAHDOT"</p><p></p><p>"minä en tahdo seksiä "</p><p></p><p>"OI KYLLÄ SÄ JOSKUS TAHDOT "</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>koko lauseen pointti on se että minä en tahdo sitä nyt.</p><p></p><p>Miksi te tuotte edes jotain KYLLÄ SINÄ TAHDOT MYÖHEMMIN asiaa esille </p><p></p><p>Eikö täällä saa tuoda esiin sitä pointtia että hei, minä olen lapseton ja seksitön tällä hetkellä ja aion olla niin kauan kun mun mieli on sitä mieltä </p><p></p><p>OI LUOJA </p><p></p><p>Palaa hihat lols</p><p></p><p>Miks pitää aina jankata sitä että joskus sitten </p><p></p><p>EI KUKAAN VOI TIETÄÄ IKINÄ mitä tapahtuu joskus sitten </p><p></p><p>Samalla tavalla kun oon tehnyt lupauksen etten tapa itseäni koskaan mutta edes minä tai kukaan ei tiedä varmuudella mitä tapahtuu JOSKUS SITTEN </p><p></p><p></p><p></p><p>mitä tahansa voi käydä, mutta oon vaan sitä mieltä nyt että 1) en hanki lapsia ikinä 2) en tee itsaria ikinä 3) en pane ikinä</p><p></p><p></p><p>Miten voi olla niin vaikeaa kunnioittaa jonkun tämän hetkistä olotilaa </p><p></p><p></p><p>JUUH ELIKKÄS en jaksa enää kirjoittaa xd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181392, member: 34"] Mutta antakaa minun olla rauhassa aseksuaali Kyllä sitten jos sen aika koittaa joskus että tajuan etten olekaan niin se tulee kyllä omalla ajallaan Ei tarvi olla niin huolissaan että im missing out kun en etsi baarista yhen yön panoa for literally no fucking reason Mul ei oo mitään syytä tehdä niin oi luoja en mä kestä tätä XDDDDDDDDDD kun en _HALUA_ niin en H-A-L-U-A se on aivan yksinkertainen sana Halu. Halua on tai halua ei ole. Mulla ei ole halua ryhtyä oikean tosielämän seksikumppanin hakuun. Mulla ei ole halua panna ketään. Mulla ei... Ei vieläkään... Ole halua mennä baariin, etsiä mies ja istahtaa sen kanssa johonkin sängylle ja levittää jalkojani Kuinka kukaan ei ymmärrä etten halua tehdä sitä? En minä tiedä tulevaisuudesta. Kukaan ei tiedä tulevaisuudesta. Mutta siitä ei ehkä ollutkaan kyse. En voi YMMÄRTÄÄ miksi on vaikeaa kunnioittaa jos joku sanoo "minä en tahdo tätä asiaa" "Minä en tahdo lapsia" "OI KYLLÄ SÄ JOSKUS TAHDOT" "minä en tahdo seksiä " "OI KYLLÄ SÄ JOSKUS TAHDOT " koko lauseen pointti on se että minä en tahdo sitä nyt. Miksi te tuotte edes jotain KYLLÄ SINÄ TAHDOT MYÖHEMMIN asiaa esille Eikö täällä saa tuoda esiin sitä pointtia että hei, minä olen lapseton ja seksitön tällä hetkellä ja aion olla niin kauan kun mun mieli on sitä mieltä OI LUOJA Palaa hihat lols Miks pitää aina jankata sitä että joskus sitten EI KUKAAN VOI TIETÄÄ IKINÄ mitä tapahtuu joskus sitten Samalla tavalla kun oon tehnyt lupauksen etten tapa itseäni koskaan mutta edes minä tai kukaan ei tiedä varmuudella mitä tapahtuu JOSKUS SITTEN mitä tahansa voi käydä, mutta oon vaan sitä mieltä nyt että 1) en hanki lapsia ikinä 2) en tee itsaria ikinä 3) en pane ikinä Miten voi olla niin vaikeaa kunnioittaa jonkun tämän hetkistä olotilaa JUUH ELIKKÄS en jaksa enää kirjoittaa xd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja