Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181381" data-attributes="member: 34"><p>Minä 2022: ei seksiä kiitos </p><p>Joku vielä 2024: i feel you will enjoy it </p><p>Minä taas kerran 2024: ei edelleenkään seksiä kiitos </p><p>Joku vielä vuonna 2050: kannattaa kokeilla sä tykkäisit siitä</p><p>Minä taas kerran 2050: ei seksiä minulle kiitos </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Yrittääkö nää henkilöt harrastaa jotakin eheytysterapiaa että saadaan minusta NORMAALI ALLOSEKSUAALI,,,,, normaali heteroseksuaalinen nainennnnmmm.....,,,,,,,, menee hukkaan,,,,,,,,,,,,,,,,,, aseksuaali höpinöiden takia,,,,, et sinä ole aseksuaali,,,,,,,,,,,, kannattaa antaa jonkun piiskata sua sä tykkäisit siitä hehehe,,,,,,,,, hyvä tyttö,,,,,,,,,,,</p><p></p><p></p><p></p><p>Anteeks siis "dirty girl" niiku se yks sano</p><p></p><p>Oh traumat kiitos </p><p></p><p>Oh</p><p></p><p>Ok</p><p></p><p></p><p></p><p>Ei mulla muuta kun vaan se että minä jos kuka tiedän oonko aseksuaali vai en. Ja tällä hetkellä olen edelleen sitä mieltä että olen. Ja jos se muuttuu niin se muuttuu mut kukaan muuhan ei sitä vittu päätä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181381, member: 34"] Minä 2022: ei seksiä kiitos Joku vielä 2024: i feel you will enjoy it Minä taas kerran 2024: ei edelleenkään seksiä kiitos Joku vielä vuonna 2050: kannattaa kokeilla sä tykkäisit siitä Minä taas kerran 2050: ei seksiä minulle kiitos Yrittääkö nää henkilöt harrastaa jotakin eheytysterapiaa että saadaan minusta NORMAALI ALLOSEKSUAALI,,,,, normaali heteroseksuaalinen nainennnnmmm.....,,,,,,,, menee hukkaan,,,,,,,,,,,,,,,,,, aseksuaali höpinöiden takia,,,,, et sinä ole aseksuaali,,,,,,,,,,,, kannattaa antaa jonkun piiskata sua sä tykkäisit siitä hehehe,,,,,,,,, hyvä tyttö,,,,,,,,,,, Anteeks siis "dirty girl" niiku se yks sano Oh traumat kiitos Oh Ok Ei mulla muuta kun vaan se että minä jos kuka tiedän oonko aseksuaali vai en. Ja tällä hetkellä olen edelleen sitä mieltä että olen. Ja jos se muuttuu niin se muuttuu mut kukaan muuhan ei sitä vittu päätä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja