Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181380" data-attributes="member: 34"><p>Usko nyt hyvä mies että ei ole mun juttu. Ihan sama jos on sun juttu, ihan ok ja harrasta kaikessa rauhassa niitä piiskaamishommeleita ei se minun elämääni vaikuta, mutta hyvänen aika, onko se vaikea ymmärtää että se seksi on sun juttus mutta se ei oo mun juttu.</p><p></p><p>Niiku mikä ihme siinä on että jos joku on sillee wow id like to spank you (tai jtn tommost)</p><p></p><p>Sit mä vaa niiku mietin ja kuvittelen asioit ja oon sillee vau, seksi ei oo yhtään mun juttu fr oikeassa elämässä. Niinku vau mul ei oo pienintäkään halua ryhtyä siihen?! :D huutis.</p><p></p><p>Sit vaa oot sillee okei se on ton juttu ja iha sama mulle, mut se ei oo mun juttu millää taval</p><p></p><p>Mut sit se äijä on silleen yea boi i dont think youre asexual i think youre scared for some reason but i feel you will enjoy sex.</p><p></p><p></p><p>Mä istun siin ja mietin ja päässä kuuluu vaa se yks meemiääni</p><p></p><p>Ja mä vaan mietin </p><p></p><p>Ja mietin </p><p></p><p>Ja mä mietin </p><p></p><p>Ja mä ajattelen että mitä helvettiä täällä tapahtuu koska seksiin ryhtyminen ei edelleenkään tunnu mulle luonnolliselta ajatukselta eikä ollenkaan mun jutulta</p><p></p><p>Niin mitä</p><p></p><p>Mitä vittua </p><p></p><p>Mitä vittua sä teet?</p><p></p><p></p><p>Mitä sä oikein </p><p></p><p>Mitä sun pääs oikeen liikkuu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181380, member: 34"] Usko nyt hyvä mies että ei ole mun juttu. Ihan sama jos on sun juttu, ihan ok ja harrasta kaikessa rauhassa niitä piiskaamishommeleita ei se minun elämääni vaikuta, mutta hyvänen aika, onko se vaikea ymmärtää että se seksi on sun juttus mutta se ei oo mun juttu. Niiku mikä ihme siinä on että jos joku on sillee wow id like to spank you (tai jtn tommost) Sit mä vaa niiku mietin ja kuvittelen asioit ja oon sillee vau, seksi ei oo yhtään mun juttu fr oikeassa elämässä. Niinku vau mul ei oo pienintäkään halua ryhtyä siihen?! :D huutis. Sit vaa oot sillee okei se on ton juttu ja iha sama mulle, mut se ei oo mun juttu millää taval Mut sit se äijä on silleen yea boi i dont think youre asexual i think youre scared for some reason but i feel you will enjoy sex. Mä istun siin ja mietin ja päässä kuuluu vaa se yks meemiääni Ja mä vaan mietin Ja mietin Ja mä mietin Ja mä ajattelen että mitä helvettiä täällä tapahtuu koska seksiin ryhtyminen ei edelleenkään tunnu mulle luonnolliselta ajatukselta eikä ollenkaan mun jutulta Niin mitä Mitä vittua Mitä vittua sä teet? Mitä sä oikein Mitä sun pääs oikeen liikkuu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja