Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181376" data-attributes="member: 34"><p>Kai nyt jo ymmärrät sen että kyse on siitä että tunnetasolla se kokemus voi ainakin olla sama kun jos sua ois kosketeltu irl</p><p></p><p>Ja suostumuksellani ei ole väliä sen kannalta miltä se musta tunnetasolla tuntuu</p><p></p><p>Koska oikeesti oon vaan silleen jee ihan kun mua olis käytetty hyväks</p><p></p><p>Siis siltä se tunnetasolla tuntuu </p><p></p><p>Ku niin moni jätkä vaan on silleen ah lähetä kuva ja haluun nuolla sua ja panna sua JA "i wud nut down your throat" ja sit vaa basically lopulta tuijotat tyhjyyteen ja yleensäkin se tuntuu niin oudolta että oot ees laittanu jtn kuvia koska en ois uskonut ikinä tekeväni jotain sellaista koska se ei oo ikinä ollu mun juttu enkä uskonut että ikinä olis.</p><p></p><p>Niin sit en mä tiedä.</p><p></p><p>Mut joo.</p><p></p><p>Wachtmuziek. En mä tiedä. Mutta se kuvastaa mun sielunmaisemaa. Se tunne ku biisi on niin lmao liittyen mielenterveyteen ja sit vaan kuuntelet ja katot sitä ja oot silleen "hih tuijotan tyhjyyteen eipä mulle tässä mitään oo tapahtunut"</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Jos ikinä seurustelen jonku kaa (en seurustele) niin näistä tullaan käymään vielä keskusteluja sen kanssa... Imagine me selittämässä eunkwangille seksuaalisia """"traumojani"""" </p><p></p><p>Oispa hali. Tarviin sitä miestä atm mutta tiiän kyllä etten saa.</p><p></p><p></p><p>*Minä alkuvuodesta 2022 (noin )selittämässä ammattilaiselle kuinka en ehkä halua seksiä koskaan*</p><p></p><p>Huom alkuvuodesta 2022.</p><p></p><p>Se ammattilainen: ihan ok, ehkä jos sä löydätki jonku kivan niin se saattaaki muuttua</p><p></p><p>Minä tänään: mitä vittua missä menemme...... Ei oo muuttunut vielä........ En vieläkään halua seksiä ikinä...........................................,.,,k.j.jjhvko ja parempi olisi kun en olisi ikinä edes runkannutkaan mutta eipä sille mitään oo voinu.................... Ja tuskinpa viime kerta oli viimenen kerta.................. Vaikka vihaan sitä........</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181376, member: 34"] Kai nyt jo ymmärrät sen että kyse on siitä että tunnetasolla se kokemus voi ainakin olla sama kun jos sua ois kosketeltu irl Ja suostumuksellani ei ole väliä sen kannalta miltä se musta tunnetasolla tuntuu Koska oikeesti oon vaan silleen jee ihan kun mua olis käytetty hyväks Siis siltä se tunnetasolla tuntuu Ku niin moni jätkä vaan on silleen ah lähetä kuva ja haluun nuolla sua ja panna sua JA "i wud nut down your throat" ja sit vaa basically lopulta tuijotat tyhjyyteen ja yleensäkin se tuntuu niin oudolta että oot ees laittanu jtn kuvia koska en ois uskonut ikinä tekeväni jotain sellaista koska se ei oo ikinä ollu mun juttu enkä uskonut että ikinä olis. Niin sit en mä tiedä. Mut joo. Wachtmuziek. En mä tiedä. Mutta se kuvastaa mun sielunmaisemaa. Se tunne ku biisi on niin lmao liittyen mielenterveyteen ja sit vaan kuuntelet ja katot sitä ja oot silleen "hih tuijotan tyhjyyteen eipä mulle tässä mitään oo tapahtunut" Jos ikinä seurustelen jonku kaa (en seurustele) niin näistä tullaan käymään vielä keskusteluja sen kanssa... Imagine me selittämässä eunkwangille seksuaalisia """"traumojani"""" Oispa hali. Tarviin sitä miestä atm mutta tiiän kyllä etten saa. *Minä alkuvuodesta 2022 (noin )selittämässä ammattilaiselle kuinka en ehkä halua seksiä koskaan* Huom alkuvuodesta 2022. Se ammattilainen: ihan ok, ehkä jos sä löydätki jonku kivan niin se saattaaki muuttua Minä tänään: mitä vittua missä menemme...... Ei oo muuttunut vielä........ En vieläkään halua seksiä ikinä...........................................,.,,k.j.jjhvko ja parempi olisi kun en olisi ikinä edes runkannutkaan mutta eipä sille mitään oo voinu.................... Ja tuskinpa viime kerta oli viimenen kerta.................. Vaikka vihaan sitä........ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja