Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 178192" data-attributes="member: 34"><p>Siis mä sillon oliko se nyt se kun mä keskustelin sen mun open kanssa sillon ala-asteella. Nii sit ihan ku muistaisin et oisin menny siihen maitoautomaatille tai jtn ja then it was just soooooooooooo weird</p><p></p><p>Mut on pakko olla niin et oon keksinyt tän päästäni nyt vasta</p><p></p><p>Se ei voi olla oikeest mä en ymmärrä </p><p></p><p>No kuitenkin </p><p></p><p>Jotain helvetin outoo oon muistavinani siitä</p><p></p><p>AAA EII</p><p></p><p>EI 😭</p><p></p><p>(ptsd)</p><p></p><p>en voi selittää sitä mitenkään mut 😭 was it about him?</p><p></p><p>Tai jossain siinä mist otetaan ruokaa tiedäthän se?!</p><p></p><p>Niin siinä</p><p></p><p>Sit mä vaan</p><p></p><p>THERE WAS SOMETHING WEIRD MAYBE</p><p></p><p>Vai ehkä se oli muuten vaan?</p><p></p><p>Vai liittykö se muka jotenkin tämmöseen</p><p></p><p>Ei helv koska iha ku ois ollu joku rakkautee liittyvä homma </p><p></p><p>Siin</p><p></p><p>Tunne??</p><p></p><p>TUNNE???????????!???</p><p></p><p>TÄÄ ON P A K K O olla keksitty juttu </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut jos se, HUOM, JOS se oli joku sellane nii iha sama ja siis yannick oli myös sen jälkeen </p><p></p><p>Mut kuitenkin niin.</p><p></p><p>Tuli vaa jotenki sellanen omituinen olo jos muistan ees oikein </p><p></p><p>Niiku se ois just liittyny johonkin ihastukseen vaikka todellakaan sillon ei ollu mitään sellasta ja en varmaan ees varsinaisesti ollut ihastunut kehenkään </p><p></p><p>Tuli vaan.. ehk.. sellanen olo et... Tai jotenkin </p><p></p><p>En mä tiedä yhtään </p><p></p><p>Siis muistelin tätä samaa asiaa jo aikasemmin mutta en vaa tiedä ku se on niin häilyvä juttu</p><p></p><p>Ei se välttämättä ollu mitää</p><p></p><p>Ihan ku ois vaa joku ihastus homma tullu mieleen tai sellanen tunne siis about just sen keskustelun jälkeen. Kun puhuttiin jotain Hollannista. Sit olin siin tiskillä tai siinä. Siis mä en tiiä. Ei voi mitään ihastus juttua tulla mieleen tai siis oli joku sellane että ihan ku olisin ihastunut johonkin tai että siitä ois tullu mieleen joku johon oisin ikään kuin ihastunut mutta kun mulla ei OLLU ketään mikä ois tullu mieleen ja muutenki se tais olla vaa sellane ettei se ollu kukaan vaan täysin... No one</p><p></p><p>Samalla tavalla ku siel karates (masatoshistaKO??)</p><p></p><p>ei</p><p></p><p>Nyt kyllä lopetatte</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 178192, member: 34"] Siis mä sillon oliko se nyt se kun mä keskustelin sen mun open kanssa sillon ala-asteella. Nii sit ihan ku muistaisin et oisin menny siihen maitoautomaatille tai jtn ja then it was just soooooooooooo weird Mut on pakko olla niin et oon keksinyt tän päästäni nyt vasta Se ei voi olla oikeest mä en ymmärrä No kuitenkin Jotain helvetin outoo oon muistavinani siitä AAA EII EI 😭 (ptsd) en voi selittää sitä mitenkään mut 😭 was it about him? Tai jossain siinä mist otetaan ruokaa tiedäthän se?! Niin siinä Sit mä vaan THERE WAS SOMETHING WEIRD MAYBE Vai ehkä se oli muuten vaan? Vai liittykö se muka jotenkin tämmöseen Ei helv koska iha ku ois ollu joku rakkautee liittyvä homma Siin Tunne?? TUNNE???????????!??? TÄÄ ON P A K K O olla keksitty juttu Mut jos se, HUOM, JOS se oli joku sellane nii iha sama ja siis yannick oli myös sen jälkeen Mut kuitenkin niin. Tuli vaa jotenki sellanen omituinen olo jos muistan ees oikein Niiku se ois just liittyny johonkin ihastukseen vaikka todellakaan sillon ei ollu mitään sellasta ja en varmaan ees varsinaisesti ollut ihastunut kehenkään Tuli vaan.. ehk.. sellanen olo et... Tai jotenkin En mä tiedä yhtään Siis muistelin tätä samaa asiaa jo aikasemmin mutta en vaa tiedä ku se on niin häilyvä juttu Ei se välttämättä ollu mitää Ihan ku ois vaa joku ihastus homma tullu mieleen tai sellanen tunne siis about just sen keskustelun jälkeen. Kun puhuttiin jotain Hollannista. Sit olin siin tiskillä tai siinä. Siis mä en tiiä. Ei voi mitään ihastus juttua tulla mieleen tai siis oli joku sellane että ihan ku olisin ihastunut johonkin tai että siitä ois tullu mieleen joku johon oisin ikään kuin ihastunut mutta kun mulla ei OLLU ketään mikä ois tullu mieleen ja muutenki se tais olla vaa sellane ettei se ollu kukaan vaan täysin... No one Samalla tavalla ku siel karates (masatoshistaKO??) ei Nyt kyllä lopetatte [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja