Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 158524" data-attributes="member: 34"><p>Joo kyl mä muistelisin että SAATOIN aatella sillon 2016 kans et ku katoin niit mystery train kuvii et JUUH no olispa se NYT noin nuori ni olis ihan eri asia ja vois olla helpompaa elää asian kanssa</p><p></p><p>Että ehkäpä se häiritsi silloinkin mutta en tiedä</p><p></p><p></p><p>Tai siis venaa enkö ajatellutkin noin?????</p><p></p><p>En ole ihan varma</p><p></p><p></p><p>Jotain muistan miettineeni kun katoin sitä mystery train kuvaa </p><p></p><p>Ehkä just jotain että "no olispa se kuule vieläkin noin nuori huoh"</p><p></p><p></p><p>MUTTA anyways</p><p></p><p>Meinasin olla silleen että no joo ja vittu tota kuvaa on saatana tuijoteltu tässä nyt jo vuositolkulla</p><p></p><p>Mutta en nyt silleen vuositolkulla koska välissä on kyllä ollu niin pitkiä taukojakin.</p><p></p><p>Mutta kuitenkin . Silloin tuli tuijoteltua ja nyt on tullu tuijoteltua ainakin. Joka tapauksessa se on aikamoinen trippi kun muistaa tuon saatanan kuvan noin 8 vuoden takaa.</p><p></p><p>🙃</p><p></p><p></p><p>Juu send help</p><p></p><p>Mutta jännä että olin heti niinkin rakastunut siihen kuin olin, mutta siltikin en ollut löytänyt noita joitain juttuja. Toki osa videistä on tullut ilmeisesti vasta myöhemmin youtubeen. Mutta siis sekin etten edes tiennyt tai en jotenkin muista nähneeni noita 1983 aikasia kuvia. Mystery train kuvia toki näin silloin. Mut noi miyuki ja pp rider ja noi niin en kyllä muista sieltä niitä. Vasta nyt löysin ne ... I think.</p><p></p><p></p><p></p><p>EIIIH</p><p></p><p></p><p></p><p>SOMEONE STOP THIS</p><p></p><p>SE ON NIIN SÖPÖ myös mama wa idolissa</p><p></p><p>Olikse mama wa idol</p><p></p><p>Joku sellane</p><p></p><p>SE ON NIIN SÖPÖ TOSSA</p><p></p><p>NUORI JA SÖÖTTI 😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔 minunnnn 😭😭😭😭😭😭💔 rakastan niin 😰😰😰😰💘💘💘💘💘</p><p></p><p></p><p>yyyyyhhhh mun mies 😭😭😭💔💔💔💔💔 en voi hyvin koska se ei oo mun mies 🥺🥺🥺🥺</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 158524, member: 34"] Joo kyl mä muistelisin että SAATOIN aatella sillon 2016 kans et ku katoin niit mystery train kuvii et JUUH no olispa se NYT noin nuori ni olis ihan eri asia ja vois olla helpompaa elää asian kanssa Että ehkäpä se häiritsi silloinkin mutta en tiedä Tai siis venaa enkö ajatellutkin noin????? En ole ihan varma Jotain muistan miettineeni kun katoin sitä mystery train kuvaa Ehkä just jotain että "no olispa se kuule vieläkin noin nuori huoh" MUTTA anyways Meinasin olla silleen että no joo ja vittu tota kuvaa on saatana tuijoteltu tässä nyt jo vuositolkulla Mutta en nyt silleen vuositolkulla koska välissä on kyllä ollu niin pitkiä taukojakin. Mutta kuitenkin . Silloin tuli tuijoteltua ja nyt on tullu tuijoteltua ainakin. Joka tapauksessa se on aikamoinen trippi kun muistaa tuon saatanan kuvan noin 8 vuoden takaa. 🙃 Juu send help Mutta jännä että olin heti niinkin rakastunut siihen kuin olin, mutta siltikin en ollut löytänyt noita joitain juttuja. Toki osa videistä on tullut ilmeisesti vasta myöhemmin youtubeen. Mutta siis sekin etten edes tiennyt tai en jotenkin muista nähneeni noita 1983 aikasia kuvia. Mystery train kuvia toki näin silloin. Mut noi miyuki ja pp rider ja noi niin en kyllä muista sieltä niitä. Vasta nyt löysin ne ... I think. EIIIH SOMEONE STOP THIS SE ON NIIN SÖPÖ myös mama wa idolissa Olikse mama wa idol Joku sellane SE ON NIIN SÖPÖ TOSSA NUORI JA SÖÖTTI 😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔 minunnnn 😭😭😭😭😭😭💔 rakastan niin 😰😰😰😰💘💘💘💘💘 yyyyyhhhh mun mies 😭😭😭💔💔💔💔💔 en voi hyvin koska se ei oo mun mies 🥺🥺🥺🥺 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja