Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149966" data-attributes="member: 34"><p>en tiedä miks mua naurattaa tämmönen asia mut ku kuuntelee spotify tietokoneel ni siin on oma naurettavuutensa et ne biisit tulee ihan aikajärjestyksessä toisin ku puhelimel :DD puhelimelha ne tulee iha mite sattuu. mut koneel.... ihan sieltä tuoreimmasta vanhimpaa eiks nii. siis ihan tossa vaa loogisesti järkäs. nii kyllä se alkaa huvittaa kun lähetää menee tätä katastrofia tästä hetkestä taaksepäin XD katastrofista yhtä pahoihin katastrofeihin XD muistot, muistot...........</p><p></p><p>tässäkin listassa:</p><p>1. stora blå </p><p>2. waves</p><p>3. without love</p><p>4. lost</p><p>5. real</p><p>6. dear me</p><p></p><p>ja niin pois päin. ei tää toki muille ku mulle sano yhtää mitää. mut pointti on se et mennään tuolta viime heinäkuusta(?) vuoden 2022 johonki ... toukokuuhunko? ja kaikki siinä välissä. vaikka siin onki vaa muutama biisi ni i can still feel the journey lmao.</p><p></p><p>nyt soi lost ja oon jo siel jossai elokuus 2022 henkisesti byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee</p><p></p><p>mut.. nii. MIKS NOI KAIKKI KAPPALEET ON NIIN TÄRKEITÄ MULLE.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>okei. on kaksi asiaa jotka on liian tärkeitä mulle:</p><p>1. musiikkikappaleet</p><p>2. ihastukset</p><p></p><p>sepä siinä onkin tosiaan.</p><p></p><p></p><p>nyt soi real ja im already choking XD NAURATTAAAaaa</p><p></p><p></p><p>harmi et täl listal ei taida olla i finally found it lmaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo</p><p></p><p></p><p></p><p>miks muille ei käy näin</p><p></p><p>miks mä oon aina tämmönen</p><p></p><p>ainut tämmönen :D koko maailmassa........ u know.</p><p></p><p></p><p>on NIIN PALJON ASIOITA</p><p></p><p>muil ei oo niin paljon ASIOITA</p><p></p><p>asioita jotka on emotionaalisia</p><p></p><p>YLIEMOTIONAALISUUS</p><p></p><p>YLIEMOTIONAALISUUS, INTROVERTTIUS sekä .... no, siinä ne kai kaikki olikin. VÄÄRÄNLAISUUS hmmm.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>oon siis taiteilija mut taiteilijuude sijaan mä muute vaa sekoilen päässäni</p><p></p><p>HELP ME: dear me alkoi soida. PSY fhsdkfsdbjds</p><p></p><p>eiku tää o vaa hyvä biisi</p><p></p><p>tätä mä tarkotin sil yliemotionaalisuudella T______T</p><p></p><p>SNIF VITUN SNIF</p><p></p><p>sksksskkkkkkkkkkkkkkkk</p><p></p><p></p><p></p><p>mun kaks puolta: </p><p>- huutikset</p><p>- snif snif kyyneleet</p><p></p><p>ja molemmat erittäin usein :DD .......................................... rollercoaster..............................</p><p></p><p></p><p>herkkyys ja yliemotionaalisuus ja rollercoaster ja erilaisuus ja outous ja omalla tavallaan toimivat jännät aivot ja vielä kaiken lisäks erikoinen seksuaalisuus XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD okei, ei se nyt NIIN outoa ole, chill oikeest. its really not that rare :--D my ass acting like im the only person in the world who falls for 50 and 60 year old men. like bro. aint that weird really.</p><p></p><p>sitä paitsi. ihmisiä ku ihmisiä. who cares. you fall for people and who cares about the age, gender or anythinggg.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>KSKSKKSKSKKSK indescribable :DDDDDDD huutikset.</p><p></p><p>voimakas reagointi taas</p><p></p><p>DDDDDDDDDDDDDDDD':</p><p></p><p>tää on läppä biisi koska ajat. you know. ajat. varmaa joku vitu huhtikuu 2022 sksksskkskkk</p><p></p><p>i love my life lol if i do say so myself xddddddddd just ku heräsin tnä nii huutistelin ja ajattelin että oon aik onnekas ku mul on näi hauska elämä. jatkuvasti jtn huvittavaa.</p><p></p><p></p><p></p><p>no anyway se siit.</p><p></p><p>ku mietin sitä upgradeeki ku heräsin ja mietin kaikkee ni nauratti helvetisti. heti herätessä alkaa naurattaaaa. mut joskus itkettää jos joku uni....</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>muut ei vaa tajuu mua mut sekää ei ees haittaa, ei ainakaa enää.</p><p></p><p>emt. miks upgrade ei oo täl listal se vois olla. tykätyis kappaleis. mut se ei oo. mut joku stora blå kyl on huohs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149966, member: 34"] en tiedä miks mua naurattaa tämmönen asia mut ku kuuntelee spotify tietokoneel ni siin on oma naurettavuutensa et ne biisit tulee ihan aikajärjestyksessä toisin ku puhelimel :DD puhelimelha ne tulee iha mite sattuu. mut koneel.... ihan sieltä tuoreimmasta vanhimpaa eiks nii. siis ihan tossa vaa loogisesti järkäs. nii kyllä se alkaa huvittaa kun lähetää menee tätä katastrofia tästä hetkestä taaksepäin XD katastrofista yhtä pahoihin katastrofeihin XD muistot, muistot........... tässäkin listassa: 1. stora blå 2. waves 3. without love 4. lost 5. real 6. dear me ja niin pois päin. ei tää toki muille ku mulle sano yhtää mitää. mut pointti on se et mennään tuolta viime heinäkuusta(?) vuoden 2022 johonki ... toukokuuhunko? ja kaikki siinä välissä. vaikka siin onki vaa muutama biisi ni i can still feel the journey lmao. nyt soi lost ja oon jo siel jossai elokuus 2022 henkisesti byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mut.. nii. MIKS NOI KAIKKI KAPPALEET ON NIIN TÄRKEITÄ MULLE. okei. on kaksi asiaa jotka on liian tärkeitä mulle: 1. musiikkikappaleet 2. ihastukset sepä siinä onkin tosiaan. nyt soi real ja im already choking XD NAURATTAAAaaa harmi et täl listal ei taida olla i finally found it lmaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo miks muille ei käy näin miks mä oon aina tämmönen ainut tämmönen :D koko maailmassa........ u know. on NIIN PALJON ASIOITA muil ei oo niin paljon ASIOITA asioita jotka on emotionaalisia YLIEMOTIONAALISUUS YLIEMOTIONAALISUUS, INTROVERTTIUS sekä .... no, siinä ne kai kaikki olikin. VÄÄRÄNLAISUUS hmmm. oon siis taiteilija mut taiteilijuude sijaan mä muute vaa sekoilen päässäni HELP ME: dear me alkoi soida. PSY fhsdkfsdbjds eiku tää o vaa hyvä biisi tätä mä tarkotin sil yliemotionaalisuudella T______T SNIF VITUN SNIF sksksskkkkkkkkkkkkkkkk mun kaks puolta: - huutikset - snif snif kyyneleet ja molemmat erittäin usein :DD .......................................... rollercoaster.............................. herkkyys ja yliemotionaalisuus ja rollercoaster ja erilaisuus ja outous ja omalla tavallaan toimivat jännät aivot ja vielä kaiken lisäks erikoinen seksuaalisuus XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD okei, ei se nyt NIIN outoa ole, chill oikeest. its really not that rare :--D my ass acting like im the only person in the world who falls for 50 and 60 year old men. like bro. aint that weird really. sitä paitsi. ihmisiä ku ihmisiä. who cares. you fall for people and who cares about the age, gender or anythinggg. KSKSKKSKSKKSK indescribable :DDDDDDD huutikset. voimakas reagointi taas DDDDDDDDDDDDDDDD': tää on läppä biisi koska ajat. you know. ajat. varmaa joku vitu huhtikuu 2022 sksksskkskkk i love my life lol if i do say so myself xddddddddd just ku heräsin tnä nii huutistelin ja ajattelin että oon aik onnekas ku mul on näi hauska elämä. jatkuvasti jtn huvittavaa. no anyway se siit. ku mietin sitä upgradeeki ku heräsin ja mietin kaikkee ni nauratti helvetisti. heti herätessä alkaa naurattaaaa. mut joskus itkettää jos joku uni.... muut ei vaa tajuu mua mut sekää ei ees haittaa, ei ainakaa enää. emt. miks upgrade ei oo täl listal se vois olla. tykätyis kappaleis. mut se ei oo. mut joku stora blå kyl on huohs [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja