Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 137240" data-attributes="member: 34"><p>MY FUCKING GOD I'M LOST</p><p></p><p>i feel like everything in my house is dirty idk because of masturbation but also that's not the only reason</p><p></p><p>My fucking god i'm losing my mind</p><p></p><p>I'm ACTUALLY losing my mind</p><p></p><p></p><p></p><p>I still havent changed my sheets although i'm gonna mut kun mul tulee sellanen että en pysty tehdä mitään.</p><p></p><p></p><p>I literally fucking need to change my sheets my GOD</p><p></p><p>plus i need to shower because dirty (siis ei liittyen runkkaamiseen edes)</p><p></p><p>Fucking hell oh my fucking lord</p><p></p><p>You know what i'm GOING to stop masturbating altogether</p><p></p><p>You know what, i'm GOING to do that</p><p></p><p>Koska paljon helpompi vaa olla sillee i won't fucking masturbate idk</p><p></p><p>No okei en tiiä</p><p></p><p>Aaaaa en kestä</p><p></p><p></p><p>Ku mietin päässäni vaa "mitä jos..... Mitä jos koskin tohon tai tohon ennen ku pesin kädet" yms i mean honestly i might have</p><p></p><p>Ja joka tapauksessa kosken ovenkahvaan koska mun huoneessani ei sattumoisin ole lavuaaria missä pestä kädet?</p><p></p><p></p><p></p><p>Jumavitunlauta mitä mä teen :Ddd it gets worse and worse and worse and worse</p><p></p><p>Masturbating should be fucking illegal you're just going to ruin everything, everything is dirty, everything, my fucking god i'm having a breakdown</p><p></p><p></p><p></p><p>I will DIE</p><p></p><p>mä en pysty ees mennä suihkuun koska oon niin paniikissa vittu</p><p></p><p>En tiiä pakko mennä suihkuu pakko vaihtaa lakanat pakko puhdistaa kaikki pinnat (vaikkakaan sitä en koskaan tee mutta on se ajatus että ois vittu pakko puhdistaa ihan kaikki koska oon levittäny kaikkea likaa kaikkialle)</p><p></p><p>Mut siis tosiaan tää ei oo pelkästään ees runkkaamisest koska voihan kaikki olla likasta muutenki</p><p></p><p>Ai luoja ammun itseäni päähän 🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 137240, member: 34"] MY FUCKING GOD I'M LOST i feel like everything in my house is dirty idk because of masturbation but also that's not the only reason My fucking god i'm losing my mind I'm ACTUALLY losing my mind I still havent changed my sheets although i'm gonna mut kun mul tulee sellanen että en pysty tehdä mitään. I literally fucking need to change my sheets my GOD plus i need to shower because dirty (siis ei liittyen runkkaamiseen edes) Fucking hell oh my fucking lord You know what i'm GOING to stop masturbating altogether You know what, i'm GOING to do that Koska paljon helpompi vaa olla sillee i won't fucking masturbate idk No okei en tiiä Aaaaa en kestä Ku mietin päässäni vaa "mitä jos..... Mitä jos koskin tohon tai tohon ennen ku pesin kädet" yms i mean honestly i might have Ja joka tapauksessa kosken ovenkahvaan koska mun huoneessani ei sattumoisin ole lavuaaria missä pestä kädet? Jumavitunlauta mitä mä teen :Ddd it gets worse and worse and worse and worse Masturbating should be fucking illegal you're just going to ruin everything, everything is dirty, everything, my fucking god i'm having a breakdown I will DIE mä en pysty ees mennä suihkuun koska oon niin paniikissa vittu En tiiä pakko mennä suihkuu pakko vaihtaa lakanat pakko puhdistaa kaikki pinnat (vaikkakaan sitä en koskaan tee mutta on se ajatus että ois vittu pakko puhdistaa ihan kaikki koska oon levittäny kaikkea likaa kaikkialle) Mut siis tosiaan tää ei oo pelkästään ees runkkaamisest koska voihan kaikki olla likasta muutenki Ai luoja ammun itseäni päähän 🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja