Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132206" data-attributes="member: 34"><p>Apua... Not this...</p><p></p><p>Siis mä-</p><p></p><p>Oikeesti tällä hetkellä mulla on ihan saatanan uncomfortable olo. Varsinkin tän eunkwang casen kaa mut ehk muutenki mut nii. Kosk kun aattelen sitä niin liikaa välillä (en edes koko ajan vaikka mietinkin sitä noin about aina mut välillä aattelen sitä NIIN liikaa etten kestä enää ja sit taas välillä pystyy kuitenkin olemaan ihan suhteellisen normaalisti mut tämmöset hetket on uncomfortable kosk tunnen oloni niin idiootiks) niin mietin että oon vaan turhan obsessed ja rakastunu siihen ja idiootti yms. Mut sitte jos mul tulee tämmönen ahistava olo nii emt, äsken ainakin mua (ehkä) autto se kun selasin sitä l playlistii ja katoin niit kansii ja muistin taas kaiken mitä sillon tapahtui niin.... Tulee niin sanotusti vähemmän idiootti olo koska se saa mut uskomaan tosissaan et tää ei oo pelkästään mun obsessioo vaan oikeasti joku ihme keissi. Lol en voi uskoo miten spring dayn kansi voi aina muistuttaa siitä miten silloin ajattelin että "varmaan tulevaisuudessa sitten muistan tän soittolistan ja kaiken lähinnä näistä oudoista asioista eikä niinkään l:stä" mut siis Honestly....... Nyt kun kerran täst höpistää ni tuli mieleen kuinka ihmettelin silloin siis sitäkin että MIKSI mul on näin vahvat tunteet L:ää kohtaan? Et se oli tavallaan osa sitä kaikkea outoutta myös mitä sinä päivänä tapahtui. Oli se että ihmettelin miks mun tunteet L:ää kohtaa o nii vahvat vaikka vissiin olin vasta sinä päivänä ihastunu siihen ja en tiiä jos se oli about eka kerta tai melkein eka kerta ku ees näinkää sitä, joten sekin oli suht "salamarakastuminen". Ja ne oli nii vahvat et olin oikeesti aika hämmentyny. Sit toinen outo asia oli tietysti koko btob keissi ja kolmas outo asia oli se että miks tunsin niin oudosti eunkwangia kohtaan :D tai niiku et nii. Ne oli erilliset keissit tietty. Tavallaan :D ainakin niitä ihmettelin sinä päivänä ja siis tosiaan edelleen ku olin jo päässy himaan niin mua edelleen hämmens koko eunkwang case. (Vittu, iha hulluu oikeest)</p><p></p><p>Siis aaa en tiiä kaikki on niin???????????</p><p></p><p>Ei vittu. Nyt mä oon viimein varma et täs on jotain outoo. Ei tää voi olla pelkästään mun omaa haihattelua tai jotakin</p><p></p><p>Mitä se sit ikinä olikaan mitä koin, niin se oli REAL. tiedän ettei se ollu mitään turhaa. Ei se ois tuntunu siltä. Ei se ois tuntunu niin varmalta. Ei kai? Ja pelkästään pieni klippi sitä biisii ja kansikuva siit biisist ja sen nimi oli ainoot infot basically mitä mulla oli siinä. Ja sen perusteella sitten lähin arvailemaan tai siis tiesin.. että se tulee rakastaa mua viel. Meinasin sanoa että se tulee rakastaa mua takas mutta ei se ihan sen ajan kontekstiin sovi koska enhän mä silloin rakastanu sitä itekään</p><p></p><p>Tai siis, riippuu miten rakkaus määritellään. Ehkäpä siin oli jotain tunnetta mukana mutta eipä voi sanoa että oisin ollu crazy about him koska en googletellu sitä enkä mitään sellasta. Niin ei se sillon oo sitä samaa mikä mulle tapahtu.. heinäkuussa. Sillon vasta aloin tietääki siit oikeestaa jotain.</p><p></p><p></p><p>(Miks hurtsin stay osuu jotenki nytten aika pahastikin..)</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Niiku Honestly.... Mul ei ollu MITÄÄN mihin perustaa se ajatus että se tulis rakastaa mua? Ja siks uskonkin siihen niin vahvasti, koska mul ei ollu mitään tietoa siitä ja silti se iski mun tajuntaan kuin.. fakta. Hmm. Ilman mitään järjellistä selitystä. Ilman mitään tietoa sen ulkonäöstä.</p><p></p><p>Joo tiesin sen äänen mutta ei se nyt voinut johtua siitä että oisin siks ollu vaa attracted siihen ja siks oisin aatellu et that's the one. Ei se nyt noin vahvasti oo koskaan ennen tai sen jälkeen tullu kenestäkään toisesta. Ja muutenkin.... Äh en tiiä. Tai sitten se oli vaan siitä? 😭 Aaaa apua en mä tiiä.</p><p></p><p>Siis......... Eihän mulla muistakaan joihin oon ollu attracted aiemmin (esim pelkän äänen perusteella tietämättä ulkonäköö) oo silti tullu tollasta aavistusta tai tietoo tai mitä se nyt olikaa. Ei mitään tollasta. Pelkästään se sellanen jonkinlainen attraction. Ei mitään sellasta ohhhh toi on mun mies niiku oikeesti. Ni miks siitä sit tuli tollanen? Muistan muutenki ku katoin sitä tekstii (se: seo eunkwang 1st mini album) tai se kohta ja se pieni merkki siin alla kans niin sen kohan kattominen saa mut muistaa kuinka sitä kohtaa kattoessa ajattelin että tyyliin et no kai toi sit on mun mies.. vaikka se on joku tollane julkkis. Niiku LOPETA tää on maailman pelottavinta 😭😭😭😭 ÄLKÄÄ mä kuolen en voi hyvin enää :Dd mutta siitä huolimatta että tunsin sen olevan mun mies niin TIETENKIN se tuntui... Täysin vieraalta ihmiseltä, TIETENKIN, koska en tiennyt siitä mitään. Tai siis se tuntui vieraalta mutta samalla ns. tutulta. Tai sillee jotenki.</p><p></p><p></p><p>Miten noin voi edes TUNTEE?? tai tietää?????? Herranjestas eihän sitä ollu tapahtunut sillon eikä oo tapahtunut VIELÄKÄÄN.</p><p></p><p>MISTÄ aktuaalisesta vitusta mä oon voinu sen asian repästä? Mulla lähtee JÄRKI :D</p><p></p><p></p><p>....... Jaahas no sellasta sitten.</p><p></p><p>HERRANJUMALA NYT XD</p><p></p><p></p><p>Apua ei voi olla EIHÄN TOI VOI PITÄÄ PAIKKAANSA</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>yritän koko ajan järjellistä selitystä keksiä tähän kaikkeen mutta en enää voi ymmärtää........</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Joko mun pitää hyväksyä että joskus tämmösiä asioita tapahtuu ja jostain syystä niin tapahtui ja osuin tosiaankin oikeeseen ja niin siinä vaan kävi</p><p></p><p>Tai sitten tälle on joku niin sanotusti looginen selitys jota en ehkä oo vaan ite tajunnu tai jotain. Ja sitte se ei välttämättä tarkottaiskaa mitää sen enempää :D</p><p></p><p></p><p>Mutta HITTO</p><p></p><p></p><p></p><p>ois kyl paras tarkottaa oikeesti jotain koska jos se ei tarkota niin tunnen itteni niin vitun: 🤡🤡🤡🤡🤡🤡😂</p><p></p><p></p><p>Niinku actual idiootiks :------D</p><p></p><p>Ja häpeän niin paljon että vajoon maanrakoon hmmmmmmmmm</p><p></p><p></p><p>PPFFFFTTTTTT i'm so uncomfortable even right now TOO 😂😩😭</p><p></p><p></p><p>pls i feel so stupid</p><p></p><p>Mutta i guess only time will tell if i was actually right or what?????</p><p></p><p>JHHHHHHHHH</p><p></p><p>ahdistaa vaan tää yliajattelu</p><p></p><p>Ja niiku</p><p></p><p>Ärsyttää ajatella sitä</p><p></p><p>Siis näin paljon</p><p></p><p>Vois vähän himmaa mut välillä se vaan on tämmöstä</p><p></p><p>Ja sit välillä pystyn aattelee vähän muutakin KAI</p><p></p><p>I think 😭 ja ainakin mä yritän et en mä HALUU olla näin disgustingly obsessed niiku aaaa ahistaaaaaa</p><p></p><p>En haluu että tää ois niiku tavallaan sellasta epätervettä enkä haluu olla vitun CLOWN 🤡😂😭</p><p></p><p></p><p></p><p>mutta nytten oon oikeest yrittäny sanoo itelleni sitä että jos tässä käy huonosti....... NIIN SIT KÄY. toki tuun itkee varmaa ja tällee mut sit mun pitää vaa elää sen kaa koska ei mulla oo muutakaan vaihtoehtoa.</p><p></p><p>Ja sitten jos tässä käy huonosti niin voin olla silleen "part of loving you is letting go" (that damn song 😭 apua)</p><p></p><p>Siis letting go mutta en tiedä pääsisinkö silti Kokonaan yli mutta siis edes silleen että en ois ihan vitun säälittävä ja yms. En haluu olla kuitenkaan silleen epäterveellä tavalla obsessed ya know. En oikeesti haluu.</p><p></p><p>Ja jos käy hyvin niin :') im gon lose my mind. 😭😌</p><p></p><p>Okei mut nyt pls en jaksa ajatella koko miestä enää 😂😭</p><p></p><p></p><p>Mutta kun se on vaan niin........ 😑</p><p></p><p>Viittu juuh just just</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132206, member: 34"] Apua... Not this... Siis mä- Oikeesti tällä hetkellä mulla on ihan saatanan uncomfortable olo. Varsinkin tän eunkwang casen kaa mut ehk muutenki mut nii. Kosk kun aattelen sitä niin liikaa välillä (en edes koko ajan vaikka mietinkin sitä noin about aina mut välillä aattelen sitä NIIN liikaa etten kestä enää ja sit taas välillä pystyy kuitenkin olemaan ihan suhteellisen normaalisti mut tämmöset hetket on uncomfortable kosk tunnen oloni niin idiootiks) niin mietin että oon vaan turhan obsessed ja rakastunu siihen ja idiootti yms. Mut sitte jos mul tulee tämmönen ahistava olo nii emt, äsken ainakin mua (ehkä) autto se kun selasin sitä l playlistii ja katoin niit kansii ja muistin taas kaiken mitä sillon tapahtui niin.... Tulee niin sanotusti vähemmän idiootti olo koska se saa mut uskomaan tosissaan et tää ei oo pelkästään mun obsessioo vaan oikeasti joku ihme keissi. Lol en voi uskoo miten spring dayn kansi voi aina muistuttaa siitä miten silloin ajattelin että "varmaan tulevaisuudessa sitten muistan tän soittolistan ja kaiken lähinnä näistä oudoista asioista eikä niinkään l:stä" mut siis Honestly....... Nyt kun kerran täst höpistää ni tuli mieleen kuinka ihmettelin silloin siis sitäkin että MIKSI mul on näin vahvat tunteet L:ää kohtaan? Et se oli tavallaan osa sitä kaikkea outoutta myös mitä sinä päivänä tapahtui. Oli se että ihmettelin miks mun tunteet L:ää kohtaa o nii vahvat vaikka vissiin olin vasta sinä päivänä ihastunu siihen ja en tiiä jos se oli about eka kerta tai melkein eka kerta ku ees näinkää sitä, joten sekin oli suht "salamarakastuminen". Ja ne oli nii vahvat et olin oikeesti aika hämmentyny. Sit toinen outo asia oli tietysti koko btob keissi ja kolmas outo asia oli se että miks tunsin niin oudosti eunkwangia kohtaan :D tai niiku et nii. Ne oli erilliset keissit tietty. Tavallaan :D ainakin niitä ihmettelin sinä päivänä ja siis tosiaan edelleen ku olin jo päässy himaan niin mua edelleen hämmens koko eunkwang case. (Vittu, iha hulluu oikeest) Siis aaa en tiiä kaikki on niin??????????? Ei vittu. Nyt mä oon viimein varma et täs on jotain outoo. Ei tää voi olla pelkästään mun omaa haihattelua tai jotakin Mitä se sit ikinä olikaan mitä koin, niin se oli REAL. tiedän ettei se ollu mitään turhaa. Ei se ois tuntunu siltä. Ei se ois tuntunu niin varmalta. Ei kai? Ja pelkästään pieni klippi sitä biisii ja kansikuva siit biisist ja sen nimi oli ainoot infot basically mitä mulla oli siinä. Ja sen perusteella sitten lähin arvailemaan tai siis tiesin.. että se tulee rakastaa mua viel. Meinasin sanoa että se tulee rakastaa mua takas mutta ei se ihan sen ajan kontekstiin sovi koska enhän mä silloin rakastanu sitä itekään Tai siis, riippuu miten rakkaus määritellään. Ehkäpä siin oli jotain tunnetta mukana mutta eipä voi sanoa että oisin ollu crazy about him koska en googletellu sitä enkä mitään sellasta. Niin ei se sillon oo sitä samaa mikä mulle tapahtu.. heinäkuussa. Sillon vasta aloin tietääki siit oikeestaa jotain. (Miks hurtsin stay osuu jotenki nytten aika pahastikin..) Niiku Honestly.... Mul ei ollu MITÄÄN mihin perustaa se ajatus että se tulis rakastaa mua? Ja siks uskonkin siihen niin vahvasti, koska mul ei ollu mitään tietoa siitä ja silti se iski mun tajuntaan kuin.. fakta. Hmm. Ilman mitään järjellistä selitystä. Ilman mitään tietoa sen ulkonäöstä. Joo tiesin sen äänen mutta ei se nyt voinut johtua siitä että oisin siks ollu vaa attracted siihen ja siks oisin aatellu et that's the one. Ei se nyt noin vahvasti oo koskaan ennen tai sen jälkeen tullu kenestäkään toisesta. Ja muutenkin.... Äh en tiiä. Tai sitten se oli vaan siitä? 😭 Aaaa apua en mä tiiä. Siis......... Eihän mulla muistakaan joihin oon ollu attracted aiemmin (esim pelkän äänen perusteella tietämättä ulkonäköö) oo silti tullu tollasta aavistusta tai tietoo tai mitä se nyt olikaa. Ei mitään tollasta. Pelkästään se sellanen jonkinlainen attraction. Ei mitään sellasta ohhhh toi on mun mies niiku oikeesti. Ni miks siitä sit tuli tollanen? Muistan muutenki ku katoin sitä tekstii (se: seo eunkwang 1st mini album) tai se kohta ja se pieni merkki siin alla kans niin sen kohan kattominen saa mut muistaa kuinka sitä kohtaa kattoessa ajattelin että tyyliin et no kai toi sit on mun mies.. vaikka se on joku tollane julkkis. Niiku LOPETA tää on maailman pelottavinta 😭😭😭😭 ÄLKÄÄ mä kuolen en voi hyvin enää :Dd mutta siitä huolimatta että tunsin sen olevan mun mies niin TIETENKIN se tuntui... Täysin vieraalta ihmiseltä, TIETENKIN, koska en tiennyt siitä mitään. Tai siis se tuntui vieraalta mutta samalla ns. tutulta. Tai sillee jotenki. Miten noin voi edes TUNTEE?? tai tietää?????? Herranjestas eihän sitä ollu tapahtunut sillon eikä oo tapahtunut VIELÄKÄÄN. MISTÄ aktuaalisesta vitusta mä oon voinu sen asian repästä? Mulla lähtee JÄRKI :D ....... Jaahas no sellasta sitten. HERRANJUMALA NYT XD Apua ei voi olla EIHÄN TOI VOI PITÄÄ PAIKKAANSA yritän koko ajan järjellistä selitystä keksiä tähän kaikkeen mutta en enää voi ymmärtää........ Joko mun pitää hyväksyä että joskus tämmösiä asioita tapahtuu ja jostain syystä niin tapahtui ja osuin tosiaankin oikeeseen ja niin siinä vaan kävi Tai sitten tälle on joku niin sanotusti looginen selitys jota en ehkä oo vaan ite tajunnu tai jotain. Ja sitte se ei välttämättä tarkottaiskaa mitää sen enempää :D Mutta HITTO ois kyl paras tarkottaa oikeesti jotain koska jos se ei tarkota niin tunnen itteni niin vitun: 🤡🤡🤡🤡🤡🤡😂 Niinku actual idiootiks :------D Ja häpeän niin paljon että vajoon maanrakoon hmmmmmmmmm PPFFFFTTTTTT i'm so uncomfortable even right now TOO 😂😩😭 pls i feel so stupid Mutta i guess only time will tell if i was actually right or what????? JHHHHHHHHH ahdistaa vaan tää yliajattelu Ja niiku Ärsyttää ajatella sitä Siis näin paljon Vois vähän himmaa mut välillä se vaan on tämmöstä Ja sit välillä pystyn aattelee vähän muutakin KAI I think 😭 ja ainakin mä yritän et en mä HALUU olla näin disgustingly obsessed niiku aaaa ahistaaaaaa En haluu että tää ois niiku tavallaan sellasta epätervettä enkä haluu olla vitun CLOWN 🤡😂😭 mutta nytten oon oikeest yrittäny sanoo itelleni sitä että jos tässä käy huonosti....... NIIN SIT KÄY. toki tuun itkee varmaa ja tällee mut sit mun pitää vaa elää sen kaa koska ei mulla oo muutakaan vaihtoehtoa. Ja sitten jos tässä käy huonosti niin voin olla silleen "part of loving you is letting go" (that damn song 😭 apua) Siis letting go mutta en tiedä pääsisinkö silti Kokonaan yli mutta siis edes silleen että en ois ihan vitun säälittävä ja yms. En haluu olla kuitenkaan silleen epäterveellä tavalla obsessed ya know. En oikeesti haluu. Ja jos käy hyvin niin :') im gon lose my mind. 😭😌 Okei mut nyt pls en jaksa ajatella koko miestä enää 😂😭 Mutta kun se on vaan niin........ 😑 Viittu juuh just just [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja