Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132023" data-attributes="member: 34"><p>Pfft haha</p><p></p><p>U know what would be INTERESTING</p><p></p><p>jos näkisin jotai actual psychic tyyppii (like myself mut ois mielenkiintoista kuulla se joltai toiselt)</p><p></p><p>Ja siis et se ois valid eikä mikää höpö höpö tyyppi koska niitäkin on mut myös oikeita on</p><p></p><p>Niin ois vitun NSNDKKSBDKDDLDKDKKF kuulla jos se sanois samaa. Siis en tiiä mitä se ennustais mun tulevaisuudest mut jos se sanois just jotain tähän viittaavaa ni vittu kuolisin siihen paikkaa XD se ois kinda.... Varmistusta siihen et olin oikeessa silloin.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Koska sit sen ois pakko olla totta jos mä oon nähny sen ja joku toinen actual psychic näkee sen saman myös.</p><p></p><p>Enhän mä nyt oikeesti edes varmaan tekis niin (en edes kykenis henkisesti) mut ois interesting ja saisin slaagin</p><p></p><p>Jos se ois sillee hmm mä nään et sä meet naimisiin korealaisen miehen kaa</p><p></p><p>Oisin sillee HHHHHHHHHHHHHH NO YOU'RE KIDDING ME</p><p></p><p>sit oisin jo varma et se on totta. Vaikka sekin vois olla kuka tahansa korealainen. Mut siis. Se vahvistais sen et se on totta ja se tulee tapahtuu kosk sit uskoisin siihen varmasti mitä ite näin/koin. Uuuhhhuuuuuhhuu clairvoyancet tulilla tai no oikeestaan kai se claircognizance oli. No jotain sellasta paskaa iha sama who cares 😭 oof i'm dying every second</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132023, member: 34"] Pfft haha U know what would be INTERESTING jos näkisin jotai actual psychic tyyppii (like myself mut ois mielenkiintoista kuulla se joltai toiselt) Ja siis et se ois valid eikä mikää höpö höpö tyyppi koska niitäkin on mut myös oikeita on Niin ois vitun NSNDKKSBDKDDLDKDKKF kuulla jos se sanois samaa. Siis en tiiä mitä se ennustais mun tulevaisuudest mut jos se sanois just jotain tähän viittaavaa ni vittu kuolisin siihen paikkaa XD se ois kinda.... Varmistusta siihen et olin oikeessa silloin. Koska sit sen ois pakko olla totta jos mä oon nähny sen ja joku toinen actual psychic näkee sen saman myös. Enhän mä nyt oikeesti edes varmaan tekis niin (en edes kykenis henkisesti) mut ois interesting ja saisin slaagin Jos se ois sillee hmm mä nään et sä meet naimisiin korealaisen miehen kaa Oisin sillee HHHHHHHHHHHHHH NO YOU'RE KIDDING ME sit oisin jo varma et se on totta. Vaikka sekin vois olla kuka tahansa korealainen. Mut siis. Se vahvistais sen et se on totta ja se tulee tapahtuu kosk sit uskoisin siihen varmasti mitä ite näin/koin. Uuuhhhuuuuuhhuu clairvoyancet tulilla tai no oikeestaan kai se claircognizance oli. No jotain sellasta paskaa iha sama who cares 😭 oof i'm dying every second [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja