Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132004" data-attributes="member: 34"><p>Asiat</p><p></p><p>Asiat viittaa siihen että tää ois se</p><p></p><p>Siis en todellakaan tienny milt se näyttää</p><p></p><p>But i knew</p><p></p><p>I was like i feel thats the one who will love me</p><p></p><p>Idk i just felt</p><p></p><p>I just felt that he will love me</p><p></p><p>Ei voi olla näin iso kusetus</p><p>Törkein kusetus koskaan jos se ei oo niin</p><p></p><p>Se oli niin vahvaa</p><p></p><p></p><p>I just knew it</p><p></p><p>You know, i knew it</p><p></p><p>I KNEW it</p><p></p><p>I didn't just guess it, i KNEW it</p><p></p><p>Tho there was no WAY for me to know it, especially since he's a celebrity</p><p></p><p>PLEASE</p><p></p><p>i'm the most confused</p><p></p><p></p><p>For sure</p><p></p><p>Kinda en tiiä oonko ikinä ollu mistää niin varma ku siit sillon</p><p></p><p>Niinku tollasist jutuist</p><p></p><p>I just?</p><p></p><p>Ei voi olla noin varma oikeesti siis vittu en todellakaan luota itteeni enää KOSKAAN jos se ei käykää toteen</p><p></p><p>Sit oon sillee ok oon ollu täysin TÄYSIN hakoteillä</p><p></p><p>En vittu kestä</p><p></p><p>Se ei tunnu todennäköiseltä mut jos se ei käy toteen en luota mun tunteisiin enää ikinä. Koska se oli varminta mitä oon ikinä tuntenu rakkauden suhteen enkä edes ollu ainakaan tällä tavalla silloin rakastunu siihen vielä. Joten mun omat tunteet ei sinänsä edes ollu mukana siinä vielä, ei ainakaan paljon tai sit ei ollenkaan (en tiiä tunsinko sillon jo jotain actual ihastumist.. pelkän äänen perusteella lol)</p><p></p><p>Ja silti se oli varminta mitä oon ikinä tuntenu</p><p></p><p>Eeeeeeei ei tää voi olla väärin. En voinu olla väärässä. En voinu :D</p><p></p><p>Mut huvittavaa koska vasta nykyään obsessoin tästä mut sillon pystyin työntää sen syrjään LMAO vaikka se ehkä häiritsikin mut mietin vaa villuu ja tõnuu etc LMAO</p><p></p><p>nyt hädin tuskin pystyn työntää sitä syrjään ja mietin kuumeisesti voikse olla totta</p><p></p><p></p><p>Suddenly i care more</p><p></p><p>INTERESTING</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132004, member: 34"] Asiat Asiat viittaa siihen että tää ois se Siis en todellakaan tienny milt se näyttää But i knew I was like i feel thats the one who will love me Idk i just felt I just felt that he will love me Ei voi olla näin iso kusetus Törkein kusetus koskaan jos se ei oo niin Se oli niin vahvaa I just knew it You know, i knew it I KNEW it I didn't just guess it, i KNEW it Tho there was no WAY for me to know it, especially since he's a celebrity PLEASE i'm the most confused For sure Kinda en tiiä oonko ikinä ollu mistää niin varma ku siit sillon Niinku tollasist jutuist I just? Ei voi olla noin varma oikeesti siis vittu en todellakaan luota itteeni enää KOSKAAN jos se ei käykää toteen Sit oon sillee ok oon ollu täysin TÄYSIN hakoteillä En vittu kestä Se ei tunnu todennäköiseltä mut jos se ei käy toteen en luota mun tunteisiin enää ikinä. Koska se oli varminta mitä oon ikinä tuntenu rakkauden suhteen enkä edes ollu ainakaan tällä tavalla silloin rakastunu siihen vielä. Joten mun omat tunteet ei sinänsä edes ollu mukana siinä vielä, ei ainakaan paljon tai sit ei ollenkaan (en tiiä tunsinko sillon jo jotain actual ihastumist.. pelkän äänen perusteella lol) Ja silti se oli varminta mitä oon ikinä tuntenu Eeeeeeei ei tää voi olla väärin. En voinu olla väärässä. En voinu :D Mut huvittavaa koska vasta nykyään obsessoin tästä mut sillon pystyin työntää sen syrjään LMAO vaikka se ehkä häiritsikin mut mietin vaa villuu ja tõnuu etc LMAO nyt hädin tuskin pystyn työntää sitä syrjään ja mietin kuumeisesti voikse olla totta Suddenly i care more INTERESTING [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja