Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131982" data-attributes="member: 34"><p>????? Miks näin nikosta unta vaikka en oo aatellu sitä paljoo ees? Ook. Lol </p><p></p><p>No ehkä mulla on vielä tunteita sitä kohtaan mut vaikka oiski ni mitä sitte koska eunkwang on silti love of my life</p><p></p><p></p><p>Oh fuckkkk haha näin muuten kans unta että olin.. keikal? Ja sit olin ihan siel väentungokses apua se oli kauheeta ku yritin päästä pois sieltä.... Just tota mä tarkotan. En haluu olla sellases kohtaa siel mist en pääse pois helposti. Joskus oon kyenny olee eturivissäki mut en enää taida siihen pystyä. Siis se on aivan hirveetä olla ihmisten keskellä sillä tavalla en ymmärrä miten kukaan voi kyetä siihen. Tai miten mä oon aiemmin uskaltanu :D oon ollu kyl hullu joskus näköjään</p><p></p><p>Sit se uni tai en tiiä olikse uni vai vaan ajatus mut oli skenaario mis näin kwangin aaaaaaaa like basically i just met him somewhere and maybe that wasnt even a concert i guess it was somewhere else</p><p></p><p>Yes i think MAYBE it was here in Finland somewhere</p><p></p><p>Aaaaaaa D: vittu.</p><p></p><p>Oli kyl jännä uni muutenki.</p><p></p><p>Sit ku itkin niin paljon sillon yöllä. Mut nyt mua ei itketä enää yhtään vaa oon jotenki toiveikas.. kwangin suhteen D: varmaan turhaa toivoa kyllä mut</p><p></p><p>Uskon siihen et saan sen :/</p><p></p><p>(Jälleen kerran, back and forth)</p><p></p><p></p><p>Tai siis jotenkin en vaan mitenkään voi uskoa siihen että sen jälkeen tulis viel joku joka ois VIELÄ ENEMMÄN love of my life. Niin sen on pakko olla se. Jos se on jopa pahempi vielä ku timppa tai hui niin sori ny vaa mut ei se sillon voi olla mikään ns. turha josta ei tuu mitään. Sen on pakko olla se jost tulee jotain. Vaikka kuinka mahdottomalta se tuntuu. Mut mä en vaan pysty uskomaan et sen jälkeen tulis viel joku joka ois enemmän love of my life. Ei voi olla. Jos tulee niin yllätyn ihan helvetisti. Miten täst ees voi upgreidaa? En vaa voi kuvitella et se ois joku muu.</p><p></p><p>Sen on pakko olla kwang.</p><p></p><p>Kuulostaa ihan sika oudolt mut.... En voi uskoo vaa et ois joku muu joka mun pitäis löytää. Joka ois mun soulmate. Viel kaiken tän jälkeen? Ei vaa vittu voi olla. En voi uskoo. En usko. Mut jos niin tapahtuu niin en luota enää mihinkään.</p><p></p><p>Ei tost voi enää mennä vahvemmaks tho.</p><p></p><p></p><p></p><p>I think.</p><p></p><p></p><p>Näin muuten unta vissiin santustaki.... Ja vaikka sekään ei ole love of my life näköjään niin it was still cute. I kinda miss him. Näköjään. Ja emt se niko-osuuskin oli cute. Mut sekään ei oo love of my life koska jos yks pitää sanoo se on selkeesti kwang.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Well i guess this was my fate then. To just fall in love with celebrities and stuff (and also some non-celebrities) and like such a fucking painful path like FULL of pain all the time. All the time. But then maybe one of those celebrities is the one. I mean eun.</p><p></p><p>No eipä siinä sinänsä, koska... Oon aina ollu niin erikoinen et ois enemmän outoo jos mun love story olis sellanen tavallinen :D oon kuitenkin kuljeskellu omia polkujani aina täysin erilaisena kuin muut ni ehk it kinda makes sense that even my love story aint that normal. And all those other loves too. They aint normal either. Ei mun elämässäni paljon mikään ole ollut normaalia :D sitä en ymmärrä miks niin paljon tuskaa kaikilla elämän osa-alueilla periaatteessa mutta.... Ehkä sekin on sitten osa mun kohtaloa 😩 + en kumminkaan oo joutunu kokee niin hirveitä asioita ku jotkut joten siinä mielessä oon myös niiden onnekkaiden joukossa. Mut sanoisin silti et tuskallisempi elämä ku mitä keskivertoihmisel on? Aivan ehdottomasti. Mut joissakin asioissa oon myös onnekas. Enkä myöskään voi ymmärtää sitä miten joillekin voi tapahtua niin kohtuuttoman hirveitä asioita et miten se voi olla muka oikein.</p><p></p><p>Haluisin uskoo siihen et universumi ei tee virheitä mut miten se voi olla niin jos tapahtuu ihan tolkuttoman karseita asioita joskus esim murhat ja raiskaukset.</p><p></p><p></p><p>Belief systems..... Are challenged.</p><p></p><p></p><p>But yes, i believe eunkie is the one BUT if he's not then i'll just die i guess??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131982, member: 34"] ????? Miks näin nikosta unta vaikka en oo aatellu sitä paljoo ees? Ook. Lol No ehkä mulla on vielä tunteita sitä kohtaan mut vaikka oiski ni mitä sitte koska eunkwang on silti love of my life Oh fuckkkk haha näin muuten kans unta että olin.. keikal? Ja sit olin ihan siel väentungokses apua se oli kauheeta ku yritin päästä pois sieltä.... Just tota mä tarkotan. En haluu olla sellases kohtaa siel mist en pääse pois helposti. Joskus oon kyenny olee eturivissäki mut en enää taida siihen pystyä. Siis se on aivan hirveetä olla ihmisten keskellä sillä tavalla en ymmärrä miten kukaan voi kyetä siihen. Tai miten mä oon aiemmin uskaltanu :D oon ollu kyl hullu joskus näköjään Sit se uni tai en tiiä olikse uni vai vaan ajatus mut oli skenaario mis näin kwangin aaaaaaaa like basically i just met him somewhere and maybe that wasnt even a concert i guess it was somewhere else Yes i think MAYBE it was here in Finland somewhere Aaaaaaa D: vittu. Oli kyl jännä uni muutenki. Sit ku itkin niin paljon sillon yöllä. Mut nyt mua ei itketä enää yhtään vaa oon jotenki toiveikas.. kwangin suhteen D: varmaan turhaa toivoa kyllä mut Uskon siihen et saan sen :/ (Jälleen kerran, back and forth) Tai siis jotenkin en vaan mitenkään voi uskoa siihen että sen jälkeen tulis viel joku joka ois VIELÄ ENEMMÄN love of my life. Niin sen on pakko olla se. Jos se on jopa pahempi vielä ku timppa tai hui niin sori ny vaa mut ei se sillon voi olla mikään ns. turha josta ei tuu mitään. Sen on pakko olla se jost tulee jotain. Vaikka kuinka mahdottomalta se tuntuu. Mut mä en vaan pysty uskomaan et sen jälkeen tulis viel joku joka ois enemmän love of my life. Ei voi olla. Jos tulee niin yllätyn ihan helvetisti. Miten täst ees voi upgreidaa? En vaa voi kuvitella et se ois joku muu. Sen on pakko olla kwang. Kuulostaa ihan sika oudolt mut.... En voi uskoo vaa et ois joku muu joka mun pitäis löytää. Joka ois mun soulmate. Viel kaiken tän jälkeen? Ei vaa vittu voi olla. En voi uskoo. En usko. Mut jos niin tapahtuu niin en luota enää mihinkään. Ei tost voi enää mennä vahvemmaks tho. I think. Näin muuten unta vissiin santustaki.... Ja vaikka sekään ei ole love of my life näköjään niin it was still cute. I kinda miss him. Näköjään. Ja emt se niko-osuuskin oli cute. Mut sekään ei oo love of my life koska jos yks pitää sanoo se on selkeesti kwang. Well i guess this was my fate then. To just fall in love with celebrities and stuff (and also some non-celebrities) and like such a fucking painful path like FULL of pain all the time. All the time. But then maybe one of those celebrities is the one. I mean eun. No eipä siinä sinänsä, koska... Oon aina ollu niin erikoinen et ois enemmän outoo jos mun love story olis sellanen tavallinen :D oon kuitenkin kuljeskellu omia polkujani aina täysin erilaisena kuin muut ni ehk it kinda makes sense that even my love story aint that normal. And all those other loves too. They aint normal either. Ei mun elämässäni paljon mikään ole ollut normaalia :D sitä en ymmärrä miks niin paljon tuskaa kaikilla elämän osa-alueilla periaatteessa mutta.... Ehkä sekin on sitten osa mun kohtaloa 😩 + en kumminkaan oo joutunu kokee niin hirveitä asioita ku jotkut joten siinä mielessä oon myös niiden onnekkaiden joukossa. Mut sanoisin silti et tuskallisempi elämä ku mitä keskivertoihmisel on? Aivan ehdottomasti. Mut joissakin asioissa oon myös onnekas. Enkä myöskään voi ymmärtää sitä miten joillekin voi tapahtua niin kohtuuttoman hirveitä asioita et miten se voi olla muka oikein. Haluisin uskoo siihen et universumi ei tee virheitä mut miten se voi olla niin jos tapahtuu ihan tolkuttoman karseita asioita joskus esim murhat ja raiskaukset. Belief systems..... Are challenged. But yes, i believe eunkie is the one BUT if he's not then i'll just die i guess?? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja