Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131974" data-attributes="member: 34"><p>HAH</p><p></p><p>yritin nukkua..... But i only ended up crying all the time... Joten yritetään kohta sitten uudestaan.......</p><p></p><p>Kuinka edes voi itkeä melkein koko päivän ei vittu</p><p></p><p>Aaaaa</p><p></p><p>No mut anyways</p><p></p><p>I'm tired as hell</p><p></p><p>Siis oikeasti menin nukkumaan jo joskus yli tunti sitten mutta en vaan saanu nukuttua.</p><p></p><p>Mut mitä nyt taas koska oon oikeesti varma et oon kuunnellut 2000 light years away joskus kauan sitten. Mikä on ihan mahdollista kyllä.... Tuntuu niinkun oisin kuunnellu sitä.. joko ala-asteella tai yläasteella ainakin?? Tai sitten myöhemmin mutta en usko???</p><p></p><p></p><p>Ja nyt kiva kun.... En kestä tota biisiä.. en kestä enää :D</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Haha myös pointless almost makes me cry.... Because... It's so true... Everything is pointless without eunkwang 😔🎶 it kills me. If its never gonna happen this will kill me.</p><p></p><p></p><p></p><p>I will never understand.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>And do you know how much yuto hurts me?????</p><p></p><p>BUT. eunkwang hurts me even MORE.</p><p></p><p>Literally the love of my life.</p><p></p><p>I'm die.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131974, member: 34"] HAH yritin nukkua..... But i only ended up crying all the time... Joten yritetään kohta sitten uudestaan....... Kuinka edes voi itkeä melkein koko päivän ei vittu Aaaaa No mut anyways I'm tired as hell Siis oikeasti menin nukkumaan jo joskus yli tunti sitten mutta en vaan saanu nukuttua. Mut mitä nyt taas koska oon oikeesti varma et oon kuunnellut 2000 light years away joskus kauan sitten. Mikä on ihan mahdollista kyllä.... Tuntuu niinkun oisin kuunnellu sitä.. joko ala-asteella tai yläasteella ainakin?? Tai sitten myöhemmin mutta en usko??? Ja nyt kiva kun.... En kestä tota biisiä.. en kestä enää :D Haha myös pointless almost makes me cry.... Because... It's so true... Everything is pointless without eunkwang 😔🎶 it kills me. If its never gonna happen this will kill me. I will never understand. And do you know how much yuto hurts me????? BUT. eunkwang hurts me even MORE. Literally the love of my life. I'm die. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja