Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131956" data-attributes="member: 34"><p>Ja sit sydänsurut koetaan "normaaleina" ja masennus ei. </p><p></p><p>Mut onks sydänsurujen aiheuttama tuska enää normaalia jos se aiheuttaa itsetuhosuutta. Ehkä sitten sitä ei koeta enää normaalina.</p><p></p><p></p><p>Tosin en mä oo mitään tehny itelleni.</p><p></p><p>I just think about dying.</p><p></p><p>Mut mietin vaa miten se eroo vakavuusasteeltaan edes masennuksesta koska molemmat voi ihan hyvin saada sut miettii itsarii.</p><p></p><p>Eihän siinä siis mitään.</p><p></p><p>Juu eipä nää mitään isoja juttuja tietysti ole. </p><p></p><p></p><p></p><p>Vitutti sillon joskus kauan sitten kun joku kommentoi johonki hobista jotai et a girl can dream ja siis sillee tosi kevyesti iha niinku se ois joku asia mille pystyy nauraa..</p><p></p><p></p><p>Mä en vieläkään pysty suhtautua edes hobiin kevyesti vaikka siit on aikaa jo vuosia kun se on alkanut ja on vaikka kuinka monta uutta tullu sen jälkeen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131956, member: 34"] Ja sit sydänsurut koetaan "normaaleina" ja masennus ei. Mut onks sydänsurujen aiheuttama tuska enää normaalia jos se aiheuttaa itsetuhosuutta. Ehkä sitten sitä ei koeta enää normaalina. Tosin en mä oo mitään tehny itelleni. I just think about dying. Mut mietin vaa miten se eroo vakavuusasteeltaan edes masennuksesta koska molemmat voi ihan hyvin saada sut miettii itsarii. Eihän siinä siis mitään. Juu eipä nää mitään isoja juttuja tietysti ole. Vitutti sillon joskus kauan sitten kun joku kommentoi johonki hobista jotai et a girl can dream ja siis sillee tosi kevyesti iha niinku se ois joku asia mille pystyy nauraa.. Mä en vieläkään pysty suhtautua edes hobiin kevyesti vaikka siit on aikaa jo vuosia kun se on alkanut ja on vaikka kuinka monta uutta tullu sen jälkeen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja