Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131922" data-attributes="member: 34"><p>Ei vittu. Söpö.</p><p></p><p>But anyways.</p><p></p><p>I'm wondering what the HELL like what the actual HELL he is even doing???????</p><p></p><p>Miten? MITEN?</p><p></p><p>miten se tekee ton?</p><p></p><p>Miten se saa mut kiimailemaan lähes joka päivä?</p><p></p><p>Niinku actually how?</p><p></p><p>Varmaan nyt ainakin kolmena ? Aamuna peräkkäin kun oon herännyt niin oon jossain vaiheessa alkanu aivan automaattisesti miettii jotai steamyy? Miten? MITEN? like? I don't even? Siis mä en edes ITSE ymmärrä miten se tapahtuu</p><p></p><p>Ja en muista millon viimeks EN olis nähny unta siitä. Ja se on joka aamu mun mielessä. Myös muutenki kuin seksuaalisesti. All the time. Every day. Every night. What can i even say??????????? MITEN se tekee ton?</p><p></p><p>And even when i'm all like oh he's so annoying lmao pls</p><p></p><p>Still????? Almost 24/7 i'm like oh i miss him oh i miss eunkwang again and oh ONCE AGAIN i miss eunkwang oh now i'm thinking about him again oh i can't be without his touch oh now again i wish i could hug him?????</p><p></p><p>PLEASE??????????????????</p><p></p><p></p><p>EN VOI XDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>aaaaa srsly i can't tää on niin kohtuutonta ja varsinkin seksuaalisuus miks se tekee tän mulle vittu mies oikeesti eksä ymmärrä et sä et voi mulle tehä tämmöstä ku se tuntuu pahalta?????? Lmao i'm crying???????? (En kyllä nyt itke mutta kuitenki aika paljon silloin tällöin)</p><p></p><p></p><p>Ja niinku</p><p></p><p>Viime yönä kun yritin nukkua niin itkin kun kuvittelin jotain skenaarioo</p><p></p><p>ei ollu kyllä sexual vaan jtn idk en muista</p><p></p><p>It was more like emotional</p><p></p><p>Mut en jotenkin tajunnu et itkisin sellasenki takii</p><p></p><p>Lol save me</p><p></p><p>Ah unet oli outoi en muista mut i think he was there somewhere</p><p></p><p>Idk maybe i just looked at him</p><p></p><p>Or were we together</p><p></p><p>I don't remember</p><p></p><p>Muistan vaa maken lol</p><p></p><p>XDDDDDFDD</p><p></p><p></p><p></p><p>Kosk make oli kans siin ja kuolasin sitä</p><p></p><p>Mut eunkwang oli mun mielestä myös mut en tiiä</p><p></p><p>Hämmentää kyl et miks make mut... Miten vaan....</p><p></p><p></p><p>Now i'm disgusted at my horny self</p><p></p><p>Thanks eunkwang 😭😭</p><p></p><p>You're making a hoe out of me</p><p></p><p>Like for real</p><p></p><p>Tää ei oo linjassa sen kaa mitä yleensä oon</p><p></p><p>Aaaa SATTUU</p><p></p><p>Helvetti.</p><p></p><p>I feel bad.</p><p></p><p>My honey is so handsome</p><p></p><p>Viiiiittu.</p><p></p><p>Komein. 😭</p><p></p><p></p><p></p><p>When did i start caring lmao October 2020 i didn't care that much bruh</p><p></p><p>Ja kuitenkin onnistuin jopa näkee sen lärvin siin välis muutamiikin kertoi. (Mut en tienny et kysees on sama ihminen josta silloin aattelin niin)</p><p></p><p>Ja siinäkään kohtaa en vielä välittäny näin</p><p></p><p>Jopa 30. Kesäkuuta en vieläkään välittänyt tällä tavalla tai kiinnitin siihe kai jotain huomiota mut en niin paljon</p><p></p><p>Sit siin ei tapahtunut mitään mut yhtäkkiä 7.7. kauhee sekoomine</p><p></p><p>Kaikki tapahtu yhen päivän aikana and then i started caring and i was like.... This man might very well be the one he might very well be the love of my life</p><p></p><p></p><p></p><p>PLEASE 😂</p><p></p><p>I CAN'T understand</p><p></p><p>He's the cutest</p><p></p><p>I don't understand anything</p><p></p><p>Like he's literally the cutest lmaooooo</p><p></p><p>But he's so annoying aww</p><p></p><p>But he's so</p><p></p><p>I just want him close to me</p><p></p><p>I can't deal with not being with him</p><p></p><p>Cause</p><p></p><p>I think about him all the time</p><p></p><p>So it's impossible to live</p><p></p><p>And can't focus on anything</p><p></p><p>Cause i just think about him</p><p></p><p>Every day</p><p></p><p>This is fun 😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131922, member: 34"] Ei vittu. Söpö. But anyways. I'm wondering what the HELL like what the actual HELL he is even doing??????? Miten? MITEN? miten se tekee ton? Miten se saa mut kiimailemaan lähes joka päivä? Niinku actually how? Varmaan nyt ainakin kolmena ? Aamuna peräkkäin kun oon herännyt niin oon jossain vaiheessa alkanu aivan automaattisesti miettii jotai steamyy? Miten? MITEN? like? I don't even? Siis mä en edes ITSE ymmärrä miten se tapahtuu Ja en muista millon viimeks EN olis nähny unta siitä. Ja se on joka aamu mun mielessä. Myös muutenki kuin seksuaalisesti. All the time. Every day. Every night. What can i even say??????????? MITEN se tekee ton? And even when i'm all like oh he's so annoying lmao pls Still????? Almost 24/7 i'm like oh i miss him oh i miss eunkwang again and oh ONCE AGAIN i miss eunkwang oh now i'm thinking about him again oh i can't be without his touch oh now again i wish i could hug him????? PLEASE?????????????????? EN VOI XDDDDDDDDDDDDDD aaaaa srsly i can't tää on niin kohtuutonta ja varsinkin seksuaalisuus miks se tekee tän mulle vittu mies oikeesti eksä ymmärrä et sä et voi mulle tehä tämmöstä ku se tuntuu pahalta?????? Lmao i'm crying???????? (En kyllä nyt itke mutta kuitenki aika paljon silloin tällöin) Ja niinku Viime yönä kun yritin nukkua niin itkin kun kuvittelin jotain skenaarioo ei ollu kyllä sexual vaan jtn idk en muista It was more like emotional Mut en jotenkin tajunnu et itkisin sellasenki takii Lol save me Ah unet oli outoi en muista mut i think he was there somewhere Idk maybe i just looked at him Or were we together I don't remember Muistan vaa maken lol XDDDDDFDD Kosk make oli kans siin ja kuolasin sitä Mut eunkwang oli mun mielestä myös mut en tiiä Hämmentää kyl et miks make mut... Miten vaan.... Now i'm disgusted at my horny self Thanks eunkwang 😭😭 You're making a hoe out of me Like for real Tää ei oo linjassa sen kaa mitä yleensä oon Aaaa SATTUU Helvetti. I feel bad. My honey is so handsome Viiiiittu. Komein. 😭 When did i start caring lmao October 2020 i didn't care that much bruh Ja kuitenkin onnistuin jopa näkee sen lärvin siin välis muutamiikin kertoi. (Mut en tienny et kysees on sama ihminen josta silloin aattelin niin) Ja siinäkään kohtaa en vielä välittäny näin Jopa 30. Kesäkuuta en vieläkään välittänyt tällä tavalla tai kiinnitin siihe kai jotain huomiota mut en niin paljon Sit siin ei tapahtunut mitään mut yhtäkkiä 7.7. kauhee sekoomine Kaikki tapahtu yhen päivän aikana and then i started caring and i was like.... This man might very well be the one he might very well be the love of my life PLEASE 😂 I CAN'T understand He's the cutest I don't understand anything Like he's literally the cutest lmaooooo But he's so annoying aww But he's so I just want him close to me I can't deal with not being with him Cause I think about him all the time So it's impossible to live And can't focus on anything Cause i just think about him Every day This is fun 😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja