Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131881" data-attributes="member: 34"><p>Siis ois kyllä todella mielenkiintoista tietää että jos se näkis mut niin mitä se tuntis mua kohtaan. Jotain samanlaista vai ei yhtään mitään?</p><p></p><p>Koska jos se tuntis jotain samanlaista niin sit vois ajatella etten oo niin hullu vaa täs on oikeesti jotain niinku todellista mikä on ehkä ns meant to happen.</p><p></p><p>Mut en tiiä?</p><p></p><p>Mut sit jos se ei tuntiskaa mitää mua kohtaa nii sit vois varmaan aatella et oon vaa ite ihan sekasin ja vaa jotenki oudosti tosi obsessed.</p><p></p><p>Koska mä en oo kehenkään ollu näin ns. Obsessed.</p><p></p><p>Ikinä kehenkään</p><p></p><p>Ja nyt puhutaan sentään musta..</p><p></p><p></p><p>Ja kaikki muut on ollu niin sanotusti vähemmän kuin se. Usko tai älä.</p><p></p><p>Hmm.</p><p></p><p>Niin en vaan voi ymmärtää miten tämmöstä voi tapahtua ellei se oo jotenki meant to be. Usko tai älä mut mä ymmärrän kaikki muut jopa timpan huin yms jos ne ei o meant to be vaik ne onki isoi keissei.</p><p></p><p>Mut eunkwang?</p><p></p><p>Jos se ei oo jotenki meant to be niin mä en luota enää yhtään mihinkään tässä maailmassa : D kaikki merkit vaa osottaa siihen suuntaan ja HUUTAA et se on the one</p><p></p><p></p><p>Niin jos siihen en voi luottaa</p><p></p><p>Niin en voi luottaa mihinkään :D</p><p></p><p></p><p>Ja mahdotonta uskoa että enää sen jälkeen tulis ketään samanlaista</p><p></p><p>Ei ikinä :---------D</p><p></p><p>Sit en enää edes oikeesti usko rakkauteen jos se joka on "meant for me" onki esim joku jota en oo tavannukaa vielä (tai siis enhän mä eunkwangiikaa oo tavannu haha mut niiku sellane jota en tiedä ollenkaan viel)</p><p></p><p>En oikeesti pysty ikinä luottaa mihinkään jos tää on nyt bs:ää :D lmaooooooooo i will have trust issues</p><p></p><p></p><p></p><p>I can't even imagine my own future</p><p></p><p>Like nope i can't</p><p></p><p>Vaikka en kyllä tiedä miten pystyisin edes seistä sen edessä ja sanoa jotain sille ilman että hajoon</p><p></p><p>En pysty edes kuvitella</p><p></p><p>Katoin jotai niit yhteiskuvii sielt konsertist ja jos mä oisin siin tilalla.... Niin mult lähtis järki. Se ois niin unreal tilanne</p><p></p><p></p><p>Niin oon miettinyt et ehkä joskus pystyn siihen mut luulen et pitää mennä tarpeeks aikaa et pystyn edes handlaa sen mitenkään.</p><p></p><p></p><p>Idk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131881, member: 34"] Siis ois kyllä todella mielenkiintoista tietää että jos se näkis mut niin mitä se tuntis mua kohtaan. Jotain samanlaista vai ei yhtään mitään? Koska jos se tuntis jotain samanlaista niin sit vois ajatella etten oo niin hullu vaa täs on oikeesti jotain niinku todellista mikä on ehkä ns meant to happen. Mut en tiiä? Mut sit jos se ei tuntiskaa mitää mua kohtaa nii sit vois varmaan aatella et oon vaa ite ihan sekasin ja vaa jotenki oudosti tosi obsessed. Koska mä en oo kehenkään ollu näin ns. Obsessed. Ikinä kehenkään Ja nyt puhutaan sentään musta.. Ja kaikki muut on ollu niin sanotusti vähemmän kuin se. Usko tai älä. Hmm. Niin en vaan voi ymmärtää miten tämmöstä voi tapahtua ellei se oo jotenki meant to be. Usko tai älä mut mä ymmärrän kaikki muut jopa timpan huin yms jos ne ei o meant to be vaik ne onki isoi keissei. Mut eunkwang? Jos se ei oo jotenki meant to be niin mä en luota enää yhtään mihinkään tässä maailmassa : D kaikki merkit vaa osottaa siihen suuntaan ja HUUTAA et se on the one Niin jos siihen en voi luottaa Niin en voi luottaa mihinkään :D Ja mahdotonta uskoa että enää sen jälkeen tulis ketään samanlaista Ei ikinä :---------D Sit en enää edes oikeesti usko rakkauteen jos se joka on "meant for me" onki esim joku jota en oo tavannukaa vielä (tai siis enhän mä eunkwangiikaa oo tavannu haha mut niiku sellane jota en tiedä ollenkaan viel) En oikeesti pysty ikinä luottaa mihinkään jos tää on nyt bs:ää :D lmaooooooooo i will have trust issues I can't even imagine my own future Like nope i can't Vaikka en kyllä tiedä miten pystyisin edes seistä sen edessä ja sanoa jotain sille ilman että hajoon En pysty edes kuvitella Katoin jotai niit yhteiskuvii sielt konsertist ja jos mä oisin siin tilalla.... Niin mult lähtis järki. Se ois niin unreal tilanne Niin oon miettinyt et ehkä joskus pystyn siihen mut luulen et pitää mennä tarpeeks aikaa et pystyn edes handlaa sen mitenkään. Idk [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja