Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131879" data-attributes="member: 34"><p>LOPETA muistan ku katoin tätä kantta:</p><p>[MEDIA=spotify]track/02q0ZnV2L4XByzEvWZJqBC[/MEDIA] </p><p></p><p>Silloin ja olin silleen "mistä täs on kyse onpa mystistä" tai niiku tähän tyyliin. 😭😭😭😭😭😭😭😭 Spring day on eka biisi sillä listalla. Ja niiku. Sit olin sillee (i think) et joo taidan muistaa tän keissin iha muiden asioiden takii ku L:n....... No siis, kyllähän mä L:n muistan myös yhtä lailla mutta pikkusen mystisempi keissi on tämä ................................</p><p></p><p></p><p>Ja olinpa oikeassa koska nyt edelleen ku katon kuvaa L:stä ni mietin vaa eunkwangii et sehän meni sit hienosti...............</p><p></p><p>How did i even......</p><p></p><p>How</p><p></p><p></p><p>Oon nyt täs itkeny ja kuunnellu biisejä :DDDDDDDDDDDDDDDD hahahaha ihan tolkuttoman emotional..</p><p></p><p>And don't even fucking get me started......</p><p></p><p>Unet..... Viime yö..... Semmosta tällä kertaa.........</p><p></p><p>Siis tunne on kyllä sellanen mitä helvettiä</p><p></p><p>Mut siis joo siin oli kaikkee mut selitän nyt vaa sen yhen kohan kun olin heränny ja sit olin nukahtanu (mun mielestä ihan hetkeks) uudestaan niin sit siin muistan vaa sen ku kwang itki, en tiedä miks mut se itki mun mielestä siin jotain. Sit mää kai jotenki silitin sen hiuksii. Ugh. So cute. Sit hetken päästä oltiin öö ulkona jossain i think ja se.. kai halas mua? Muistan et se ois jotenki laittanu sen kädet mun ympärille mut sit just siin kohtaa tunsin et mun kehos tapahtu jotain ihan saatanan outoo. En vieläkään ymmärrä mitä se oli enkä osaa ees selittää kunnolla mutta se oli jotenki epämiellyttävä tunne. En tiedä olikse kramppi vai jotain muuta mut heräsin yhtäkkiä ja äännähdin jotain koska tuntu jotenki kauheelta ja muistan vaa sen et mun keho jotenki tuntu ihan siis... Siis en tiedä sattuko se edes ollenkaan mut se tuntu inhottavalta. Sit olin vaa sillee wtf</p><p></p><p>Se oli ehk samantyyppinen koska aikasemmin ku olin heränny painajaiseen? niin mul oli se etten pystynyt liikkuu. Tai siis ootas. Joo näin unta et olin jossai ja se oli kinda pelottavaa sit tunsin et joku koskee mun selkää tai jostai sielt takaa? Selkää tai päätä tai niskaa tai jtn. Sit en tiedä olikse unihalvaus koska en oo varma olikse enää siinä vaiheessa ku olin saanu silmät auki. Mut joka tapauksessa muistan että mul oli sellanen ihan kauhee fiilis ku en pystynyt tekee sille mitään ku se koski mua ja se oli pelottavaa. Enkä vissiin tienny kuka se on. Ja nii. Mut se myöhempi ei ollu ihan samanlainen vaan semmonen...... Mun keho tuntu vaa jotenki tosi oudolta siinä. Ja se oli just siin kohtaa ku kwangie laitto kädet mun ympäril ja sit jotenki en tiiä.. jonkinlainen sätky tai en tiiä :Dd ehkä järkytyin siin unes siit nii paljo lmaoooo. Hmm.</p><p></p><p>Sit ihan viime aikoina tapahtu myös samanlainen, ehkä iha pari päivää sit et heräsin painajaiseen taas missä taas joku koski mua tai ehkä yritti tehä jtn pahaa mulle, en oo varma kuka se oli ehk joku random vaa. Mut nii. Sit olin taas sillee et aaa en pysty liikkuu en pysty tekee mitää ja sit heräsin siit taas sillee avuttomasti ulisten xDDDDD tai siis vähän silleen haukkoen henkeä tai miten sitä ny kuvailis. Vinkumista xd</p><p></p><p>Mut se kohta oli kyl söps ku se itki ja silitin sitä. Honestly he was like a lil baby xDdddd aaa so cute.</p><p></p><p>Tai en oo ees varma itkiks se vai olikse vaan silleen et jotenki paha olo mut nii kummiski. Ja mä yritin lohduttaa sitä 3:</p><p></p><p>Hehe that crybaby mut ei varmasti itke useemmin ku minä se on selvää 😎 vaikka se ilmeisesti niistä eniten itkeekin :3333 cute 😭💕</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut oikeesti siis eeeeei mun pää on täysin hämmentynyt kyllä. Oon aivan hallitsemattomasti parkunu täällä (no en ihan mut kuitenkin säälittävän kuulosta nyyhkimistä XDDDD) koska oon vaa niin emotional ku mietin sitä aikaa ja on vaa nii uskomatonta miten näin on voinu käydä. DD::::: sillee muistelin sitä aikaa ja sitte sitä alkua viime kesänä nii mua vieläkin järkyttää se et kysees on oikeest sama keissi ja niiku hä 😭 ei tällast vaan voi käydä mut how come it DID happen??????</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Miten sä voit pelkästään äänestä olla silleen "ton pitäs olla mun mies" ?????????????????????????????????</p><p></p><p></p><p>No onhan se nyt mystistä....</p><p></p><p>Ei oo ikinä käyny sellasta.</p><p></p><p>Luulen et oon saattanu olla tosiaan attracted pelkästään äänen perusteella mut ku toi oli jotain erilaista mun mielestä vaa. Koska en siis ikinä kertaakaan oo kokenu tollast samanlaista tai tienny tolleen vaikka oonkin saattanu olla attracted??? Oml tää vaan pistää mut niin shokkitilaan</p><p></p><p></p><p></p><p>BRO WHATTTTTTTT</p><p></p><p>ok nyt kaikki asiat huomioon ottaen niin pistää kyllä miettimään mitä täällä tapahtuu</p><p></p><p>Miten</p><p></p><p>Miten oon ees näin rakastunu siihen</p><p></p><p>Tää on edelleenki vaa niin next level etten ois koskaa ees uskonu</p><p></p><p>Koskaan</p><p></p><p>En voi ymmärtää</p><p></p><p>Ja also älä pliis ajattele mitään seksuaalista</p><p></p><p>Ei edes lievästi seksuaalista</p><p></p><p>Eih 💀 oon muutenki niin totaalisen emotional xDDDDD niin ei nyt kykene mihinkään tämmöseen ku en kykene ees kestää näitä muitakaan asioita</p><p></p><p>Really</p><p></p><p>A person cannot be that cute</p><p></p><p>Oh that one pic</p><p></p><p>Oh hell hes so young there awww</p><p></p><p>Small bby</p><p></p><p>I really SHOULDNT</p><p></p><p>I REALLY really really really really really shouldnt 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 stooooooooooooooooooop</p><p></p><p>I beg you pls stop this torture</p><p></p><p>I 😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>I don't even KNOW 😭</p><p></p><p></p><p></p><p>Aaaaaaaaaaa 😭😭😭😭😭😭😭 emotional mess 😭😭😭😭😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131879, member: 34"] LOPETA muistan ku katoin tätä kantta: [MEDIA=spotify]track/02q0ZnV2L4XByzEvWZJqBC[/MEDIA] Silloin ja olin silleen "mistä täs on kyse onpa mystistä" tai niiku tähän tyyliin. 😭😭😭😭😭😭😭😭 Spring day on eka biisi sillä listalla. Ja niiku. Sit olin sillee (i think) et joo taidan muistaa tän keissin iha muiden asioiden takii ku L:n....... No siis, kyllähän mä L:n muistan myös yhtä lailla mutta pikkusen mystisempi keissi on tämä ................................ Ja olinpa oikeassa koska nyt edelleen ku katon kuvaa L:stä ni mietin vaa eunkwangii et sehän meni sit hienosti............... How did i even...... How Oon nyt täs itkeny ja kuunnellu biisejä :DDDDDDDDDDDDDDDD hahahaha ihan tolkuttoman emotional.. And don't even fucking get me started...... Unet..... Viime yö..... Semmosta tällä kertaa......... Siis tunne on kyllä sellanen mitä helvettiä Mut siis joo siin oli kaikkee mut selitän nyt vaa sen yhen kohan kun olin heränny ja sit olin nukahtanu (mun mielestä ihan hetkeks) uudestaan niin sit siin muistan vaa sen ku kwang itki, en tiedä miks mut se itki mun mielestä siin jotain. Sit mää kai jotenki silitin sen hiuksii. Ugh. So cute. Sit hetken päästä oltiin öö ulkona jossain i think ja se.. kai halas mua? Muistan et se ois jotenki laittanu sen kädet mun ympärille mut sit just siin kohtaa tunsin et mun kehos tapahtu jotain ihan saatanan outoo. En vieläkään ymmärrä mitä se oli enkä osaa ees selittää kunnolla mutta se oli jotenki epämiellyttävä tunne. En tiedä olikse kramppi vai jotain muuta mut heräsin yhtäkkiä ja äännähdin jotain koska tuntu jotenki kauheelta ja muistan vaa sen et mun keho jotenki tuntu ihan siis... Siis en tiedä sattuko se edes ollenkaan mut se tuntu inhottavalta. Sit olin vaa sillee wtf Se oli ehk samantyyppinen koska aikasemmin ku olin heränny painajaiseen? niin mul oli se etten pystynyt liikkuu. Tai siis ootas. Joo näin unta et olin jossai ja se oli kinda pelottavaa sit tunsin et joku koskee mun selkää tai jostai sielt takaa? Selkää tai päätä tai niskaa tai jtn. Sit en tiedä olikse unihalvaus koska en oo varma olikse enää siinä vaiheessa ku olin saanu silmät auki. Mut joka tapauksessa muistan että mul oli sellanen ihan kauhee fiilis ku en pystynyt tekee sille mitään ku se koski mua ja se oli pelottavaa. Enkä vissiin tienny kuka se on. Ja nii. Mut se myöhempi ei ollu ihan samanlainen vaan semmonen...... Mun keho tuntu vaa jotenki tosi oudolta siinä. Ja se oli just siin kohtaa ku kwangie laitto kädet mun ympäril ja sit jotenki en tiiä.. jonkinlainen sätky tai en tiiä :Dd ehkä järkytyin siin unes siit nii paljo lmaoooo. Hmm. Sit ihan viime aikoina tapahtu myös samanlainen, ehkä iha pari päivää sit et heräsin painajaiseen taas missä taas joku koski mua tai ehkä yritti tehä jtn pahaa mulle, en oo varma kuka se oli ehk joku random vaa. Mut nii. Sit olin taas sillee et aaa en pysty liikkuu en pysty tekee mitää ja sit heräsin siit taas sillee avuttomasti ulisten xDDDDD tai siis vähän silleen haukkoen henkeä tai miten sitä ny kuvailis. Vinkumista xd Mut se kohta oli kyl söps ku se itki ja silitin sitä. Honestly he was like a lil baby xDdddd aaa so cute. Tai en oo ees varma itkiks se vai olikse vaan silleen et jotenki paha olo mut nii kummiski. Ja mä yritin lohduttaa sitä 3: Hehe that crybaby mut ei varmasti itke useemmin ku minä se on selvää 😎 vaikka se ilmeisesti niistä eniten itkeekin :3333 cute 😭💕 Mut oikeesti siis eeeeei mun pää on täysin hämmentynyt kyllä. Oon aivan hallitsemattomasti parkunu täällä (no en ihan mut kuitenkin säälittävän kuulosta nyyhkimistä XDDDD) koska oon vaa niin emotional ku mietin sitä aikaa ja on vaa nii uskomatonta miten näin on voinu käydä. DD::::: sillee muistelin sitä aikaa ja sitte sitä alkua viime kesänä nii mua vieläkin järkyttää se et kysees on oikeest sama keissi ja niiku hä 😭 ei tällast vaan voi käydä mut how come it DID happen?????? Miten sä voit pelkästään äänestä olla silleen "ton pitäs olla mun mies" ????????????????????????????????? No onhan se nyt mystistä.... Ei oo ikinä käyny sellasta. Luulen et oon saattanu olla tosiaan attracted pelkästään äänen perusteella mut ku toi oli jotain erilaista mun mielestä vaa. Koska en siis ikinä kertaakaan oo kokenu tollast samanlaista tai tienny tolleen vaikka oonkin saattanu olla attracted??? Oml tää vaan pistää mut niin shokkitilaan BRO WHATTTTTTTT ok nyt kaikki asiat huomioon ottaen niin pistää kyllä miettimään mitä täällä tapahtuu Miten Miten oon ees näin rakastunu siihen Tää on edelleenki vaa niin next level etten ois koskaa ees uskonu Koskaan En voi ymmärtää Ja also älä pliis ajattele mitään seksuaalista Ei edes lievästi seksuaalista Eih 💀 oon muutenki niin totaalisen emotional xDDDDD niin ei nyt kykene mihinkään tämmöseen ku en kykene ees kestää näitä muitakaan asioita Really A person cannot be that cute Oh that one pic Oh hell hes so young there awww Small bby I really SHOULDNT I REALLY really really really really really shouldnt 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 stooooooooooooooooooop I beg you pls stop this torture I 😭😭😭😭😭😭😭 I don't even KNOW 😭 Aaaaaaaaaaa 😭😭😭😭😭😭😭 emotional mess 😭😭😭😭😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja