Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131802" data-attributes="member: 34"><p>Outoo muute aatella sitä opee nyt koska en yhä vieläkään kiellä sitä kuinka törkeen paha keissi se oli. Mut en edes TIENNYT mikä mua tulevaisuudessa viel odottaa. Se oli törkeen paha. Mut en tiennyt et tämmöst on olemas mitä oon tuntenu eunkwangii kohtaa. Se on niin next level. Varmasti ajattelin sillee eri taval siit opest et se on se oikee. Mut kwangin kohal en voi ees sanoin selittää miten oikeelt se tuntuu. ETENKIN kun tunsin niin jo silloin heti. Ja en mä nyt varsinaisesti ollu niin impressed sen äänestä et oisin ihan rakastunu rakastunu siihen. Mä vaan. Se tuntu nimenomaisesti sellasdlt et mä vaan TIESIN. ei niin et mä "tunnen kuinka tolkuttoman rakastunu mä oon jo nyt siihen joten toi on se oikee". Ei niin ihan vaan se että mä TIESIN et toi on se oikee koska mä vaan tiesin. Tuntuu niinku sitä ois (ei kirjaimellisesti) huudettu mun korvaan tai siis tiäks sillee se oli vaa sellanen tietynlainen ahaa moment. Siks ihmettelinkin miks se tuntuu niin oudolta kun en varsinaisesti oo rakastunu siihen.. no en kai ny ku en tienny kuka se on. Mut joku vaan sano mulle (ei kirjaimellisesti xd) et that's the one you will be with. Muistan vieläkin kuinka mun ympärillä ihmiset puhu jotain ja mä katoin sitä kansikuvaa ja olin sillee mitä hemmettiä tää outous on :D muistan niin hyvin. Ja lähin sielt luokast sillee vitun confused ja ihmetellen et mist on kyse ja kuka toi ees on. Niiku et mikä tää juttu on. En voi vittu uskoo et se tapahtu. Niinku oikeesti tapahtu. Se ei ollu ees unta vaa mä actually istuin siin ja olin sillee mitäs ihmettä, miks tos on jotain outoo, nousin ja kävelin ulos luokasta. Ja aloin kuuntelemaan sitä listaa. Sitten se fiilis vaa jatku kotimatkalla kuten tiedämme. Tai niiku et jooh. Oli se aivan varmasti jonkin sortin psychic information koska en vaan ymmärrä tollasten asioiden tapahtumista....</p><p></p><p>Ja se fakta kuinka yhä heinäkuussa se oli täysin uusi ihminen mulle koska en ikinä siin välissä ottanu selvää kuka hitto se on xd</p><p></p><p></p><p>Ja kaikista huvittavinta on se kuinka vasta.... Marraskuussa???????? Muistin kaiken. Totta kai muistin osan kuten sen että olin ollu sillee hmm btobst tulee juttu. Sen mä muistin mun mielestä ihan alussa. Mut ennen marraskuuta olin muuten vaa sillee et hmm muistelisin et tohonki biisii liitty joku et siin oli jotain omituista, mut en HELVETISSÄKÄÄN muistanu että olin ajatellut noin suoraan silleen että siitä TULEE mun mies :D niinku asdfghh???? Vittu jos joku ois nähny sen kohtauksen..... Vaa haukoin henkee tyylii siin. Ja olin iha niinku paniikis. Kauhee shokki. Iha niiku joku ois lyöny mua. Ja kaikki tuntu hetken silt et todellisuus vääristy kosk olin silleen MITÄ VITTUA SIIS SE OLI OIKEESTI TOI SAMA IHMINEN JOSTA SILLOIN OLIN NOIN? siis se oli sellanen et en voi ees selittää. Siis kuuntelin vaa sitä biisii (ja olin kuunnellu sitä aiemminkin jo kesäl i thinkkkk) ja aivan yhtäkkiä mulle vyöry kaikki se takasin minkä olin unohtanut niiiiin täysin. Siis se oli ihan niinku se ois joku täysin uus asia koska olin haudannut sen nii syväl.</p><p></p><p>Ei helvetti.</p><p></p><p>En usko että on ihmeellistä että tuntu et mun todellisuudentaju pettää siin vaihees.</p><p></p><p>Saanko kysyy miks kaiken piti tapahtua noin XD noin sairaalla tavalla xd eikä silleen niinku normaalit ihmiset rakastuu.</p><p></p><p>Tää on niinku... Oudointa.. :D mut ihan sama</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131802, member: 34"] Outoo muute aatella sitä opee nyt koska en yhä vieläkään kiellä sitä kuinka törkeen paha keissi se oli. Mut en edes TIENNYT mikä mua tulevaisuudessa viel odottaa. Se oli törkeen paha. Mut en tiennyt et tämmöst on olemas mitä oon tuntenu eunkwangii kohtaa. Se on niin next level. Varmasti ajattelin sillee eri taval siit opest et se on se oikee. Mut kwangin kohal en voi ees sanoin selittää miten oikeelt se tuntuu. ETENKIN kun tunsin niin jo silloin heti. Ja en mä nyt varsinaisesti ollu niin impressed sen äänestä et oisin ihan rakastunu rakastunu siihen. Mä vaan. Se tuntu nimenomaisesti sellasdlt et mä vaan TIESIN. ei niin et mä "tunnen kuinka tolkuttoman rakastunu mä oon jo nyt siihen joten toi on se oikee". Ei niin ihan vaan se että mä TIESIN et toi on se oikee koska mä vaan tiesin. Tuntuu niinku sitä ois (ei kirjaimellisesti) huudettu mun korvaan tai siis tiäks sillee se oli vaa sellanen tietynlainen ahaa moment. Siks ihmettelinkin miks se tuntuu niin oudolta kun en varsinaisesti oo rakastunu siihen.. no en kai ny ku en tienny kuka se on. Mut joku vaan sano mulle (ei kirjaimellisesti xd) et that's the one you will be with. Muistan vieläkin kuinka mun ympärillä ihmiset puhu jotain ja mä katoin sitä kansikuvaa ja olin sillee mitä hemmettiä tää outous on :D muistan niin hyvin. Ja lähin sielt luokast sillee vitun confused ja ihmetellen et mist on kyse ja kuka toi ees on. Niiku et mikä tää juttu on. En voi vittu uskoo et se tapahtu. Niinku oikeesti tapahtu. Se ei ollu ees unta vaa mä actually istuin siin ja olin sillee mitäs ihmettä, miks tos on jotain outoo, nousin ja kävelin ulos luokasta. Ja aloin kuuntelemaan sitä listaa. Sitten se fiilis vaa jatku kotimatkalla kuten tiedämme. Tai niiku et jooh. Oli se aivan varmasti jonkin sortin psychic information koska en vaan ymmärrä tollasten asioiden tapahtumista.... Ja se fakta kuinka yhä heinäkuussa se oli täysin uusi ihminen mulle koska en ikinä siin välissä ottanu selvää kuka hitto se on xd Ja kaikista huvittavinta on se kuinka vasta.... Marraskuussa???????? Muistin kaiken. Totta kai muistin osan kuten sen että olin ollu sillee hmm btobst tulee juttu. Sen mä muistin mun mielestä ihan alussa. Mut ennen marraskuuta olin muuten vaa sillee et hmm muistelisin et tohonki biisii liitty joku et siin oli jotain omituista, mut en HELVETISSÄKÄÄN muistanu että olin ajatellut noin suoraan silleen että siitä TULEE mun mies :D niinku asdfghh???? Vittu jos joku ois nähny sen kohtauksen..... Vaa haukoin henkee tyylii siin. Ja olin iha niinku paniikis. Kauhee shokki. Iha niiku joku ois lyöny mua. Ja kaikki tuntu hetken silt et todellisuus vääristy kosk olin silleen MITÄ VITTUA SIIS SE OLI OIKEESTI TOI SAMA IHMINEN JOSTA SILLOIN OLIN NOIN? siis se oli sellanen et en voi ees selittää. Siis kuuntelin vaa sitä biisii (ja olin kuunnellu sitä aiemminkin jo kesäl i thinkkkk) ja aivan yhtäkkiä mulle vyöry kaikki se takasin minkä olin unohtanut niiiiin täysin. Siis se oli ihan niinku se ois joku täysin uus asia koska olin haudannut sen nii syväl. Ei helvetti. En usko että on ihmeellistä että tuntu et mun todellisuudentaju pettää siin vaihees. Saanko kysyy miks kaiken piti tapahtua noin XD noin sairaalla tavalla xd eikä silleen niinku normaalit ihmiset rakastuu. Tää on niinku... Oudointa.. :D mut ihan sama [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja