Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
6
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131680" data-attributes="member: 34"><p>Ah niin ja HUOM mul on ollu muitakin sellasii mis mun intuitio tai "intuitio" on sanonu et tullaan päätyy yhteen mut se on ollu sillon kun oon ollu jo ihastunut siihen ihmiseen. Mun mielestä noin aikaisessa vaiheessa ei siis oo tullu kenestäkään ja muutenki en oo koskaan ollu noin hämmentynyt niistä toisista eikä se mun mielestä ollu niin... Sellasta niiku joku ois kertonu sen mulle</p><p></p><p></p><p>Koska tuntuu et niis muis se oli silleen et ite vaa ajattelin niin, ja olin sillee MUL ON SELLANEN TUNNE.</p><p></p><p>mut eunkwangin kohdalla sillon oli sellanen tunne niinku "joku muu" ois ollu silleen "toi on se eikä ne sun ihastukset, halusit tai et". Vähän niinku mua ois "kehotettu tykkäämään siitä". Että tosta sun niinku pitäis tykätä eikä L:stä. L ei oo se. Vaan toi.</p><p></p><p>Samaan tyyliin ku sillon ku itkin huin ja yuton perään nii en halunnut kuulla mistään että kumpikaan niistä ei oo se oikee sulle vaan se on joku muu. En halunnu ajatella ketään uutta, ketään toista, olin niin sekasin niistä. Niin samaan tyyliin silloin tuntu vähän silt et ku L ei oo se vaan tää random tyyppi ni tuli vähä sellanen.... Olo et en haluu periaatteessa kuulla jostain toisesta tyypist u know? Et se ei ookaan L. Luulen et se ois saattanu olla ns mieluisampi vaihtoehto. Nii olin aika lailla silleen et mitä hittoo toiko se muka on. Siis ei se pelkästään negatiivista ollu kai mut olinhan mä hämmentynyt. Kyllä se tavallaan tuntu positiiviseltakin ajatukselta. Mut pelottavalt myös? Kosk niin iso juttu. Ja yhtäkkiä ajatella vaa jotai täysin random tyyppii ja sillee et joo sä tuut seurustelee sen kaa. Niiku et ahaa okei....... Eipä yhtään kuulosta ahdistavalta.. varsinkaan kun en sillon ollu enkä vieläkään oo seurustellu kertaakaan. Niin kai mä nyt olin vähän sillein "seis nyt" :D ja varmasti pelkäsin myös sitä long distance relationship osuutta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131680, member: 34"] Ah niin ja HUOM mul on ollu muitakin sellasii mis mun intuitio tai "intuitio" on sanonu et tullaan päätyy yhteen mut se on ollu sillon kun oon ollu jo ihastunut siihen ihmiseen. Mun mielestä noin aikaisessa vaiheessa ei siis oo tullu kenestäkään ja muutenki en oo koskaan ollu noin hämmentynyt niistä toisista eikä se mun mielestä ollu niin... Sellasta niiku joku ois kertonu sen mulle Koska tuntuu et niis muis se oli silleen et ite vaa ajattelin niin, ja olin sillee MUL ON SELLANEN TUNNE. mut eunkwangin kohdalla sillon oli sellanen tunne niinku "joku muu" ois ollu silleen "toi on se eikä ne sun ihastukset, halusit tai et". Vähän niinku mua ois "kehotettu tykkäämään siitä". Että tosta sun niinku pitäis tykätä eikä L:stä. L ei oo se. Vaan toi. Samaan tyyliin ku sillon ku itkin huin ja yuton perään nii en halunnut kuulla mistään että kumpikaan niistä ei oo se oikee sulle vaan se on joku muu. En halunnu ajatella ketään uutta, ketään toista, olin niin sekasin niistä. Niin samaan tyyliin silloin tuntu vähän silt et ku L ei oo se vaan tää random tyyppi ni tuli vähä sellanen.... Olo et en haluu periaatteessa kuulla jostain toisesta tyypist u know? Et se ei ookaan L. Luulen et se ois saattanu olla ns mieluisampi vaihtoehto. Nii olin aika lailla silleen et mitä hittoo toiko se muka on. Siis ei se pelkästään negatiivista ollu kai mut olinhan mä hämmentynyt. Kyllä se tavallaan tuntu positiiviseltakin ajatukselta. Mut pelottavalt myös? Kosk niin iso juttu. Ja yhtäkkiä ajatella vaa jotai täysin random tyyppii ja sillee et joo sä tuut seurustelee sen kaa. Niiku et ahaa okei....... Eipä yhtään kuulosta ahdistavalta.. varsinkaan kun en sillon ollu enkä vieläkään oo seurustellu kertaakaan. Niin kai mä nyt olin vähän sillein "seis nyt" :D ja varmasti pelkäsin myös sitä long distance relationship osuutta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja