Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131328" data-attributes="member: 34"><p>Lol perus itsevihat aina tulilla</p><p></p><p>"Yhyy oon niin epänormaali paska" lmao mood</p><p></p><p>Täytyy myöntää että kun kävin kävelyllä aiemmin niin oikeasti koko sen lenkin ajan (ja se oli varmaan joku tunnin mittanen jopa) mä olin AIVAN psykooseissa. Välil itkin ja välil vaa katoin ympärilleni ja mietin et miks kaikki on niin sekavaa ja hädin tuskin tiesin missä oon. Kyllä mä nyt oikeasti tiesin missä oon mut jotenki vaa katoin maisemii ja jumitin ihan helvetisti. Siis se oli oikeesti ihan sairasta ja sit rupesin miettii yhen biisin takii no siis kesää 2020 ja Nikitaa ja tajusin että ei sekään kyllä mitään normaalia ollu ku olin nii kuses siihen sillon. Siis ei muuten mitään mut murhaajiin rakastuminen tolla tavalla ei kyl voi olla normaalia XDDDDDDD emt. Se oli niiku oikeesti vitun random moment ku jäin miettii sitä siel kävelyl ja tajusin et oon oikeesti aivan sekasin ku seinäkello koko ihminen. Ei vittu siis ei voi käydä tasapainosille ihmisille tolla tavalla et rakastuu actually murhaajaan silleen että vittu järki lähtee about. Mut siis.... Tasapainossahan mä en oo varmaan koskaan elämässäni ollutkaan, edes pienenä. Joten.</p><p></p><p>Nyt sentään pieni upgreidaus lol nikitasta eunkwangiin</p><p></p><p>On sentään maailman turvallisin ihminen se XD that angel 😭</p><p></p><p>Tosin tekis nyt kyl mieli kuunnella nikitan listaa koska muistaakseni siellä on kuitenkin hyviä biisejä niin saatanasti 😩😩</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131328, member: 34"] Lol perus itsevihat aina tulilla "Yhyy oon niin epänormaali paska" lmao mood Täytyy myöntää että kun kävin kävelyllä aiemmin niin oikeasti koko sen lenkin ajan (ja se oli varmaan joku tunnin mittanen jopa) mä olin AIVAN psykooseissa. Välil itkin ja välil vaa katoin ympärilleni ja mietin et miks kaikki on niin sekavaa ja hädin tuskin tiesin missä oon. Kyllä mä nyt oikeasti tiesin missä oon mut jotenki vaa katoin maisemii ja jumitin ihan helvetisti. Siis se oli oikeesti ihan sairasta ja sit rupesin miettii yhen biisin takii no siis kesää 2020 ja Nikitaa ja tajusin että ei sekään kyllä mitään normaalia ollu ku olin nii kuses siihen sillon. Siis ei muuten mitään mut murhaajiin rakastuminen tolla tavalla ei kyl voi olla normaalia XDDDDDDD emt. Se oli niiku oikeesti vitun random moment ku jäin miettii sitä siel kävelyl ja tajusin et oon oikeesti aivan sekasin ku seinäkello koko ihminen. Ei vittu siis ei voi käydä tasapainosille ihmisille tolla tavalla et rakastuu actually murhaajaan silleen että vittu järki lähtee about. Mut siis.... Tasapainossahan mä en oo varmaan koskaan elämässäni ollutkaan, edes pienenä. Joten. Nyt sentään pieni upgreidaus lol nikitasta eunkwangiin On sentään maailman turvallisin ihminen se XD that angel 😭 Tosin tekis nyt kyl mieli kuunnella nikitan listaa koska muistaakseni siellä on kuitenkin hyviä biisejä niin saatanasti 😩😩 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja