Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131258" data-attributes="member: 34"><p>Oispa joku tarpeeks sekava biisi joka kuvastais mun tilannetta. Love drug on aika lailla sellanen mutta ei kuitenkaan tarpeeks. Se kuvaa hyvin mutta.... Ei kuitenkaan tarpeeks accurate. </p><p></p><p>Sitä paitsi tarviin biisin jossa kuvataan TÄMMÖSTÄ sekavaa tilannetta missä kuolaat ainakin viiden miehen perään mut jokainen niistä on VAKAVA keissi. En henkilökohtaisesti tiedä yhtään semmosta biisiä koska jos on sellai biisi jossa kuolataan useampaa ihmistä niin sit se kyl yleensä on sellasta "i just wanna have one night stands and then never see you again i don't even love you i just wanna have sex with yall" etc. Ja mä oon kaikist noist vaa sillee ÖÖ LOML????? 😳😫 kukaan ei voi samaistuu snif snif</p><p></p><p>Huhuhu miks oon näin outo. Miten voi olla näin syvästi rakastunut viiteen mieheen AT LEAST... Mistä on vittu kyse.</p><p></p><p>Ei saatanaaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131258, member: 34"] Oispa joku tarpeeks sekava biisi joka kuvastais mun tilannetta. Love drug on aika lailla sellanen mutta ei kuitenkaan tarpeeks. Se kuvaa hyvin mutta.... Ei kuitenkaan tarpeeks accurate. Sitä paitsi tarviin biisin jossa kuvataan TÄMMÖSTÄ sekavaa tilannetta missä kuolaat ainakin viiden miehen perään mut jokainen niistä on VAKAVA keissi. En henkilökohtaisesti tiedä yhtään semmosta biisiä koska jos on sellai biisi jossa kuolataan useampaa ihmistä niin sit se kyl yleensä on sellasta "i just wanna have one night stands and then never see you again i don't even love you i just wanna have sex with yall" etc. Ja mä oon kaikist noist vaa sillee ÖÖ LOML????? 😳😫 kukaan ei voi samaistuu snif snif Huhuhu miks oon näin outo. Miten voi olla näin syvästi rakastunut viiteen mieheen AT LEAST... Mistä on vittu kyse. Ei saatanaaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja