Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126667" data-attributes="member: 34"><p>OKEI mä lupaan ja vannon että mä oon nyt itkeny ja itkeny ja selaillu villun, timon, eunkwangin, tõnun, huin ja taeilin kuvii ja jokasen kohalla oon itkeny niin ku olisin vittu hengenhädässä 😭 eiköhän tää nyt jo viimeistään kerro sen et noi kaikki on mulle niin tärkeitä et mul lähtee järki.</p><p></p><p>Ja en tiedä kestäisinkö tätä enää ilman noita muutamaa biisiä joita kuuntelen niinku mun henki riippuis siitä ja honestly saattaa olla että riippuukin.</p><p></p><p>Hoen kuin mantraa että everythings gonna be okay everythings gonna be okay tietämättä edes itsekään et uskonko siihen</p><p></p><p>En tiedä yhtään mitä tehdä</p><p></p><p>En voi muuta kun kuunnella noit muutamia biisejä niin vitusti</p><p></p><p>Honestly oon kuunnellu impossible varmaan 10 kertaa ja intentional ainakin varmaa viis kertaa nytten siis</p><p></p><p>Sit on ainakin yks muu joka auttaa ja no ehk muitakin mut ainaki ne kolme</p><p></p><p>Ja oikeasti tuntuu että mun elämä riippuu musiikista koska en saa voimaa enää mistään muualta. Ilman tiettyjä biisejä tuntuu että oisin täysin voimaton </p><p></p><p></p><p>Että mä rakastan timoa. Siis toi itkukohtaus oli kyl taas sellanen et jos joku ois sen nähny ni ois varmaa luullu et oon oikeesti ihan kunnol hädäs. Mut ei ku tätä päivittäistä tuskaa vaan rakkaudesta. Mental breakdownit ja silleen. Tää on oikeesti näköjään päivittäist etten pysty hengittämään kunnol melkee ja itken niiku tekisin kuolemaa tai jotaki :)</p><p></p><p>Luoja se itku kuulosti niin säälittävält ja näi mut mul ei oikeesti oo voimia.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ja miks kuuntelen villun listaa ihan ku tää auttais jotenki</p><p></p><p>?????????</p><p></p><p>Nyt mun pitäs just kuunnella niitä kolmee kappaletta jotka on enää melkein ainoot jotka mua voi mitenkään auttaa</p><p></p><p>Mutta toisaalta villun lista.... Joka on tosin masentava sinänsä.</p><p></p><p>Mutta masentava musiikki on kaunista.... Mutta se on masentavaa....... Idk.</p><p></p><p>TAEIL 😭</p><p></p><p>mus ei oo voimia</p><p></p><p>En tiiä onko mulla enää uskoakaan mihinkään</p><p></p><p>Mihinkään</p><p></p><p>En tiiä</p><p></p><p>Pystynkö enää yhtään mihinkään</p><p></p><p></p><p>Although:</p><p><em>When I'm weak he is strong😭</em></p><p></p><p>Ja</p><p></p><p><em>My God can do anything he wants</em></p><p><em>It's possible😭</em></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mutta ei kyllä kaikki oo mahollista esim en voi ikinä saada kaikkia keitä rakastan joten idk ✌️ it's not possible joten LIES LIES LIES LIES LIES AND LIES</p><p></p><p>toisaalta edes yks olis jo miracle (ofc)</p><p></p><p></p><p>Mutta en tuu koskaan pääsee yli muistakaaaannnnnnnnnnnn</p><p></p><p></p><p>Joten se siitä</p><p></p><p>Mutta elämä, se on mahtava asia tietysti. Oon ehkä tyhmä idiootti sen mä myönnän aivan varmasti, mutta eipä sille mitään voi että koen tuskaa niin helposti enkä myöskään kestä sitä. Tyhmä idiootti totta kai oon enkä voi syyttää ketään muuta kuin itseäni (vaikka mun työntekijä kyllä sanoi että nimenomaan ei pitäis syyttää itteeni?????) Mutta eipä mikään muuta sitä faktaa että näitä sydänsuruja ei voi parantaa koskaan. Even god can't do that, it seems. Villu ja tõnukin on ollu jo yli kaks vuotta basically niin ei ne enää lähe mihinkään :D ja sehän vasta vituttaakin ku pitää olla näin vitun tyhmä idiootti 🙃🙃🙃🙃🙃 enpä tässä muutakaa voi ku itteeni syyttää vaikka sanotaanki että älä.</p><p></p><p>Ois pitäny olla varovaisempi. Täst eteenpäin yritän kaikkeni etten enää koskaan rakastu kehenkään koskaan.</p><p></p><p>Ja mitenhä sekin onnistuu</p><p></p><p>Ei varmaa vittu mitenkään??????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126667, member: 34"] OKEI mä lupaan ja vannon että mä oon nyt itkeny ja itkeny ja selaillu villun, timon, eunkwangin, tõnun, huin ja taeilin kuvii ja jokasen kohalla oon itkeny niin ku olisin vittu hengenhädässä 😭 eiköhän tää nyt jo viimeistään kerro sen et noi kaikki on mulle niin tärkeitä et mul lähtee järki. Ja en tiedä kestäisinkö tätä enää ilman noita muutamaa biisiä joita kuuntelen niinku mun henki riippuis siitä ja honestly saattaa olla että riippuukin. Hoen kuin mantraa että everythings gonna be okay everythings gonna be okay tietämättä edes itsekään et uskonko siihen En tiedä yhtään mitä tehdä En voi muuta kun kuunnella noit muutamia biisejä niin vitusti Honestly oon kuunnellu impossible varmaan 10 kertaa ja intentional ainakin varmaa viis kertaa nytten siis Sit on ainakin yks muu joka auttaa ja no ehk muitakin mut ainaki ne kolme Ja oikeasti tuntuu että mun elämä riippuu musiikista koska en saa voimaa enää mistään muualta. Ilman tiettyjä biisejä tuntuu että oisin täysin voimaton Että mä rakastan timoa. Siis toi itkukohtaus oli kyl taas sellanen et jos joku ois sen nähny ni ois varmaa luullu et oon oikeesti ihan kunnol hädäs. Mut ei ku tätä päivittäistä tuskaa vaan rakkaudesta. Mental breakdownit ja silleen. Tää on oikeesti näköjään päivittäist etten pysty hengittämään kunnol melkee ja itken niiku tekisin kuolemaa tai jotaki :) Luoja se itku kuulosti niin säälittävält ja näi mut mul ei oikeesti oo voimia. Ja miks kuuntelen villun listaa ihan ku tää auttais jotenki ????????? Nyt mun pitäs just kuunnella niitä kolmee kappaletta jotka on enää melkein ainoot jotka mua voi mitenkään auttaa Mutta toisaalta villun lista.... Joka on tosin masentava sinänsä. Mutta masentava musiikki on kaunista.... Mutta se on masentavaa....... Idk. TAEIL 😭 mus ei oo voimia En tiiä onko mulla enää uskoakaan mihinkään Mihinkään En tiiä Pystynkö enää yhtään mihinkään Although: [I]When I'm weak he is strong😭[/I] Ja [I]My God can do anything he wants It's possible😭[/I] Mutta ei kyllä kaikki oo mahollista esim en voi ikinä saada kaikkia keitä rakastan joten idk ✌️ it's not possible joten LIES LIES LIES LIES LIES AND LIES toisaalta edes yks olis jo miracle (ofc) Mutta en tuu koskaan pääsee yli muistakaaaannnnnnnnnnnn Joten se siitä Mutta elämä, se on mahtava asia tietysti. Oon ehkä tyhmä idiootti sen mä myönnän aivan varmasti, mutta eipä sille mitään voi että koen tuskaa niin helposti enkä myöskään kestä sitä. Tyhmä idiootti totta kai oon enkä voi syyttää ketään muuta kuin itseäni (vaikka mun työntekijä kyllä sanoi että nimenomaan ei pitäis syyttää itteeni?????) Mutta eipä mikään muuta sitä faktaa että näitä sydänsuruja ei voi parantaa koskaan. Even god can't do that, it seems. Villu ja tõnukin on ollu jo yli kaks vuotta basically niin ei ne enää lähe mihinkään :D ja sehän vasta vituttaakin ku pitää olla näin vitun tyhmä idiootti 🙃🙃🙃🙃🙃 enpä tässä muutakaa voi ku itteeni syyttää vaikka sanotaanki että älä. Ois pitäny olla varovaisempi. Täst eteenpäin yritän kaikkeni etten enää koskaan rakastu kehenkään koskaan. Ja mitenhä sekin onnistuu Ei varmaa vittu mitenkään?????? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja