Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126626" data-attributes="member: 34"><p>And by the way, stressful on väärin sanottu, siihen pitäs olla joku vahvempi ilmaisu. EXTREMELY stressful i guess for me :D</p><p></p><p>En edes suostu tekemään suunnitelmia tai siis voin tehdä suunnitelman mutta jos must sillä hetkellä tuntuu että ei huvita jos on sovittu joku juttu niin sitten mä perun sen. Eikä siihen tarvi mitään sen kummempaa syytä kuin että en halua. Honestly, mun kamu kysyi haluunko soitella huomenna (tai siis . Tänään?) Ja olin vaa et no mä en edes tiä millon herään joten en osaa sanoa. Nii sit oltii vaa sillee et ok ei ehk sitte. Mut jos oisin sanonu sille et joo soitellaan vaan se käy. Niin sit stressaisin sitä varmaa jo täs vaihees ja oisin varmaan sitte ku se soittaa sillee "en haluukaan täl hetkel puhuu :|" tai voihan se olla et sattuis sellanen hetki että just sillon tuntuiski sult et haluunki. Mut ku sitä ei ikinä tiiä. Nii vihaan suunnittelua. Haluun tehä asiat silleen miten kullakin hetkellä tuntuu. En mä voi etukäteen tietää huvittaako mua HUOMENNA puhua puhelimessa. Kysyis samana päivänä esim et hei huvittaako sua puhuu tällä hetkellä voisin soittaa kohta. Sit mä osaisin ehkä sanookin :D et milt sil hetkel tuntuu tai jtn.</p><p></p><p>Mut joo tää on vaa huvittavaa ku tuntuu et niin monet on sellasii planners ja sit me jotka kertakaikkiaan ei olla planners niin idk i feel like an alien or some shit ya know</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126626, member: 34"] And by the way, stressful on väärin sanottu, siihen pitäs olla joku vahvempi ilmaisu. EXTREMELY stressful i guess for me :D En edes suostu tekemään suunnitelmia tai siis voin tehdä suunnitelman mutta jos must sillä hetkellä tuntuu että ei huvita jos on sovittu joku juttu niin sitten mä perun sen. Eikä siihen tarvi mitään sen kummempaa syytä kuin että en halua. Honestly, mun kamu kysyi haluunko soitella huomenna (tai siis . Tänään?) Ja olin vaa et no mä en edes tiä millon herään joten en osaa sanoa. Nii sit oltii vaa sillee et ok ei ehk sitte. Mut jos oisin sanonu sille et joo soitellaan vaan se käy. Niin sit stressaisin sitä varmaa jo täs vaihees ja oisin varmaan sitte ku se soittaa sillee "en haluukaan täl hetkel puhuu :|" tai voihan se olla et sattuis sellanen hetki että just sillon tuntuiski sult et haluunki. Mut ku sitä ei ikinä tiiä. Nii vihaan suunnittelua. Haluun tehä asiat silleen miten kullakin hetkellä tuntuu. En mä voi etukäteen tietää huvittaako mua HUOMENNA puhua puhelimessa. Kysyis samana päivänä esim et hei huvittaako sua puhuu tällä hetkellä voisin soittaa kohta. Sit mä osaisin ehkä sanookin :D et milt sil hetkel tuntuu tai jtn. Mut joo tää on vaa huvittavaa ku tuntuu et niin monet on sellasii planners ja sit me jotka kertakaikkiaan ei olla planners niin idk i feel like an alien or some shit ya know [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja