Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 124090" data-attributes="member: 34"><p>Oh my gooooshhhhh</p><p></p><p>"Eunkwang confessed that he’d like to meet a destined love like his character but explained that he was often left in the “friend zone” due to his playful and humorous image."</p><p></p><p>En koskaan voi ymmärtää. Lol. Mun silmiin se on ainakin yhä vaan enemmän ja enemmän loml-tasoa just siks kun se on niin ns helposti lähestyttävän olonen. Sen kanssa olis nii turvallista olla. Baby</p><p></p><p>Ja tosiaan ehkä siit tulee vähän mielee mun entinen irl-ihastus, joka on vähän samanlainen persoonaltaan. Muistan ku hengattii sen kaa ja sekoiltii jtn ain. Ah muistoja. Se on kans ihmisen sellane jonka lähel oli tavallaan helppo olla. :') just sen takii ek:lle ois varmaan helppo tunnustaa tunteet jos sen tuntis. Tai nii mä uskon et mun ois suht helppo siin mielessä tunnustaa, i think. En ainakaan pelkäis mitään et se olis ilkee siit asiasta. Nimittäin semmosia kokemuksii myös on ollu et ei oo ihan ehk parhaalla mahdollisella tavalla otettu sitä asiaa vastaa 🖐️😩 huoh</p><p>Kunpa tuntisin sen nii kaikki mun huolet ois poissa</p><p></p><p>Rakastan sitä vaa nii paljon</p><p></p><p>Lmao en kestä ku näköjään mulla on nykyisin tapana itkee ja hokee ääneen itekseni kuinka rakastan ja kuinka ikävä on sitä :D muistan sillon yks ilta ku olin vaa sillee "rakastan sua rakastan sua niin paljon mul on niin ikävä sua" ja nyt tänää taas sama juttu aiemmin päivällä. Vaa sillee rakastan sua rakastan sua mä vaa rakastan sua niin paljon</p><p></p><p>Lmaoooo </p><p>Mikäs siinä. Bitch he can't hear you though so why u talkin. He aint ever gonna hear ya</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 124090, member: 34"] Oh my gooooshhhhh "Eunkwang confessed that he’d like to meet a destined love like his character but explained that he was often left in the “friend zone” due to his playful and humorous image." En koskaan voi ymmärtää. Lol. Mun silmiin se on ainakin yhä vaan enemmän ja enemmän loml-tasoa just siks kun se on niin ns helposti lähestyttävän olonen. Sen kanssa olis nii turvallista olla. Baby Ja tosiaan ehkä siit tulee vähän mielee mun entinen irl-ihastus, joka on vähän samanlainen persoonaltaan. Muistan ku hengattii sen kaa ja sekoiltii jtn ain. Ah muistoja. Se on kans ihmisen sellane jonka lähel oli tavallaan helppo olla. :') just sen takii ek:lle ois varmaan helppo tunnustaa tunteet jos sen tuntis. Tai nii mä uskon et mun ois suht helppo siin mielessä tunnustaa, i think. En ainakaan pelkäis mitään et se olis ilkee siit asiasta. Nimittäin semmosia kokemuksii myös on ollu et ei oo ihan ehk parhaalla mahdollisella tavalla otettu sitä asiaa vastaa 🖐️😩 huoh Kunpa tuntisin sen nii kaikki mun huolet ois poissa Rakastan sitä vaa nii paljon Lmao en kestä ku näköjään mulla on nykyisin tapana itkee ja hokee ääneen itekseni kuinka rakastan ja kuinka ikävä on sitä :D muistan sillon yks ilta ku olin vaa sillee "rakastan sua rakastan sua niin paljon mul on niin ikävä sua" ja nyt tänää taas sama juttu aiemmin päivällä. Vaa sillee rakastan sua rakastan sua mä vaa rakastan sua niin paljon Lmaoooo Mikäs siinä. Bitch he can't hear you though so why u talkin. He aint ever gonna hear ya [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja