Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 123109" data-attributes="member: 34"><p>Enkä voi unohtaa ku vuonna 2020 (syksyllä i think lokakuussa tai marraskuussa) tein sitä L:n soittolistaa ja sit laitoin dear my dear sinne ja muistaakseni olin jotenki sillee HMM kuka on seo eunkwang en oo kuullu siitä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niiku oikeesti jotenki mua häiritsee tällaset ja aika vitusti</p><p></p><p>Mutta muistelisin et mul ois ollu jotenki outo olo sillon jo siitä vaikka siis basically näin vaa sen nimen. + Sit se ku laitoin niitä btob biisejä sille listalle mut enhän mä tietenkään tienny et se on btob:stä. LMAO se fakta että olin silloin silleen hmm must tuntuu tuun tykkää jostai btobin jäsenestä .......................... Ja sit ku näin sen nimen olin sillee hmm kuka on seo eunkwang en oo kuullu siitä. Ja sit mul tuli sellai outo olo.... Venaa en oo varma mitä aattelin mutta muistan sen jotenkin kirkkaasti et miltä tuntu nähä sen nimi siinä niin luulen että tunsin jotain sillon vaikka en tietenkään tiennyt yhtään kuka se on..... Joskus nää tämmöset asiay saa mut miettimään että mitä vittua</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Vähän niinku seki ku vaa lueskelin sitä jtn listaa lyhyistä suomalaisista julkkiksista tai jtn ja näin timon nimen siinä niin ilman että tiesin siitä about mitään muuta ku nimen.. niin olin silleen ei vittu tuun tykkää tosta. Siis jotenkin näköjään pystyn pelkästään tollasist asioist näkemään et mitä tapahtuu vaikka en ymmärrä kyl miten se on mahollista </p><p></p><p></p><p>Eihän siinä oo mitään järkeä mutta niin se vaan tapahtu. Joten en tiiä kai siinä jotain outoa on tai sitten ei mutta kuitenkin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 123109, member: 34"] Enkä voi unohtaa ku vuonna 2020 (syksyllä i think lokakuussa tai marraskuussa) tein sitä L:n soittolistaa ja sit laitoin dear my dear sinne ja muistaakseni olin jotenki sillee HMM kuka on seo eunkwang en oo kuullu siitä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niiku oikeesti jotenki mua häiritsee tällaset ja aika vitusti Mutta muistelisin et mul ois ollu jotenki outo olo sillon jo siitä vaikka siis basically näin vaa sen nimen. + Sit se ku laitoin niitä btob biisejä sille listalle mut enhän mä tietenkään tienny et se on btob:stä. LMAO se fakta että olin silloin silleen hmm must tuntuu tuun tykkää jostai btobin jäsenestä .......................... Ja sit ku näin sen nimen olin sillee hmm kuka on seo eunkwang en oo kuullu siitä. Ja sit mul tuli sellai outo olo.... Venaa en oo varma mitä aattelin mutta muistan sen jotenkin kirkkaasti et miltä tuntu nähä sen nimi siinä niin luulen että tunsin jotain sillon vaikka en tietenkään tiennyt yhtään kuka se on..... Joskus nää tämmöset asiay saa mut miettimään että mitä vittua Vähän niinku seki ku vaa lueskelin sitä jtn listaa lyhyistä suomalaisista julkkiksista tai jtn ja näin timon nimen siinä niin ilman että tiesin siitä about mitään muuta ku nimen.. niin olin silleen ei vittu tuun tykkää tosta. Siis jotenkin näköjään pystyn pelkästään tollasist asioist näkemään et mitä tapahtuu vaikka en ymmärrä kyl miten se on mahollista Eihän siinä oo mitään järkeä mutta niin se vaan tapahtu. Joten en tiiä kai siinä jotain outoa on tai sitten ei mutta kuitenkin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja