Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 117083" data-attributes="member: 34"><p>Mitä vittua 6 vuotta en todellakaan voi rakastaa tommyy enää paitsi että i probably do.</p><p></p><p>Eiköhän siin oo mun tulevaisuus eunkwanginki suhteen kuuden vuoden päästä. Bye. 👋</p><p></p><p>Jos mietin edelleen m ja siitäkin on se 7 vuotta ainaki ku se alko. Mitä VITTUA. 7 vuotta?????????? Vuodesta 2015 on 7 vuotta???????) Mitä helvettiä???????? Mitä HELVETTIÄ? Jaahas vittu bye sitte. Sitten siitä on 7 vuotta ja sitten mä näköjään edelleenkin ajattelen sitä. Ja jos se oli vaan M joka ei varmaankaan oo ihan yhtä vahva ihastuminen edes ku ek niin jos jopa SEKIN on vielä 7 vuoden päästä mun mieles niin AIVAN VARMASTI ek on vielä 7 vuoden päästä mun mielessä. Aivan varmasti jos m:kin on.</p><p></p><p>En tiiä. Enkö oikeasti oo yli tommyst</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 117083, member: 34"] Mitä vittua 6 vuotta en todellakaan voi rakastaa tommyy enää paitsi että i probably do. Eiköhän siin oo mun tulevaisuus eunkwanginki suhteen kuuden vuoden päästä. Bye. 👋 Jos mietin edelleen m ja siitäkin on se 7 vuotta ainaki ku se alko. Mitä VITTUA. 7 vuotta?????????? Vuodesta 2015 on 7 vuotta???????) Mitä helvettiä???????? Mitä HELVETTIÄ? Jaahas vittu bye sitte. Sitten siitä on 7 vuotta ja sitten mä näköjään edelleenkin ajattelen sitä. Ja jos se oli vaan M joka ei varmaankaan oo ihan yhtä vahva ihastuminen edes ku ek niin jos jopa SEKIN on vielä 7 vuoden päästä mun mieles niin AIVAN VARMASTI ek on vielä 7 vuoden päästä mun mielessä. Aivan varmasti jos m:kin on. En tiiä. Enkö oikeasti oo yli tommyst [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja