Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 116971" data-attributes="member: 34"><p>Mitäs viddua</p><p></p><p>Nyt taas</p><p></p><p>This man is killing me:</p><p>[MEDIA=youtube]ULUKQLvApbM[/MEDIA]</p><p></p><p>And this man is killing me:</p><p>[MEDIA=youtube]88iVWU94Rqo[/MEDIA]</p><p></p><p>But honestly..............</p><p></p><p>Stop that..............</p><p></p><p>Ja sitä paitsi mä niin tiesin että rakastun vielä pahasti hyukjaeen. Tai no en tiiä tiesinkö mutta jotenkin se vaan vaikutti siltä että ei se nyt niin helposti ohi mee. Muistelisin että joskus kelasin siit jtn et oho eipä siitä sit sen kummempaa keissiä tullutkaan. Mutta tulihan siitä, vähän myöhemmin vaan. Hitaasti D: oisha se pitäny tietää </p><p></p><p>Ja also do you know what else i guessed? Hongki. Boi siis millon mä oikee arvasin sen, about heti sillon öh pari päivää sitten? Sit ku kuuntelin sitä sen yhtä biisiä nii vaa jotenki niin tiesin et tää kans tulee olee ainakin jotain. Ainakin jotain ihastumista. Mut sit se oli vähän aikaa sivussa tai että sitä ei periaatteessa tapahtunut mutta sitten ku katoin beep beep (actually näin sen ekaa kertaa nyt i think) nii sinne ehotuksii jonneki tuli ftislandin olikse i wish. Ja sit olin sillee vitun hongki i knew this would happen. Ja nyt oon sillee yep..... I'm a bit in love with him. </p><p></p><p></p><p>Mutta ihan sama se ny sikseen i don't care really</p><p></p><p>What really matters is the fact that eunhyuk looks like hui 🙃🙃🙃🙃🙃 emmä tiiä tuli vaa yhtäkkiä mieleen siitä hui ja huin lärvi, honestly niis on jotain samaaaaa</p><p></p><p>Enkä pidä siitä</p><p></p><p>Enkä ymmärrä miten toi onnistuu olee niin seksikäs like honestly i'm suffering..</p><p></p><p>En edes tiedä mitä tunnen????? En oo mitenkään silleen uuh fuck me right now, mut oon kuitenkin vähän silleen: "😏😏😏" niinku sillee LIEVÄSTI???? :D Kai???? I really don't get it.........</p><p></p><p>Well this bitch is also the end of me.</p><p></p><p>Jeesus sentään no on se tossa jo kauan pyörinyki sivuroolissa mun ajatuksis. Tai siis silleen et oon tykännyt ja en tykännyt siitä jne jne jne ja aina se on jossain btob tai pentagon related videissä ja kaikkialla se vaa on ja nyt sitten vihdoin myönnän kuinka se on ihan vitun deadly😩 tai siis no varmaan jo viikko sitten tai jotain mutta niinku</p><p></p><p>Niinku en kestä sitä että siin yhes pentagon vidis olin vaa sillee ei vittu onks toi eunhyuk ja sit vaa yhtäkkiä tunsin siihe taas tunteita ja kun se oli viel sillon kun en pystyny about aattelee ketää muuta ku hui + yuto. Nii sit se että yhtäkkiä ajattelin sitä myös edes vähän oli jotenki wtf tai niiku emt tuntuu et tiesin jo sillon etten pääse ohi siitä............ Aaaaaa 😩</p><p></p><p>Nää kaikki on the end of me.</p><p></p><p>Eunkwang, eunhyuk, hui, yuto, kai, hongki, i don't know.</p><p></p><p>Kaikki on niin vitun törkeetä xDDDD</p><p></p><p>Hffhhghhhghjk</p><p></p><p>Vittujen vittu nyt taas </p><p></p><p>Sitä paitsi mikd pitää kaikilla olla niin vaikeet ja ärsyttävät nimet -.- ei oo toki vaikee kirjottaa eunkwang tai eunhyuk 🙃 tai ei ne periaatteessa oo mutta snsnsnsn on</p><p></p><p>Ah oon niin totaalisen vittuuntunut kaikkeen</p><p></p><p>Ja oon eksynyt</p><p></p><p>Eksynyt af</p><p></p><p>Ok perun kohta sanani siit etten ois vitun horny kosk honestly koht alan olee siin pistees et uuh fuck me right now hyukjae 🙃🙃🙃🙃🙃</p><p></p><p>ei sillä että se ainut vitun kuuma mies olisi, tietenkään. Eunkwang on ihan yhtä törkee mies sekin :DDDD huoh se yks paidaton kuva..... 😭 Nope 😭😭😭😭</p><p></p><p>Ahah noooo hell no</p><p></p><p>Ihan siis kaikin tavoin fiilis on täl hetkel sellane et ei vittu en kestä</p><p></p><p>+ Taas eräs biisi vainoo mua se oli jotenki creepyy kuinka just olin kuunnellu sit spotifys ja sit youtubessa etusivulle tuli felt emo might delete ja siin oli se nimenomainen biisi</p><p></p><p>Ja olin vaan silleen "... Mitä? Nyt ? Taas?"</p><p></p><p>Emt ehkä youtube tietää vaa et mitä kuuntelen spotifys huoh</p><p></p><p>Mut</p><p></p><p>Sairasta</p><p></p><p>Sick but iconic</p><p></p><p>Nää rakkaudet varsinkin on sick but iconic</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 116971, member: 34"] Mitäs viddua Nyt taas This man is killing me: [MEDIA=youtube]ULUKQLvApbM[/MEDIA] And this man is killing me: [MEDIA=youtube]88iVWU94Rqo[/MEDIA] But honestly.............. Stop that.............. Ja sitä paitsi mä niin tiesin että rakastun vielä pahasti hyukjaeen. Tai no en tiiä tiesinkö mutta jotenkin se vaan vaikutti siltä että ei se nyt niin helposti ohi mee. Muistelisin että joskus kelasin siit jtn et oho eipä siitä sit sen kummempaa keissiä tullutkaan. Mutta tulihan siitä, vähän myöhemmin vaan. Hitaasti D: oisha se pitäny tietää Ja also do you know what else i guessed? Hongki. Boi siis millon mä oikee arvasin sen, about heti sillon öh pari päivää sitten? Sit ku kuuntelin sitä sen yhtä biisiä nii vaa jotenki niin tiesin et tää kans tulee olee ainakin jotain. Ainakin jotain ihastumista. Mut sit se oli vähän aikaa sivussa tai että sitä ei periaatteessa tapahtunut mutta sitten ku katoin beep beep (actually näin sen ekaa kertaa nyt i think) nii sinne ehotuksii jonneki tuli ftislandin olikse i wish. Ja sit olin sillee vitun hongki i knew this would happen. Ja nyt oon sillee yep..... I'm a bit in love with him. Mutta ihan sama se ny sikseen i don't care really What really matters is the fact that eunhyuk looks like hui 🙃🙃🙃🙃🙃 emmä tiiä tuli vaa yhtäkkiä mieleen siitä hui ja huin lärvi, honestly niis on jotain samaaaaa Enkä pidä siitä Enkä ymmärrä miten toi onnistuu olee niin seksikäs like honestly i'm suffering.. En edes tiedä mitä tunnen????? En oo mitenkään silleen uuh fuck me right now, mut oon kuitenkin vähän silleen: "😏😏😏" niinku sillee LIEVÄSTI???? :D Kai???? I really don't get it......... Well this bitch is also the end of me. Jeesus sentään no on se tossa jo kauan pyörinyki sivuroolissa mun ajatuksis. Tai siis silleen et oon tykännyt ja en tykännyt siitä jne jne jne ja aina se on jossain btob tai pentagon related videissä ja kaikkialla se vaa on ja nyt sitten vihdoin myönnän kuinka se on ihan vitun deadly😩 tai siis no varmaan jo viikko sitten tai jotain mutta niinku Niinku en kestä sitä että siin yhes pentagon vidis olin vaa sillee ei vittu onks toi eunhyuk ja sit vaa yhtäkkiä tunsin siihe taas tunteita ja kun se oli viel sillon kun en pystyny about aattelee ketää muuta ku hui + yuto. Nii sit se että yhtäkkiä ajattelin sitä myös edes vähän oli jotenki wtf tai niiku emt tuntuu et tiesin jo sillon etten pääse ohi siitä............ Aaaaaa 😩 Nää kaikki on the end of me. Eunkwang, eunhyuk, hui, yuto, kai, hongki, i don't know. Kaikki on niin vitun törkeetä xDDDD Hffhhghhhghjk Vittujen vittu nyt taas Sitä paitsi mikd pitää kaikilla olla niin vaikeet ja ärsyttävät nimet -.- ei oo toki vaikee kirjottaa eunkwang tai eunhyuk 🙃 tai ei ne periaatteessa oo mutta snsnsnsn on Ah oon niin totaalisen vittuuntunut kaikkeen Ja oon eksynyt Eksynyt af Ok perun kohta sanani siit etten ois vitun horny kosk honestly koht alan olee siin pistees et uuh fuck me right now hyukjae 🙃🙃🙃🙃🙃 ei sillä että se ainut vitun kuuma mies olisi, tietenkään. Eunkwang on ihan yhtä törkee mies sekin :DDDD huoh se yks paidaton kuva..... 😭 Nope 😭😭😭😭 Ahah noooo hell no Ihan siis kaikin tavoin fiilis on täl hetkel sellane et ei vittu en kestä + Taas eräs biisi vainoo mua se oli jotenki creepyy kuinka just olin kuunnellu sit spotifys ja sit youtubessa etusivulle tuli felt emo might delete ja siin oli se nimenomainen biisi Ja olin vaan silleen "... Mitä? Nyt ? Taas?" Emt ehkä youtube tietää vaa et mitä kuuntelen spotifys huoh Mut Sairasta Sick but iconic Nää rakkaudet varsinkin on sick but iconic [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja