Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 116556" data-attributes="member: 34"><p>Niinku ei, ei mulle riitä tää. Ei se riitä siihen että voisin olla oikeesti onnellinen. Voinhan mä ajatella et mul on kaikkee ja mun PITÄIS olla onnellinen. Oikeesti. Mut miksen vaan saa rauhaa tältä tunteelta. Vaikka mun kuinka pitäis olla onnellinen...... Mut silti mä riudun rakkaudesta tässä every single day. Miksen vaan pysty olla onnellinen ilman sitä? Ajatus siitä etten koskaan saa olla sen lähellä, se on vaan niin helvetillinen et mun tekee mieli viiltää ranteet auki (mutta ei).</p><p></p><p>Niiku mitä helvettiä.</p><p></p><p>Kaikki nää suuret tunteet. And for what? Kaikki ne tuntemukset siitä kuinka en oo ikinä ollu kehenkään näin rakastunu ja kuinka se on just se ihminen joka mun oli aina tarkotus löytää. And for what?</p><p></p><p><em>And for what?</em></p><p></p><p>Kaikki ne pelot siitä kuinka kuolinvuoteellani muistan sen edelleen ja meen paniikkiin jo siitä etten koskaan saanu olla sen kanssa.</p><p></p><p>Ei tää vaan voi olla totta. Haluun huutaa mut kukaan ei kuule eikä ymmärrä. Ei sil oo väliä kelle puhun tai en puhu, kukaan ei voi auttaa, koskaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 116556, member: 34"] Niinku ei, ei mulle riitä tää. Ei se riitä siihen että voisin olla oikeesti onnellinen. Voinhan mä ajatella et mul on kaikkee ja mun PITÄIS olla onnellinen. Oikeesti. Mut miksen vaan saa rauhaa tältä tunteelta. Vaikka mun kuinka pitäis olla onnellinen...... Mut silti mä riudun rakkaudesta tässä every single day. Miksen vaan pysty olla onnellinen ilman sitä? Ajatus siitä etten koskaan saa olla sen lähellä, se on vaan niin helvetillinen et mun tekee mieli viiltää ranteet auki (mutta ei). Niiku mitä helvettiä. Kaikki nää suuret tunteet. And for what? Kaikki ne tuntemukset siitä kuinka en oo ikinä ollu kehenkään näin rakastunu ja kuinka se on just se ihminen joka mun oli aina tarkotus löytää. And for what? [I]And for what?[/I] Kaikki ne pelot siitä kuinka kuolinvuoteellani muistan sen edelleen ja meen paniikkiin jo siitä etten koskaan saanu olla sen kanssa. Ei tää vaan voi olla totta. Haluun huutaa mut kukaan ei kuule eikä ymmärrä. Ei sil oo väliä kelle puhun tai en puhu, kukaan ei voi auttaa, koskaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja