Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 116552" data-attributes="member: 34"><p>Ah ja taas ihan järkyttävä olo. Johtuukohan se tost yhest videost kosk se taas kerran konkretisoi mulle sitä että todennäköisesti en ikinä voi olla sen kaa. Honestly en voi päästä yli. Tää tuntuu oikeesti sellaselta tilanteelta joka on:</p><p>Suoraan </p><p>Helvetistä</p><p></p><p>Oonkohan mä oikeasti koskaan kärsinyt näin paljon rakkaudesta? Oon aivan varma että ainakaan ne pari opettajaa ja esim kari ei ikinä aiheuttanut mulle näin järkyttävää tuskaa ja kärsimystä. Vaikka kamalaa sekin oli mutta kai mä jotenkin pystyin sillon pysyy positiivisena. Nyt tuntuu et tää kaikki on vaan ihan suoraan helvetistä enkä tiedä enää miten ikinä selviin ja silleen.</p><p></p><p>Honestly. Se tunne kun näät silmies edessä kuinka elät elämäs ilman sitä rakkautta joka on ollu kaikista voimakkain, ainakin tähän asti.</p><p></p><p>It's no joke. Siis tää on niiku joku vitun painajainen. En tiiä enää mitä sanoa, muuta kun että rakastan sitä. Todennäköisesti aina. Todennäköisesti en oo yli koskaan.</p><p></p><p>Ja mitä sitten vaikka tapaisinkin sen jonain päivänä? Koska se on ihan mahdollista että tapaan sen joskus. Ehkä jopa voin halaa sitä tai jotain vastaavaa jos hyvin käy. Mut mitä sitten? Ei siitä mitään muuta tuu seuraamaan. Ei se mitenkään maagisesti tuu olee sillee "hey can i have your number lets date" lmao :D ja VAIKKA se tapahtuiskin tai jotain vastaavaa (mikä on jo itsessään epätodennäköistä) niin se silti edelleen asuis toisella puolella maailmaa joten ei siitä ikinä tulis mitään siltikään. Tai no joo kyllähän se joillain onnistuu mut niiku pls. Siis kaikki todennäköisyydet on vaan sitä vastaan et voisin koskaa olla sen kanssa. KAIKKI. kaikki todennäköisyydet. Ja millon ees tuun tapaa sen, ehkä joskus mut eiköhän siihenkin mee vuosia.</p><p></p><p>Niiku en voi ymmärtää enää ja siis se kun ihmiset on silleen "kyllä se siitä" niin kuulostaa kyllä vitun tyhjältä ne sanat :D</p><p></p><p>Huutis.</p><p></p><p>Koska ei tässä oo mitään järkee, tuun olee loppuelämäni surullinen ja kaipaan sitä. En yksinkertaisesti näe että pääsisin yli siitä.</p><p></p><p>Siis tähänkö mun elämä kaatuu oikeesti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 116552, member: 34"] Ah ja taas ihan järkyttävä olo. Johtuukohan se tost yhest videost kosk se taas kerran konkretisoi mulle sitä että todennäköisesti en ikinä voi olla sen kaa. Honestly en voi päästä yli. Tää tuntuu oikeesti sellaselta tilanteelta joka on: Suoraan Helvetistä Oonkohan mä oikeasti koskaan kärsinyt näin paljon rakkaudesta? Oon aivan varma että ainakaan ne pari opettajaa ja esim kari ei ikinä aiheuttanut mulle näin järkyttävää tuskaa ja kärsimystä. Vaikka kamalaa sekin oli mutta kai mä jotenkin pystyin sillon pysyy positiivisena. Nyt tuntuu et tää kaikki on vaan ihan suoraan helvetistä enkä tiedä enää miten ikinä selviin ja silleen. Honestly. Se tunne kun näät silmies edessä kuinka elät elämäs ilman sitä rakkautta joka on ollu kaikista voimakkain, ainakin tähän asti. It's no joke. Siis tää on niiku joku vitun painajainen. En tiiä enää mitä sanoa, muuta kun että rakastan sitä. Todennäköisesti aina. Todennäköisesti en oo yli koskaan. Ja mitä sitten vaikka tapaisinkin sen jonain päivänä? Koska se on ihan mahdollista että tapaan sen joskus. Ehkä jopa voin halaa sitä tai jotain vastaavaa jos hyvin käy. Mut mitä sitten? Ei siitä mitään muuta tuu seuraamaan. Ei se mitenkään maagisesti tuu olee sillee "hey can i have your number lets date" lmao :D ja VAIKKA se tapahtuiskin tai jotain vastaavaa (mikä on jo itsessään epätodennäköistä) niin se silti edelleen asuis toisella puolella maailmaa joten ei siitä ikinä tulis mitään siltikään. Tai no joo kyllähän se joillain onnistuu mut niiku pls. Siis kaikki todennäköisyydet on vaan sitä vastaan et voisin koskaa olla sen kanssa. KAIKKI. kaikki todennäköisyydet. Ja millon ees tuun tapaa sen, ehkä joskus mut eiköhän siihenkin mee vuosia. Niiku en voi ymmärtää enää ja siis se kun ihmiset on silleen "kyllä se siitä" niin kuulostaa kyllä vitun tyhjältä ne sanat :D Huutis. Koska ei tässä oo mitään järkee, tuun olee loppuelämäni surullinen ja kaipaan sitä. En yksinkertaisesti näe että pääsisin yli siitä. Siis tähänkö mun elämä kaatuu oikeesti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja