Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 116548" data-attributes="member: 34"><p>Eikä se koske pelkästään rakkautta vaan kaikkea. Silleen.... Huutista en pysty näkemään että mun elämä ois ikinä menny eri tavalla (vaikka olisin ehkä halunnutkin jotain ihan muuta) mut niiku eih se on ihan mahdotonta kuvitella. Must tuntuu et mul oli jo pienenä sellanen olo (niiku ehk joskus alle 7v idk) et elämäs on jotain outoo et se ei kertakaikkiaan voi olla vaan sellast sattumanvaraista jotenkin? Tai jotenkin must tuntu sillon jo tosi oudolta. Et ihan ku tää ois periaatteessa vaan tarina joka on kinda suunniteltu mulle valmiiks. Sillonki ihan ku must ois jotenki vaa tuntunu silt et kaikki on meant to happen. Ja vaikka kuinka aina mua vituttaa se että ylipäätään oon edes syntynyt tänne, mutta silti must tuntuu et kenenkään olemassaolo täällä ei oo sattumaa vaan korkeamman voiman tekosia. Tosin sit se mikä mua aina häiritsee on se et miks jumala sit olis halunnu tänne pahoja ihmisiä, it doesnt make sense. Joten i don't really know.</p><p></p><p>I really don't understand... Anything D:</p><p></p><p>Mutta niin vaan sellanen olo on about aina ollut että mulla ei oo mitään valinnanvaraa oikeesti vaikka niin luuliskin. Että asiat tapahtuu silti silleen niiku niiden on tarkotus tapahtuu. Vaikka ei sitä silti vaan ymmärrä et miks tapahtuu pahoja asioita.</p><p></p><p>Hmm.</p><p></p><p></p><p>Nooooooooooo taas line without a hook. En kestä tätä biisiä ihan vaa siks ku täs sanotaan tiny dancer. Lmao unlocking memories.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 116548, member: 34"] Eikä se koske pelkästään rakkautta vaan kaikkea. Silleen.... Huutista en pysty näkemään että mun elämä ois ikinä menny eri tavalla (vaikka olisin ehkä halunnutkin jotain ihan muuta) mut niiku eih se on ihan mahdotonta kuvitella. Must tuntuu et mul oli jo pienenä sellanen olo (niiku ehk joskus alle 7v idk) et elämäs on jotain outoo et se ei kertakaikkiaan voi olla vaan sellast sattumanvaraista jotenkin? Tai jotenkin must tuntu sillon jo tosi oudolta. Et ihan ku tää ois periaatteessa vaan tarina joka on kinda suunniteltu mulle valmiiks. Sillonki ihan ku must ois jotenki vaa tuntunu silt et kaikki on meant to happen. Ja vaikka kuinka aina mua vituttaa se että ylipäätään oon edes syntynyt tänne, mutta silti must tuntuu et kenenkään olemassaolo täällä ei oo sattumaa vaan korkeamman voiman tekosia. Tosin sit se mikä mua aina häiritsee on se et miks jumala sit olis halunnu tänne pahoja ihmisiä, it doesnt make sense. Joten i don't really know. I really don't understand... Anything D: Mutta niin vaan sellanen olo on about aina ollut että mulla ei oo mitään valinnanvaraa oikeesti vaikka niin luuliskin. Että asiat tapahtuu silti silleen niiku niiden on tarkotus tapahtuu. Vaikka ei sitä silti vaan ymmärrä et miks tapahtuu pahoja asioita. Hmm. Nooooooooooo taas line without a hook. En kestä tätä biisiä ihan vaa siks ku täs sanotaan tiny dancer. Lmao unlocking memories..... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja