Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 116546" data-attributes="member: 34"><p>Mitä vittua oikeesti ok tästä hetkestä lähtien uskon kohtaloon 😭😭😭😂😂😂😂 anteeks mut mitä vittua tämä on. En voi uskoa että koko mun elämä on johtanut tähän 😭😭😭😭 ja muutenki siis sillee jos miettii tosi kauas taaksepäin ni tulee sellane wtf olo mut jo pelkästään tän vuoden miettiminen saa aikaan sen saman olon?????? Tai siis silleen että................ Honestly i- 🤧 helmikuussa kai, maaliskuussa hui, yuto, jinho, taeil ja sitä rataa, huhtikuussa eunhyuk (i'm pretty sure it was back then), </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>(Välihuomio: Spotify alko soittaa tears ja oon vitun järkyttynyt)</p><p></p><p>Mutta siis niin, huhtikuussa eunhyuk ja toukokuussa woozi seungkwan yms ja kumppanit, ellei se sitten ollu huhtikuussa, sitte kesäkuun alussa(ko) olin niin saatanan kipeenä (korona tai ei mutta outoa se oli) ja lopulta kaikki johti siihen että aloin rakastuu yutoon enemmän kuin ennen, ja no siis niin sit kaikki tää tapahtu vaa. </p><p></p><p>Siis honestly en voi vaa lakata ihmettelemästä sitä miten asiat menee. En tätäkään ois niiku tavallaan ikinä uskonut vaikka periaatteessa sen aavistinkin että btob tapahtuu varmaan vielä joskus, mutta silti tää tuli niin hiton puun takaa. Ja kaikki yuton syytä :D ja mitä jos en ois sen itkukohtauksen jälkeen sillon menny viel takas youtubeen enkä ois nähny sitä vidii siin etusivulla ihan sattumalta?? Oisinko vieläkään rakastunu eunkwangiin??? Oisinko koskaan? Ja vielä kauemmas jos miettii niin jos en ois koskaa alunperinkää sillo maaliskuussa rakastunu huihin ja yutoon ja näin, niin oisinko koskaan rakastunu eunkwangiin? Mut oisinko sit jollain muulla tavalla kuitenkin rakastunu siihen? I DON'T UNDERSTAND D:</p><p></p><p>Why do i just feel that everything is planned already 😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>although life doesnt feel real</p><p></p><p>Idk</p><p></p><p>Hah honestly en ees tiiä miks uskon näin mut niiku miks kaikki tuntuu nii uskomattomalt ku miettii. Sillee et sillon keväämmälläkin jokainen asia tuntuu johtaneen tähän ja eihhhhh.</p><p>Muistan vieläkin kun olin yhes paikas ja ajattelin jinhoo ja taeilii ja mietin et mitä jos ne ois nyt tääl. Siis mietin vaa tyylii et milt se tuntuis jos ne ois tääl ja voisin vaa nähä ne ees. Ainii ja sit just sillä hetkellä muistaakseni soi wicked game ja sen takii se biisi on nyt muutamalla soittolistalla D: huoh. Ah en jaksa tätä.</p><p></p><p>Ugh it's not okay that all of this happenedddd</p><p></p><p>Siis en ymmärrä miks mul on niin outo olooooo D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 116546, member: 34"] Mitä vittua oikeesti ok tästä hetkestä lähtien uskon kohtaloon 😭😭😭😂😂😂😂 anteeks mut mitä vittua tämä on. En voi uskoa että koko mun elämä on johtanut tähän 😭😭😭😭 ja muutenki siis sillee jos miettii tosi kauas taaksepäin ni tulee sellane wtf olo mut jo pelkästään tän vuoden miettiminen saa aikaan sen saman olon?????? Tai siis silleen että................ Honestly i- 🤧 helmikuussa kai, maaliskuussa hui, yuto, jinho, taeil ja sitä rataa, huhtikuussa eunhyuk (i'm pretty sure it was back then), (Välihuomio: Spotify alko soittaa tears ja oon vitun järkyttynyt) Mutta siis niin, huhtikuussa eunhyuk ja toukokuussa woozi seungkwan yms ja kumppanit, ellei se sitten ollu huhtikuussa, sitte kesäkuun alussa(ko) olin niin saatanan kipeenä (korona tai ei mutta outoa se oli) ja lopulta kaikki johti siihen että aloin rakastuu yutoon enemmän kuin ennen, ja no siis niin sit kaikki tää tapahtu vaa. Siis honestly en voi vaa lakata ihmettelemästä sitä miten asiat menee. En tätäkään ois niiku tavallaan ikinä uskonut vaikka periaatteessa sen aavistinkin että btob tapahtuu varmaan vielä joskus, mutta silti tää tuli niin hiton puun takaa. Ja kaikki yuton syytä :D ja mitä jos en ois sen itkukohtauksen jälkeen sillon menny viel takas youtubeen enkä ois nähny sitä vidii siin etusivulla ihan sattumalta?? Oisinko vieläkään rakastunu eunkwangiin??? Oisinko koskaan? Ja vielä kauemmas jos miettii niin jos en ois koskaa alunperinkää sillo maaliskuussa rakastunu huihin ja yutoon ja näin, niin oisinko koskaan rakastunu eunkwangiin? Mut oisinko sit jollain muulla tavalla kuitenkin rakastunu siihen? I DON'T UNDERSTAND D: Why do i just feel that everything is planned already 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 although life doesnt feel real Idk Hah honestly en ees tiiä miks uskon näin mut niiku miks kaikki tuntuu nii uskomattomalt ku miettii. Sillee et sillon keväämmälläkin jokainen asia tuntuu johtaneen tähän ja eihhhhh. Muistan vieläkin kun olin yhes paikas ja ajattelin jinhoo ja taeilii ja mietin et mitä jos ne ois nyt tääl. Siis mietin vaa tyylii et milt se tuntuis jos ne ois tääl ja voisin vaa nähä ne ees. Ainii ja sit just sillä hetkellä muistaakseni soi wicked game ja sen takii se biisi on nyt muutamalla soittolistalla D: huoh. Ah en jaksa tätä. Ugh it's not okay that all of this happenedddd Siis en ymmärrä miks mul on niin outo olooooo D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja