Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 116283" data-attributes="member: 34"><p>Aaaaaaaa</p><p></p><p>For real</p><p></p><p>Mä en vaan oo semmonen.</p><p></p><p>Mä en vaan oo semmonen.</p><p></p><p>Vaikka siis joo, muistan kuinka viimeks kun kuolasin yhtä irl tyyppiä (no vittu mut ei sekään ollu sellanen jonka oisin tuntenu kunnolla, varmaa koskaa ees puhunu sanaakaan sille) niin olin silleen hahah lol no niin nyt sit taas näitä irl tyyppejä että älä viitti aina jauhaa sitä että sä et oo sellanen kun selvästi sulla kuitenkin niitä tunteita herää joskus näihinkin.</p><p></p><p>Niin joo, oonhan mä osittain myös sellanen.</p><p></p><p>Mutta pitkälti en, ja varsinkaan en oo sellanen jolle on luontasta olla missään parisuhteissa. Siis niitä ei vaan tapahdu mulle. En tiedä mistä se vittu johtuu, varmaan siitä just että 90 % mun ihastuksista on julkkiksia tai muuten ihmisiä joita en tunne juurikaan. Kun oikeasti katot ympärilles kaikkia ihmisiä ja näät sen aina uudestaan ja uudestaan et: mä en oo tollanen. Mä en vaan oo tollanen, en oo koskaan ollutkaan enkä ehkä tuu koskaan olemaankaan. Kun mietit lapsuuttas ja ajattelet että kuka ois uskonu et must tulee tämmönen. Niin erilainen ja vääränlainen. Et kuka ois uskonu et tää on se kuka mä oikeesti oon. En osaa selittää sitä mutta se ero on niin järkky. Se ero tavallisen ihmisen ja mun välillä. En osaa selittää tätä yhtään mutta vittu että vituttaa 😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 116283, member: 34"] Aaaaaaaa For real Mä en vaan oo semmonen. Mä en vaan oo semmonen. Vaikka siis joo, muistan kuinka viimeks kun kuolasin yhtä irl tyyppiä (no vittu mut ei sekään ollu sellanen jonka oisin tuntenu kunnolla, varmaa koskaa ees puhunu sanaakaan sille) niin olin silleen hahah lol no niin nyt sit taas näitä irl tyyppejä että älä viitti aina jauhaa sitä että sä et oo sellanen kun selvästi sulla kuitenkin niitä tunteita herää joskus näihinkin. Niin joo, oonhan mä osittain myös sellanen. Mutta pitkälti en, ja varsinkaan en oo sellanen jolle on luontasta olla missään parisuhteissa. Siis niitä ei vaan tapahdu mulle. En tiedä mistä se vittu johtuu, varmaan siitä just että 90 % mun ihastuksista on julkkiksia tai muuten ihmisiä joita en tunne juurikaan. Kun oikeasti katot ympärilles kaikkia ihmisiä ja näät sen aina uudestaan ja uudestaan et: mä en oo tollanen. Mä en vaan oo tollanen, en oo koskaan ollutkaan enkä ehkä tuu koskaan olemaankaan. Kun mietit lapsuuttas ja ajattelet että kuka ois uskonu et must tulee tämmönen. Niin erilainen ja vääränlainen. Et kuka ois uskonu et tää on se kuka mä oikeesti oon. En osaa selittää sitä mutta se ero on niin järkky. Se ero tavallisen ihmisen ja mun välillä. En osaa selittää tätä yhtään mutta vittu että vituttaa 😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja