Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 116198" data-attributes="member: 34"><p>Rääääääääääää</p><p></p><p>Aika memeillä taas</p><p></p><p>Minä: *alkaa taas ajattelemaan kaita pitkästä aikaa*</p><p>Minä: [MEDIA=youtube]JtnmZU_xziM[/MEDIA]</p><p></p><p>+</p><p></p><p>Minä: *kattoo super juniorin balance gamen ja eunhyuk tuhoaa mua niin huolella*</p><p>Minä: [MEDIA=youtube]JtnmZU_xziM[/MEDIA]</p><p></p><p>Huoh</p><p></p><p>Oikeesti whats with the euns 👀👀 what the hell..</p><p></p><p>Rääääääää ei</p><p></p><p>Sitä paitsi tää vaan saa mun uteliaisuuden pilviin ja mietin että minkälaista smuttia tosta yhest on 👀 ihan vaan koska oon curious 😭 i'm not even horny atm (ehkä vähän vain mutta en oikeesti paljoo juuri tällä hetkellä) mutta oon vaan niin pirun utelias että mua kiinnostaa. On aina niin mielenkiintoista lukea niitä XDDDD tai siis järkyttävää oikeasti mutta mielenkiintoista. Hhhhhh i don't want to read anything tho 😭 haluan nukkua mutta en pysty koska ensinnäkään en uskalla ja toiseksi en jaksa ja kolmanneksi en pysty koska ajattelen miehiä</p><p></p><p>So anyway</p><p></p><p>Mut oikeesti. Whats with the euns huoh älkää kiusatko minua saatana. Törkeitä molemmat. Ja kaikki muutkin on. Niin saatanan törkeitä xd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 116198, member: 34"] Rääääääääääää Aika memeillä taas Minä: *alkaa taas ajattelemaan kaita pitkästä aikaa* Minä: [MEDIA=youtube]JtnmZU_xziM[/MEDIA] + Minä: *kattoo super juniorin balance gamen ja eunhyuk tuhoaa mua niin huolella* Minä: [MEDIA=youtube]JtnmZU_xziM[/MEDIA] Huoh Oikeesti whats with the euns 👀👀 what the hell.. Rääääääää ei Sitä paitsi tää vaan saa mun uteliaisuuden pilviin ja mietin että minkälaista smuttia tosta yhest on 👀 ihan vaan koska oon curious 😭 i'm not even horny atm (ehkä vähän vain mutta en oikeesti paljoo juuri tällä hetkellä) mutta oon vaan niin pirun utelias että mua kiinnostaa. On aina niin mielenkiintoista lukea niitä XDDDD tai siis järkyttävää oikeasti mutta mielenkiintoista. Hhhhhh i don't want to read anything tho 😭 haluan nukkua mutta en pysty koska ensinnäkään en uskalla ja toiseksi en jaksa ja kolmanneksi en pysty koska ajattelen miehiä So anyway Mut oikeesti. Whats with the euns huoh älkää kiusatko minua saatana. Törkeitä molemmat. Ja kaikki muutkin on. Niin saatanan törkeitä xd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja