Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 116163" data-attributes="member: 34"><p>Oikeesti en enää tiiä</p><p></p><p>Ja siis u know sillon ku on jotain lievempiä ihastuksia esim twice ja vastaavat ni sitä luulee et ne on jo pahoja....... BOI. u did not know.</p><p></p><p>Oikeest niiku esim twice ja itzy ja tämmöset nii ...... Sitä luulee et ne on pahoi kunnes tapahtuu caseja kuten pentagon, btob, bts, block b jne. Lmao onko se sattumaa että tyttöryhmät on aina lievempii ja poikaryhmät pahempii. Ei todellakaan ole sattumaa, se nyt on niin selvä asia :D although im bisexual but please- 😂✋ you know it. Sure joku itzyn yuna nyt oli sillee "paha" mut ei oikeesti ees. Se on paha niin kauan kunnes tajuu että on paljon, paljon, paljon, vitusti, pahempiakin.</p><p></p><p>Lmao atm katon tota mun vieressä olevaa paperikasaa joka jäi sillon siitä kun rupesin kuvittelee vähän liikaa ja liian elävästi sitä et joskus eunkwang menee naimisiin jonku kaa ja saa lapsia. Honestly it was melodys fault lmao koska luin jotain niiden kommenttei siitä kuinka ne haluu et se löytää jonkun ja on onnellinen ja kaikkee ja sit for real näin mun tulevaisuuden mielessäni ja ei helvetti se oli niin järkyttävää. Siis itkin sillon ihan helvetisti enkä pystyny yhtää niiku hillitä sitä vaa melkee huutoitkin (taas) täällä ja siis se oli jotain niin jäätävää. Ja siks tossa on nyt tollanen kasa noit papereita :DDDDDDD niiku oikeesti olin ihan naama kyynelistä märkänä xdddd</p><p></p><p>Juuh vittu kuinka paljon voi rakastaa</p><p></p><p>Lmao kuuntelen i miss you ja tää on niin täydellinen biisi huohhhhhhhhh vittu. Rakastan ton ääntä. Vittu sun kaa eunkwangie.</p><p></p><p>I DON'T UNDERSTAND</p><p></p><p>I don't know what i'm doing</p><p></p><p>Oh hell nah... Miss you on myös hyvä biisi :D huutista btobin diskografia: missing you, miss you, i miss you xDDDDD Voi vittu 😂😂😂✋</p><p></p><p>Voiks toi mies olla hiljaa välillä en kestä sen ääntä 😭😭😭😭😭😭😭 rakastan niin paljon 💔</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 116163, member: 34"] Oikeesti en enää tiiä Ja siis u know sillon ku on jotain lievempiä ihastuksia esim twice ja vastaavat ni sitä luulee et ne on jo pahoja....... BOI. u did not know. Oikeest niiku esim twice ja itzy ja tämmöset nii ...... Sitä luulee et ne on pahoi kunnes tapahtuu caseja kuten pentagon, btob, bts, block b jne. Lmao onko se sattumaa että tyttöryhmät on aina lievempii ja poikaryhmät pahempii. Ei todellakaan ole sattumaa, se nyt on niin selvä asia :D although im bisexual but please- 😂✋ you know it. Sure joku itzyn yuna nyt oli sillee "paha" mut ei oikeesti ees. Se on paha niin kauan kunnes tajuu että on paljon, paljon, paljon, vitusti, pahempiakin. Lmao atm katon tota mun vieressä olevaa paperikasaa joka jäi sillon siitä kun rupesin kuvittelee vähän liikaa ja liian elävästi sitä et joskus eunkwang menee naimisiin jonku kaa ja saa lapsia. Honestly it was melodys fault lmao koska luin jotain niiden kommenttei siitä kuinka ne haluu et se löytää jonkun ja on onnellinen ja kaikkee ja sit for real näin mun tulevaisuuden mielessäni ja ei helvetti se oli niin järkyttävää. Siis itkin sillon ihan helvetisti enkä pystyny yhtää niiku hillitä sitä vaa melkee huutoitkin (taas) täällä ja siis se oli jotain niin jäätävää. Ja siks tossa on nyt tollanen kasa noit papereita :DDDDDDD niiku oikeesti olin ihan naama kyynelistä märkänä xdddd Juuh vittu kuinka paljon voi rakastaa Lmao kuuntelen i miss you ja tää on niin täydellinen biisi huohhhhhhhhh vittu. Rakastan ton ääntä. Vittu sun kaa eunkwangie. I DON'T UNDERSTAND I don't know what i'm doing Oh hell nah... Miss you on myös hyvä biisi :D huutista btobin diskografia: missing you, miss you, i miss you xDDDDD Voi vittu 😂😂😂✋ Voiks toi mies olla hiljaa välillä en kestä sen ääntä 😭😭😭😭😭😭😭 rakastan niin paljon 💔 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja