Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 116161" data-attributes="member: 34"><p>Siis mitä saatanaa taas.....</p><p></p><p>Okei jooo.... I have never been this low. </p><p></p><p>Anteeks mitä on tapahtunut viime aikoina kosk vieläkin välil saan sellasia shokkikohtauksia et jäädyn vaa jos oon vaik kävelemäs jonneki, nii sit periaatteessa vaan pysähdyn tai hidastan kävelyy ja oon sillee ".... Mitä vittua tapahtu" 😭 oon vieläkin ihan shokissa ja siis lähinnä noista kolmesta päätyypistä lmao. Oon oikeest ihan kujalla vielki.</p><p></p><p>Mut koska mä en oo ikinä ollu näin low ainakaan kpop tyyppien takia niin alan olee aika varma et noi kolme on pahimmat kpop tyypit mitä mul on koskaan ollu. Jopa pahempia ku taeil, tai hobi. Olin mä niidenki takii tosi low mut ....... Tää on selkeästi isompaa 🙄 </p><p></p><p>Joten.. meloverse life it is 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 törkeetä😭</p><p></p><p>Sanoisin et pentagon ja btob on sellasii molemmat että niiden kohalla pitäs olla sellainen varoitus että katso omalla vastuulla bc you might not make it out alive and it will ruin you forever. Niinku just sayin 🙄 honestly en tiiä mitään vastaavaa grouppia joka ois samalla tasolla ku nää kaks. Although bts ja block b on close. Mut nii. Harvat kuitenkaan ihan tämmöstä aiheuttaa mulle.</p><p></p><p>Siis oikeesti, tekis melkee mieli olla silleen et pysyn jatkossa mahdollisimman kaukana MISTÄÄN vastaavasta, en haluu enää lisää tämmösii. En oikeesti kestä enää uusia tämmösiä samanlaisia. Sitä haluis ainakin yrittää pysyy kaukana kaikesta vastaavasta, ehkä irl-tyypeistäki, tai niiku kaikesta. Ku tuntuu vaa etten enää koskaan halua rakastua kehenkään. En vaan voi :D</p><p></p><p>Mood:</p><p><em>Ja minä en enää milloinkaan aio rakastua kehenkään</em></p><p><em>jos tunteet herää sisälläin</em></p><p><em>Ne täytyy tappaa sillä</em></p><p><em>Rakkaus on murhaa</em></p><p><em></em></p><p>Jne :)) pLEASE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 116161, member: 34"] Siis mitä saatanaa taas..... Okei jooo.... I have never been this low. Anteeks mitä on tapahtunut viime aikoina kosk vieläkin välil saan sellasia shokkikohtauksia et jäädyn vaa jos oon vaik kävelemäs jonneki, nii sit periaatteessa vaan pysähdyn tai hidastan kävelyy ja oon sillee ".... Mitä vittua tapahtu" 😭 oon vieläkin ihan shokissa ja siis lähinnä noista kolmesta päätyypistä lmao. Oon oikeest ihan kujalla vielki. Mut koska mä en oo ikinä ollu näin low ainakaan kpop tyyppien takia niin alan olee aika varma et noi kolme on pahimmat kpop tyypit mitä mul on koskaan ollu. Jopa pahempia ku taeil, tai hobi. Olin mä niidenki takii tosi low mut ....... Tää on selkeästi isompaa 🙄 Joten.. meloverse life it is 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 törkeetä😭 Sanoisin et pentagon ja btob on sellasii molemmat että niiden kohalla pitäs olla sellainen varoitus että katso omalla vastuulla bc you might not make it out alive and it will ruin you forever. Niinku just sayin 🙄 honestly en tiiä mitään vastaavaa grouppia joka ois samalla tasolla ku nää kaks. Although bts ja block b on close. Mut nii. Harvat kuitenkaan ihan tämmöstä aiheuttaa mulle. Siis oikeesti, tekis melkee mieli olla silleen et pysyn jatkossa mahdollisimman kaukana MISTÄÄN vastaavasta, en haluu enää lisää tämmösii. En oikeesti kestä enää uusia tämmösiä samanlaisia. Sitä haluis ainakin yrittää pysyy kaukana kaikesta vastaavasta, ehkä irl-tyypeistäki, tai niiku kaikesta. Ku tuntuu vaa etten enää koskaan halua rakastua kehenkään. En vaan voi :D Mood: [I]Ja minä en enää milloinkaan aio rakastua kehenkään jos tunteet herää sisälläin Ne täytyy tappaa sillä Rakkaus on murhaa [/I] Jne :)) pLEASE[I][/I] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja