Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115230" data-attributes="member: 34"><p>:]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]</p><p></p><p>how much i want to watch that vid of yuto playing guitar 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 or was it bass lmao</p><p></p><p>Can i just NOT LOVE THEM. Lmao i know this shit aint going anywhere ever</p><p></p><p>Siis silleen vaan että............. When u know it u know it. Kun se kolahtaa se kolahtaa ja se kolahtaa enemmän ku joku random .... Joku random ihastus joka on vaa ihastus muiden joukossa. Esimerkiks dubu on mun mielestä sellanen ollu aina et se on tavallaan ihastus muiden joukossa vaikka se omalla tavallaan on ollukin suht merkittävä. Mut se taso on ihan eri. On ihan kokonaan oma tasonsa tämmösille huille ja yutoille ja eunkwangeille jne. My ults lmao. No actually they are my ults 😭 kaikista kpop idoleista noi kolme on ne joihin oon ollu eniten rakastunu.... Hmm + hobi? Idk. Ja no taeil on myös paha. Ja ten. Okei en tiiä :D ei ten kyl silti ehk iha samaa tasoa oo. Joten voisiko sanoa että mun ult groups on: pentagon, btob, bts, block b? Tai ainakin niistä on ne tyypit jotka on ollu isoimpii juttui i think.</p><p></p><p></p><p>Hmm. Ja sit kun oikeesti tämmösiä keissejä tapahtuu niin tajuu sen kuinka "mitättömiä" kaikki muut ihastukset on. Ok no ei mitättömiä kyllä sinänsä mutta onhan se taso ihan eri. Jos vertaa vaikka eunkwangii melkee kehen tahansa niiku esim johonki vaik sugaan niin eeeeiiiih :DD ei mitään järkee kuinka paljon vahvemmat mun tunteet on mun rakasta kohtaan. Tai vaikka vertais ees teniin tai vaikka hanseen, joita molempia pidän todella pahoina keisseinä kuitenkin niin bro i just can't say anything except that i love my man forever and ever. Et tää on se taso mikä tää ny on 😭😭😭😭😭😭😭 hupssss</p><p></p><p>En ikinä pääse yli siitä "hello melories" 😭😭😭😭😭😭😭😭 my love forever and ever and ever and ever and ever</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115230, member: 34"] :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]] how much i want to watch that vid of yuto playing guitar 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 or was it bass lmao Can i just NOT LOVE THEM. Lmao i know this shit aint going anywhere ever Siis silleen vaan että............. When u know it u know it. Kun se kolahtaa se kolahtaa ja se kolahtaa enemmän ku joku random .... Joku random ihastus joka on vaa ihastus muiden joukossa. Esimerkiks dubu on mun mielestä sellanen ollu aina et se on tavallaan ihastus muiden joukossa vaikka se omalla tavallaan on ollukin suht merkittävä. Mut se taso on ihan eri. On ihan kokonaan oma tasonsa tämmösille huille ja yutoille ja eunkwangeille jne. My ults lmao. No actually they are my ults 😭 kaikista kpop idoleista noi kolme on ne joihin oon ollu eniten rakastunu.... Hmm + hobi? Idk. Ja no taeil on myös paha. Ja ten. Okei en tiiä :D ei ten kyl silti ehk iha samaa tasoa oo. Joten voisiko sanoa että mun ult groups on: pentagon, btob, bts, block b? Tai ainakin niistä on ne tyypit jotka on ollu isoimpii juttui i think. Hmm. Ja sit kun oikeesti tämmösiä keissejä tapahtuu niin tajuu sen kuinka "mitättömiä" kaikki muut ihastukset on. Ok no ei mitättömiä kyllä sinänsä mutta onhan se taso ihan eri. Jos vertaa vaikka eunkwangii melkee kehen tahansa niiku esim johonki vaik sugaan niin eeeeiiiih :DD ei mitään järkee kuinka paljon vahvemmat mun tunteet on mun rakasta kohtaan. Tai vaikka vertais ees teniin tai vaikka hanseen, joita molempia pidän todella pahoina keisseinä kuitenkin niin bro i just can't say anything except that i love my man forever and ever. Et tää on se taso mikä tää ny on 😭😭😭😭😭😭😭 hupssss En ikinä pääse yli siitä "hello melories" 😭😭😭😭😭😭😭😭 my love forever and ever and ever and ever and ever [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja