Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Emmä jaksa enää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 108069" data-attributes="member: 34"><p>Ja vituttaa niin törkeen paljon se jatkuva mitä hoetaan et tyyliin "elämä voi loppua koska tahansa" koska jos mä ajattelen noin niin oon paniikis 24/7. Mun on pakko olettaa jotenki et en todellakaan oo kuolemas pitkään aikaan yhtään mihinkään. Vaikka en tiedä sitä mut mun on oletettava niin koska muuten normaali elämä ei onnistu millään vitun tasolla. Se ei onnistu ikinä jos ajattelen jatkuvasti et "kuolen hetken minä hyvänsä en voi tietää".</p><p>. Vituttaa että se on se mitä hoetaan ja että "elämä on lyhyt" koska ne on ne mitkä saa mulle pahimman paniikin aikaan. Se paniikki EHK vähä helpottaa jos oletan että elän pitkään tai jotenki sillee.</p><p></p><p>Vihaan sitä yhtä vain elämää biisii mis sanotaan "elämä on lyhyt, aika loppuu pian" (oiskohan ollu abreun veto) koska siis se on tänää soinu mul pääs ja se paniikki mikä siit tulee on niiku helvettiä. Muistan jo silloin viime vuoden puolella kun kuuntelin sitä spotifyst (miksköhän kuuntelin sitä vain elämää listaa ku se on nii triggeröivä) niin se biisi tyyliin pilas mun moodin samantien :D sillee vittu kiitos taas paniikkiin mennään. Kohti paniikkikohtausta! :) </p><p></p><p>Ja ajatella että jotkut oikeesti nauttii elämästä eli tästä vitun painajaisesta Jos vaa odotetaan et millähän hetkellä valot sammuu. Oi ihanuutta. Vitun epätodellista paskaa tämä on.</p><p></p><p>Oon koittanut helpottaa oloani sillä että muistutan itteeni ettei ne valot nyt yleensä ilman syytä yhtäkkiä sammu. Vaikka mulla onkin ilmeisesti joitain terveysongelmia (esim rintakipuja, tosin voi johtuu ahistuksesta) niin en silti usko että oon kuolemassa nytten. Pitäs vaan luottaa siihen että en mää kuole viel pitkään aikaan.</p><p></p><p>Tosin sit jos ei mieti et se tulee terveysongelmien takia niin sitten miettii et se tulee yhtäkkiä jossain onnettomuudessa vittu :D tuntuu et joka aamu ku herään oon valmistautunut jotenki siihen et ok höhö varmaa ajetaan kolari tänää ja kuolen :D ja muutenki ihan normaalisti nukkumaan mennessä ajattelen että mitä jos en herää. Mitä vittua oikeasti.</p><p></p><p>Nojoo vittu ihan sama nyt sit musiikkii mut mieluusti jotain sellasta rauhoittavaa eikä mitään triggeröivää. Vaikka niitä on kyllä vaikee välttää kun aina siitä kuolemasta jossain biisissä puhutaan. Monet ihastus listatkin taitaa olla suht täynnä niitä biisejä. Ei niist vaa pääse eroon lmao</p><p></p><p>Helvetti näitä rintakipuja tho.</p><p></p><p>+ Traumaflashbackit koska kuolema. Se traumaattinen tapahtuma. Niin tuntuu että tulee välillä näit flashbackei siit. Ja ne on todella........ Sanoisinko EPÄMUKAVIA :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 108069, member: 34"] Ja vituttaa niin törkeen paljon se jatkuva mitä hoetaan et tyyliin "elämä voi loppua koska tahansa" koska jos mä ajattelen noin niin oon paniikis 24/7. Mun on pakko olettaa jotenki et en todellakaan oo kuolemas pitkään aikaan yhtään mihinkään. Vaikka en tiedä sitä mut mun on oletettava niin koska muuten normaali elämä ei onnistu millään vitun tasolla. Se ei onnistu ikinä jos ajattelen jatkuvasti et "kuolen hetken minä hyvänsä en voi tietää". . Vituttaa että se on se mitä hoetaan ja että "elämä on lyhyt" koska ne on ne mitkä saa mulle pahimman paniikin aikaan. Se paniikki EHK vähä helpottaa jos oletan että elän pitkään tai jotenki sillee. Vihaan sitä yhtä vain elämää biisii mis sanotaan "elämä on lyhyt, aika loppuu pian" (oiskohan ollu abreun veto) koska siis se on tänää soinu mul pääs ja se paniikki mikä siit tulee on niiku helvettiä. Muistan jo silloin viime vuoden puolella kun kuuntelin sitä spotifyst (miksköhän kuuntelin sitä vain elämää listaa ku se on nii triggeröivä) niin se biisi tyyliin pilas mun moodin samantien :D sillee vittu kiitos taas paniikkiin mennään. Kohti paniikkikohtausta! :) Ja ajatella että jotkut oikeesti nauttii elämästä eli tästä vitun painajaisesta Jos vaa odotetaan et millähän hetkellä valot sammuu. Oi ihanuutta. Vitun epätodellista paskaa tämä on. Oon koittanut helpottaa oloani sillä että muistutan itteeni ettei ne valot nyt yleensä ilman syytä yhtäkkiä sammu. Vaikka mulla onkin ilmeisesti joitain terveysongelmia (esim rintakipuja, tosin voi johtuu ahistuksesta) niin en silti usko että oon kuolemassa nytten. Pitäs vaan luottaa siihen että en mää kuole viel pitkään aikaan. Tosin sit jos ei mieti et se tulee terveysongelmien takia niin sitten miettii et se tulee yhtäkkiä jossain onnettomuudessa vittu :D tuntuu et joka aamu ku herään oon valmistautunut jotenki siihen et ok höhö varmaa ajetaan kolari tänää ja kuolen :D ja muutenki ihan normaalisti nukkumaan mennessä ajattelen että mitä jos en herää. Mitä vittua oikeasti. Nojoo vittu ihan sama nyt sit musiikkii mut mieluusti jotain sellasta rauhoittavaa eikä mitään triggeröivää. Vaikka niitä on kyllä vaikee välttää kun aina siitä kuolemasta jossain biisissä puhutaan. Monet ihastus listatkin taitaa olla suht täynnä niitä biisejä. Ei niist vaa pääse eroon lmao Helvetti näitä rintakipuja tho. + Traumaflashbackit koska kuolema. Se traumaattinen tapahtuma. Niin tuntuu että tulee välillä näit flashbackei siit. Ja ne on todella........ Sanoisinko EPÄMUKAVIA :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Emmä jaksa enää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja