Siis nyt muutw oikeest
Tutkin asiaa ja on noi vaan niin helvetin samannäkösiä/-olosia. Siis ensinnäkin trio dave, villu ja Lukas. Järkyttävää. Sain melkee paniikkikohtauksen ku vertailin niit. Mut noiden kolmen lisäks viel ne kaks irl-tyyppii joissa on myös jotain samaa. Siis sillon ku se toinen istu meidän pöytään ja näin sen silmät ni katoin heti et ei vittu... Iha samannäköinen ku villu. Siis basically mun EKA AJATUS oli villu, ku näin sen. Se toinen taas ni tapasin sen joskus 2016 eli ennen ku ees tiesin näit muit tyyppei joten en aatellu et se on samanlainen ku villu koska en sillon tienny kuka se o. Mut ihastuin siihen kyl samantien sillon
Ja nyt jälkeenpäin oon kyl miettiny aina villust et joo-o se tosiaan oli nuorena ihan samnnäköne tai samanolonen ku l. L on myös sellai tosi pitkä niiku villuki ja kasvot ihan samanlaiset, huoh stop. Tai siis et niis on vaa liikaa samaa vibaa. Yyh. Huoh varmaa pyörryn tai oksennan ku tääl on niin kuuma ja muutenki. Mut joo nice. Eli oikeesti semmoset VIIS miestä jotka on kaikki ihan samanlaisia. I wonder what my type is,,,,,,,
Siis oikeesti en enää yhtään ihmettele miks tykkään noista kaikista tai oon tykännyt. Aivan vitun selvää et tuo nyt on vaa se type.
Oikeest oon iha shokis lmao
Mut sit PLS
VIEL lisäks ni tajusinpa et Dominic muistuttaa aika paljon mun sitä entistä opettajaa ja no, kari muistuttaa sitä toista opettajaa. Mut sen mä tiesinkin jo, puhuttiin jo kutosluokalla kamun kaa siitä kuinka se opettaja on ihan karin näkönen. Ei ollu ihme että ihastuin siihen ja AATTELEN SITÄ EDELLEEN välillä.
Siis toi on tosi pelottavaa miten samalta jotkut voi näyttää oikeest
Nice