Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ei vittu nyt tulee mieleen taas niin häiriintynyttä settiä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 62551" data-attributes="member: 34"><p>Mua oksettaa ja tärisyttää. Miks kukaan haluis tehä noin? Mun veljeä myös myöhemmin syytettiin raiskauksesta, mut olin ymmärtänyt että siinä ei oikeesti ollukaan tapahtunut mitään et se tyttö oli keksiny ton vaa päästä. Mut en tiiä oisko se voinu olla totta? Olin tuolloinkin aika nuori, ehkä ala- tai yläasteella. Oikeesti mä en haluu uskoo enkä osaa suhtautua, mua oksettaa niin paljon. Tärisen. Voiks mun veli olla oikeest sellanen et se olis voinu raiskata jonkun? Mut ei se siitä ainakaan mihinkään vankilaan joutunu, mut??</p><p></p><p>Mun ajatukset on niin sumeita. Ja ton lisäks kaikki se muu paska. Kerran (olin varmaa joku 12v sillon) se lähti kännissä ajamaan keskellä yötä ja itken vieläkin ku muistelen sitä. Miks mulle tapahtuu kaikki tää? Mitä mä oon tehny väärin.</p><p></p><p>Joo vittu ehkä tää kaikki onkin ihan normaalia ja vittu hiphei hurraa vaan. Unohetaa vaa kaikki asiat eikä koskaan puhuta niistä. Vittu tuntuu niiku vaipuisin psykoosiin.</p><p></p><p>Mun toinenkin veli sekoili joskus jotai huumepäissää tai jotai ku olin ihan lapsi, meil oli poliisit tai jotain ja kuulu ihan kauhee meteli, kaikki kaapit kaatu yms. En ymmärrä miks kaikki haluu väkisin traumatisoida mut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 62551, member: 34"] Mua oksettaa ja tärisyttää. Miks kukaan haluis tehä noin? Mun veljeä myös myöhemmin syytettiin raiskauksesta, mut olin ymmärtänyt että siinä ei oikeesti ollukaan tapahtunut mitään et se tyttö oli keksiny ton vaa päästä. Mut en tiiä oisko se voinu olla totta? Olin tuolloinkin aika nuori, ehkä ala- tai yläasteella. Oikeesti mä en haluu uskoo enkä osaa suhtautua, mua oksettaa niin paljon. Tärisen. Voiks mun veli olla oikeest sellanen et se olis voinu raiskata jonkun? Mut ei se siitä ainakaan mihinkään vankilaan joutunu, mut?? Mun ajatukset on niin sumeita. Ja ton lisäks kaikki se muu paska. Kerran (olin varmaa joku 12v sillon) se lähti kännissä ajamaan keskellä yötä ja itken vieläkin ku muistelen sitä. Miks mulle tapahtuu kaikki tää? Mitä mä oon tehny väärin. Joo vittu ehkä tää kaikki onkin ihan normaalia ja vittu hiphei hurraa vaan. Unohetaa vaa kaikki asiat eikä koskaan puhuta niistä. Vittu tuntuu niiku vaipuisin psykoosiin. Mun toinenkin veli sekoili joskus jotai huumepäissää tai jotai ku olin ihan lapsi, meil oli poliisit tai jotain ja kuulu ihan kauhee meteli, kaikki kaapit kaatu yms. En ymmärrä miks kaikki haluu väkisin traumatisoida mut. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ei vittu nyt tulee mieleen taas niin häiriintynyttä settiä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja