Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ei vittu nyt tulee mieleen taas niin häiriintynyttä settiä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 62533" data-attributes="member: 34"><p>Ku emmä usko et se on mitään seksuaalista ahdistelua. Mut jotenkin mul on vaa outo olo nyt. Niiku ihan tosi ahistava olo. Vai onks se sittenkin ahdistelua? Apua. Alan itkee ku mua ahistaa niin paljon. Ei se sukulainen oo ikinä fyysisesti mua koskettanut mitenkään ällöttävällä tavalla (toisin kun jotkut äijät vaikka baareissa joista mulla on tosi inhottavia muistoja ku ne on koskenu mua basically ilman lupaa). Niin en tiiä mut se vaa on sanonu vähän tollasii ns. seksuaalissävytteisiä juttuja, mut oon vaa jotenki aatellu et no se on huumorii tai jotai semmost. Hei se on kuitenkin mun eno mikse haluis kommentoida mun ulkonäöstä jotain ällöttävää? Eikä se oikeasti ollu ees iso juttu. Sitä paitsi muuten se on ollu iha perus eikä se oo koskaan mulle mitään traumoja aiheuttanu. Mut jotenkin se kommentti tuntu vähän oudolta siis se ei sanonu mua varsinaisesti seksikkääks mut jotain sinnepäin. Mut sit mietin et onkse ees sopimatonta koska kyllähän nyt silleen voi sanoa? Tai no tuntuuhan se kyl vähän oudolt. En tiiä? Inhottava olo. Mut sit taas toisaalta se oli must ihan normaalia. En tiiä mikä lasketaa enää normaaliks at this point. Sitä paitsi kuulemma mun veljetki on tehny jotai seksuaalisia asioita joskus keskenää ni mitä vittua sitte taas. Se ny ei ainakaan kuulosta normaalilta. Eihän kukaan voi haluta omaa sisarustaan, mua ainakin oksettaa ihan helvetisti. En tiiä tarkalleen mitä ne on tehnyt mut yäk? Toisaalta kai se on ainakin pieniltä lapsilta ihan normaalia mutta en tiiä minkä ikäsiä ne on ollu ees. Siis millases perhees ja suvus mä oikee elän? Onks tää ihan normaalia? Mä en ymmärrä miks kukaan haluis tehä mitään seksuaalista sisaruksensa kanssa sillee vanhemmalla iällä, pieniltä lapsilta ymmärrän sen kai mutta miltään murrosikäsiltä ainakaan. Hyi hitto. Onks mun veljil oikeesti kaikki ihan kotona. Tai siis. Mä en tajuu. Mut ehkä se oli jotai mikä oli tapahtunu tosi tosi nuorena koska kuten sanottu niin tajuun kyl pieniltä lapsilta silleen jotkut seksuaaliset leikit ja harjottelut mut oh god mä todella toivon et se on ollu jotain sellasta vaan koska mua OKSETTAA niin paljon. Kui sairas yksilö pitää olla. Niin ällöttävää niin ällöttävää niin ällöttävää en pysty ajattelemaan enää mitään muuta. Ja tänki asian oon kuullu jo vuosia sitten ja muistan et se ahisti mua sillon mut en ajatellut sitä loppujen lopuks niin paljon. Siis joo on normaalia tehdä jotai seksuaalista esim murrosiässä vaikka kaverinsa kanssa mut ei oman veljen. Oikeesti oksennan. Ei se vaa oo normaalii. Sisaruksen pitäs ällöttää tai silleen seksuaalisesti ajateltuna sen pitäs olla epäviehättävä koska Westermarck-ilmiö. Miten kukaan voi koskee sisarukseensa? Siis seksuaalisella tavalla, kyllähän nyt muuten voi koskea tietysti. Mut siis mun veljet on must ihan normaalei ihmisii? Ei ne voi olla mitää sairait yksilöit. Mua häiritsee mikä toi juttu on koska oikeasti millasten ihmisten keskuudessa mä oikeesti elän? Tuntuu ettei tää vaan voi olla normaalia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 62533, member: 34"] Ku emmä usko et se on mitään seksuaalista ahdistelua. Mut jotenkin mul on vaa outo olo nyt. Niiku ihan tosi ahistava olo. Vai onks se sittenkin ahdistelua? Apua. Alan itkee ku mua ahistaa niin paljon. Ei se sukulainen oo ikinä fyysisesti mua koskettanut mitenkään ällöttävällä tavalla (toisin kun jotkut äijät vaikka baareissa joista mulla on tosi inhottavia muistoja ku ne on koskenu mua basically ilman lupaa). Niin en tiiä mut se vaa on sanonu vähän tollasii ns. seksuaalissävytteisiä juttuja, mut oon vaa jotenki aatellu et no se on huumorii tai jotai semmost. Hei se on kuitenkin mun eno mikse haluis kommentoida mun ulkonäöstä jotain ällöttävää? Eikä se oikeasti ollu ees iso juttu. Sitä paitsi muuten se on ollu iha perus eikä se oo koskaan mulle mitään traumoja aiheuttanu. Mut jotenkin se kommentti tuntu vähän oudolta siis se ei sanonu mua varsinaisesti seksikkääks mut jotain sinnepäin. Mut sit mietin et onkse ees sopimatonta koska kyllähän nyt silleen voi sanoa? Tai no tuntuuhan se kyl vähän oudolt. En tiiä? Inhottava olo. Mut sit taas toisaalta se oli must ihan normaalia. En tiiä mikä lasketaa enää normaaliks at this point. Sitä paitsi kuulemma mun veljetki on tehny jotai seksuaalisia asioita joskus keskenää ni mitä vittua sitte taas. Se ny ei ainakaan kuulosta normaalilta. Eihän kukaan voi haluta omaa sisarustaan, mua ainakin oksettaa ihan helvetisti. En tiiä tarkalleen mitä ne on tehnyt mut yäk? Toisaalta kai se on ainakin pieniltä lapsilta ihan normaalia mutta en tiiä minkä ikäsiä ne on ollu ees. Siis millases perhees ja suvus mä oikee elän? Onks tää ihan normaalia? Mä en ymmärrä miks kukaan haluis tehä mitään seksuaalista sisaruksensa kanssa sillee vanhemmalla iällä, pieniltä lapsilta ymmärrän sen kai mutta miltään murrosikäsiltä ainakaan. Hyi hitto. Onks mun veljil oikeesti kaikki ihan kotona. Tai siis. Mä en tajuu. Mut ehkä se oli jotai mikä oli tapahtunu tosi tosi nuorena koska kuten sanottu niin tajuun kyl pieniltä lapsilta silleen jotkut seksuaaliset leikit ja harjottelut mut oh god mä todella toivon et se on ollu jotain sellasta vaan koska mua OKSETTAA niin paljon. Kui sairas yksilö pitää olla. Niin ällöttävää niin ällöttävää niin ällöttävää en pysty ajattelemaan enää mitään muuta. Ja tänki asian oon kuullu jo vuosia sitten ja muistan et se ahisti mua sillon mut en ajatellut sitä loppujen lopuks niin paljon. Siis joo on normaalia tehdä jotai seksuaalista esim murrosiässä vaikka kaverinsa kanssa mut ei oman veljen. Oikeesti oksennan. Ei se vaa oo normaalii. Sisaruksen pitäs ällöttää tai silleen seksuaalisesti ajateltuna sen pitäs olla epäviehättävä koska Westermarck-ilmiö. Miten kukaan voi koskee sisarukseensa? Siis seksuaalisella tavalla, kyllähän nyt muuten voi koskea tietysti. Mut siis mun veljet on must ihan normaalei ihmisii? Ei ne voi olla mitää sairait yksilöit. Mua häiritsee mikä toi juttu on koska oikeasti millasten ihmisten keskuudessa mä oikeesti elän? Tuntuu ettei tää vaan voi olla normaalia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ei vittu nyt tulee mieleen taas niin häiriintynyttä settiä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja