Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ei saatana näin taas lukion aikasesta opettajastani unta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 94543" data-attributes="member: 34"><p>Oikeest mitä helvettiä. Hobi ja gd. Oleg. Hyuka. Ola. Kaikki on niin turhaa. Yritän hukuttaa kaiken musiikkiin mut miks se musa mitä kuuntelen on txt:tä.</p><p></p><p>Kaikki mun tunteet on niin ultimaattisen turhia. Mä en tiiä onko mikään elämässä ei-turhaa, mutta mun tunteet ainakin on niin turhia kun ikinä voi olla. Näistä ei tuu koskaan mitään ja jos tuliskin niin mä en pystyis kuitenkaan. Esim näin mun irl-ihastusta pitkästä aikaa ja menin puihin siitä mut vaikka meillä olis jotain niin en pystyis varmasti. Joten kaikki on pelkkää turhuutta, you can't fucking win. Mä en voi voittaa rakkaudessa mutta mä en voi voittaa elämässä muutenkaan, eikä voi muuten kukaan muukaan. Turha selittää että elämässä on jotain positiivista kun ei ne positiiviset asiat koskaan voita negatiivisuutta. Ei elämäs yksinkertaisesti oo mitään järkee. Tääl ei voi voittaa mitenkään, ei koskaan. Mä en ymmärtänyt miks mä synnyin kun sitä mä en pyytänyt vittu koskaan. Kelaa jos en ois syntynyt. Eipä tarvis nyt miettii sataa eri ihmistä ja sitä että miten mä selviin tästä ihan hirveestä elämästä. Eikä tarvis koko ajan kuunnella veljen ihan vitun ärsyttäviä juttuja. Ehkä ainoo hyvä asia on mun kissat mut mikään ei auta siihen kuinka paljon pelkään elämää. Itken päivittäin. Saan paniikkikohtauksia edelleenkin autossa. Silloinkin kun kaikki on hetken aikaa hyvin niin joku aina pilaa sen ja usein se joku on mun veli. Tai sitten mun kaverit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 94543, member: 34"] Oikeest mitä helvettiä. Hobi ja gd. Oleg. Hyuka. Ola. Kaikki on niin turhaa. Yritän hukuttaa kaiken musiikkiin mut miks se musa mitä kuuntelen on txt:tä. Kaikki mun tunteet on niin ultimaattisen turhia. Mä en tiiä onko mikään elämässä ei-turhaa, mutta mun tunteet ainakin on niin turhia kun ikinä voi olla. Näistä ei tuu koskaan mitään ja jos tuliskin niin mä en pystyis kuitenkaan. Esim näin mun irl-ihastusta pitkästä aikaa ja menin puihin siitä mut vaikka meillä olis jotain niin en pystyis varmasti. Joten kaikki on pelkkää turhuutta, you can't fucking win. Mä en voi voittaa rakkaudessa mutta mä en voi voittaa elämässä muutenkaan, eikä voi muuten kukaan muukaan. Turha selittää että elämässä on jotain positiivista kun ei ne positiiviset asiat koskaan voita negatiivisuutta. Ei elämäs yksinkertaisesti oo mitään järkee. Tääl ei voi voittaa mitenkään, ei koskaan. Mä en ymmärtänyt miks mä synnyin kun sitä mä en pyytänyt vittu koskaan. Kelaa jos en ois syntynyt. Eipä tarvis nyt miettii sataa eri ihmistä ja sitä että miten mä selviin tästä ihan hirveestä elämästä. Eikä tarvis koko ajan kuunnella veljen ihan vitun ärsyttäviä juttuja. Ehkä ainoo hyvä asia on mun kissat mut mikään ei auta siihen kuinka paljon pelkään elämää. Itken päivittäin. Saan paniikkikohtauksia edelleenkin autossa. Silloinkin kun kaikki on hetken aikaa hyvin niin joku aina pilaa sen ja usein se joku on mun veli. Tai sitten mun kaverit. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ei saatana näin taas lukion aikasesta opettajastani unta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja