Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ei saatana näin taas lukion aikasesta opettajastani unta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 91978" data-attributes="member: 34"><p>Oikeest RÄÄH mietin kans jatkuvasti sitä ku tanssin sen mun open parina vanhojen harkoissa </p><p></p><p>Toivottavasti tää ei o liian yksityiskohtasta mut mä siis jouduin sen pariks koska mun oma pari tais olla jossain hevonkuusessa sillo yksissä treeneissä.</p><p></p><p>Ei vittu se oli kyllä elämäni kuumottavin tilanne vois melkeen sanoo.</p><p></p><p>Olin todennäköisesti punainen kuin tomaatti ja muistan vaa että katoin sitä ja mun sydän hakkas ja yritin muistaa niit vitun tansseja siin et ööh miten pitää liikkua</p><p></p><p>Mut sit taas toisaalta ei se ollu niin jännittävää ku ois voinu luulla vaan mul oli aika mukava olo. Vähän kiusallinen mut kuitenkin aika turvallinen lmao. Ei jumalauta oikeest siin kohtaa millää ei ollu mitään väliä, mä vaa lumouduin siit ihmisest täysin, mut en tiiä huomasko sitä musta 🤡 oikeest tilanne vitun 🤡/5</p><p></p><p>Hahahaha se oli kyl yks absurdeimmista tilanteista ikinä</p><p></p><p>Toinen about yhtä absurdi tilanne oli se kun istuin mun toisen irl-ihastuksen vieres ja olin sen kainalossa ja se oli ihan vitun outoa että se yhtäkkiä näyttikin kiinnostusta muhun, koska olin ihan sillee et "ei se must tykkää"</p><p></p><p>No joo toiki tapahtu joskus pari vuotta sitten mut oli sekin niin vitun maagista ja samalla niin vitun kiusallista</p><p></p><p>Taidan hajota :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 91978, member: 34"] Oikeest RÄÄH mietin kans jatkuvasti sitä ku tanssin sen mun open parina vanhojen harkoissa Toivottavasti tää ei o liian yksityiskohtasta mut mä siis jouduin sen pariks koska mun oma pari tais olla jossain hevonkuusessa sillo yksissä treeneissä. Ei vittu se oli kyllä elämäni kuumottavin tilanne vois melkeen sanoo. Olin todennäköisesti punainen kuin tomaatti ja muistan vaa että katoin sitä ja mun sydän hakkas ja yritin muistaa niit vitun tansseja siin et ööh miten pitää liikkua Mut sit taas toisaalta ei se ollu niin jännittävää ku ois voinu luulla vaan mul oli aika mukava olo. Vähän kiusallinen mut kuitenkin aika turvallinen lmao. Ei jumalauta oikeest siin kohtaa millää ei ollu mitään väliä, mä vaa lumouduin siit ihmisest täysin, mut en tiiä huomasko sitä musta 🤡 oikeest tilanne vitun 🤡/5 Hahahaha se oli kyl yks absurdeimmista tilanteista ikinä Toinen about yhtä absurdi tilanne oli se kun istuin mun toisen irl-ihastuksen vieres ja olin sen kainalossa ja se oli ihan vitun outoa että se yhtäkkiä näyttikin kiinnostusta muhun, koska olin ihan sillee et "ei se must tykkää" No joo toiki tapahtu joskus pari vuotta sitten mut oli sekin niin vitun maagista ja samalla niin vitun kiusallista Taidan hajota :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ei saatana näin taas lukion aikasesta opettajastani unta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja