Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ei saatana näin taas lukion aikasesta opettajastani unta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 91977" data-attributes="member: 34"><p>Jooh tosiaan oon nähny hänet viimeksi irl varmaan... Vuonna 2018 tai jotain? Kuitenkin siitä on aikaa </p><p></p><p>Ja nyt sit hän tuli taas mun uniin ihan out of nowhere. Niiku täysin ei-mistään koska en ollu ajatellut sitä ihmistä yhtään eilen illalla tai varmaan koko eilispäivänä. Enkä juuri muutenkaa viime päivinä.</p><p></p><p>Mitä helvettiä? Tää ihastus vaan jatkuu ja jatkuu edelleen vaikka mä en oo nähny sitä ties kuinka pitkää aikaa, enkä ajattele sitä paitsi välillä, mut sillon ku ajattelen nii ajattelen v i t u s t i. Ja nään unta siitä joskus.</p><p></p><p>Ei terve 😂 ja heipä hei </p><p></p><p>Onko kellään muulla oikeesti samaa tilannetta että ois edelleen ihastunu opettajaansa jota ei oo nähny hetkeen? Siis for real. Mä valmistuin lukiosta vuonna 2018 OIKEEST. tosin sen jälkeen oon muutamia kertoja käyny siel piipahtaa mut kuitenkin.</p><p></p><p>Tää on niin absurdia.</p><p></p><p>Siis en oo ees vihanen itelleni mut tunnen ainoastaan sellasta hämmennystä ja sellast et tää on niin absurdia </p><p></p><p>Oikeesr edelleen ajattelen sitä ja ikävöin </p><p></p><p>No ei kai siinä. Sitä paitsi ikävöinhän mä edelleen sitä yhtä ohjaajaakin, jonka oon nähny varmaan viimeks samoihin aikoihin. On siitäkin pari vuotta jo vierähtänyt ja edelleen ikävä sitäkin äijää </p><p></p><p>Ei morjens</p><p></p><p>Täytyy varmaan puhua tästä kohta mun työntekijälle et juu en pääse yli mun opettajasta enkä siitä yhdestä ohjaajasta :D</p><p></p><p>(Sit sen open lisäks näin unta vegardista joka oli huvittavaa myös, koska siihen ihastuin myös vuonna 2014 alunperin :DDDD ihan niinku siihen opettajaankin ihastuin alunperin vuonna 2014 :D mua naurattaa en oikeesti kestä näit ihmisiä)</p><p></p><p>Ja välillä vaan tuntuu et toi opettaja ja toi ohjaaja on about isoimpii irl-ihastuksii mitä mul on koskaan ollut? Koska ne oli (ja on) molemmat niin pahoja</p><p>(No siis on vegard myös ollu jäätävän voimakas rakastuminen mut se ei oo irl-ihastus)</p><p></p><p>Ahaha mä en kestä ok moi</p><p></p><p>Pliis jos kellään on tääl sama tilanne ni kertokaa toki</p><p></p><p>Jos näätte edelleen unia entisestä opettajasta niin kertokaa mulle etten oo yksin lmaoooooo i-</p><p></p><p>Voin hyvin.</p><p></p><p>Siis mitä helvettiä se ohjaajaki on ollu vuodesta 2016? Ootko tosissas.</p><p></p><p>Et periaatteessa voi sanoa et oon tykännyt siitä ohjaajasta kuus vuotta?????????? Ja siitä opettajasta (+vegardista) kaheksan vuotta???????????????????????????????????????????????????????????? Onks vuodesta 2014 kaheksan vuotta</p><p></p><p>Oikeest miten kauan voi tykätä.......... Tää ei vieläkään lopu no jaa mikäs siinä, en voi sanoa että oon yllättynyt</p><p></p><p>Sit se uni siit opettajast oli viel sairaan outo. Se oli tosi söpö mut tosi outo ja niiku eh what? Jotenkin niin super sulone ja söpö uni mut sit myös vähän pelottava ja vähän ehkä seksuaalinenkin. Ennen kaikkea hämmentävä ja outo. Rääh.</p><p></p><p>Oikeest save me. Mua hajottaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 91977, member: 34"] Jooh tosiaan oon nähny hänet viimeksi irl varmaan... Vuonna 2018 tai jotain? Kuitenkin siitä on aikaa Ja nyt sit hän tuli taas mun uniin ihan out of nowhere. Niiku täysin ei-mistään koska en ollu ajatellut sitä ihmistä yhtään eilen illalla tai varmaan koko eilispäivänä. Enkä juuri muutenkaa viime päivinä. Mitä helvettiä? Tää ihastus vaan jatkuu ja jatkuu edelleen vaikka mä en oo nähny sitä ties kuinka pitkää aikaa, enkä ajattele sitä paitsi välillä, mut sillon ku ajattelen nii ajattelen v i t u s t i. Ja nään unta siitä joskus. Ei terve 😂 ja heipä hei Onko kellään muulla oikeesti samaa tilannetta että ois edelleen ihastunu opettajaansa jota ei oo nähny hetkeen? Siis for real. Mä valmistuin lukiosta vuonna 2018 OIKEEST. tosin sen jälkeen oon muutamia kertoja käyny siel piipahtaa mut kuitenkin. Tää on niin absurdia. Siis en oo ees vihanen itelleni mut tunnen ainoastaan sellasta hämmennystä ja sellast et tää on niin absurdia Oikeesr edelleen ajattelen sitä ja ikävöin No ei kai siinä. Sitä paitsi ikävöinhän mä edelleen sitä yhtä ohjaajaakin, jonka oon nähny varmaan viimeks samoihin aikoihin. On siitäkin pari vuotta jo vierähtänyt ja edelleen ikävä sitäkin äijää Ei morjens Täytyy varmaan puhua tästä kohta mun työntekijälle et juu en pääse yli mun opettajasta enkä siitä yhdestä ohjaajasta :D (Sit sen open lisäks näin unta vegardista joka oli huvittavaa myös, koska siihen ihastuin myös vuonna 2014 alunperin :DDDD ihan niinku siihen opettajaankin ihastuin alunperin vuonna 2014 :D mua naurattaa en oikeesti kestä näit ihmisiä) Ja välillä vaan tuntuu et toi opettaja ja toi ohjaaja on about isoimpii irl-ihastuksii mitä mul on koskaan ollut? Koska ne oli (ja on) molemmat niin pahoja (No siis on vegard myös ollu jäätävän voimakas rakastuminen mut se ei oo irl-ihastus) Ahaha mä en kestä ok moi Pliis jos kellään on tääl sama tilanne ni kertokaa toki Jos näätte edelleen unia entisestä opettajasta niin kertokaa mulle etten oo yksin lmaoooooo i- Voin hyvin. Siis mitä helvettiä se ohjaajaki on ollu vuodesta 2016? Ootko tosissas. Et periaatteessa voi sanoa et oon tykännyt siitä ohjaajasta kuus vuotta?????????? Ja siitä opettajasta (+vegardista) kaheksan vuotta???????????????????????????????????????????????????????????? Onks vuodesta 2014 kaheksan vuotta Oikeest miten kauan voi tykätä.......... Tää ei vieläkään lopu no jaa mikäs siinä, en voi sanoa että oon yllättynyt Sit se uni siit opettajast oli viel sairaan outo. Se oli tosi söpö mut tosi outo ja niiku eh what? Jotenkin niin super sulone ja söpö uni mut sit myös vähän pelottava ja vähän ehkä seksuaalinenkin. Ennen kaikkea hämmentävä ja outo. Rääh. Oikeest save me. Mua hajottaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ei saatana näin taas lukion aikasesta opettajastani unta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja