Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ei mulla riitä aika mihinkää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 134115" data-attributes="member: 16"><p>Tännää pittäis mennä kaks tuntia kestävään kuoroon josta en voi jäähä mitenkään pois</p><p>Mut huomenna on saksan koe ja perjantaina taas matikan koe</p><p>Ja perjantaina mun pittää mennä isoskoulutukseen joka kestää koko viikonlopun ja mulla ei oo aikaa lukia sit ens viikolla oleviin enkun, kemian ja ruotsin kokeisiin</p><p></p><p>Enkku ja ruotsi ei nii kauhiasti stressaa mut kemia kylläkin koska kaikella kunnioituksella, vaikka se meijän ope on mukava nii se on ihan paska opettamaan enkä tiiä KETÄÄN joka ois sen tunneilla oikiasti oppinu jotaki. Eli mun valmiudet siihen kemian kokeeseen on pyöree nolla ja viimeksikki sain kuuspuokin kokeesta ku se oli ihan hepreaa se koko koe</p><p>Enkussakin pittää olla valamiina esitelmä jota en TIETENKÄÄN oo saanu valamiiksi</p><p>Matikassa oon ymmärtäny tasan yhen asian. Yhden. Kaikki muu onki sit menny yli hilseen.</p><p></p><p></p><p>Ai nii. Huomenna on myös saksan esseen palautuspäivä enkä oo sitäkään saanu valamiiksi.</p><p></p><p>Aina sanotaan et priorisoi ja tee aikataulu mut EI SILLÄ OO VÄLIÄ VAIKKA NIIN TEKISINKI KU EN KOSKAAN OSSAA NOUDATTAA NIITÄ SUUNNITELMIA KU LOPPUU KÄRSIVÄLLISYYS JA MOTIVAATIO</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 134115, member: 16"] Tännää pittäis mennä kaks tuntia kestävään kuoroon josta en voi jäähä mitenkään pois Mut huomenna on saksan koe ja perjantaina taas matikan koe Ja perjantaina mun pittää mennä isoskoulutukseen joka kestää koko viikonlopun ja mulla ei oo aikaa lukia sit ens viikolla oleviin enkun, kemian ja ruotsin kokeisiin Enkku ja ruotsi ei nii kauhiasti stressaa mut kemia kylläkin koska kaikella kunnioituksella, vaikka se meijän ope on mukava nii se on ihan paska opettamaan enkä tiiä KETÄÄN joka ois sen tunneilla oikiasti oppinu jotaki. Eli mun valmiudet siihen kemian kokeeseen on pyöree nolla ja viimeksikki sain kuuspuokin kokeesta ku se oli ihan hepreaa se koko koe Enkussakin pittää olla valamiina esitelmä jota en TIETENKÄÄN oo saanu valamiiksi Matikassa oon ymmärtäny tasan yhen asian. Yhden. Kaikki muu onki sit menny yli hilseen. Ai nii. Huomenna on myös saksan esseen palautuspäivä enkä oo sitäkään saanu valamiiksi. Aina sanotaan et priorisoi ja tee aikataulu mut EI SILLÄ OO VÄLIÄ VAIKKA NIIN TEKISINKI KU EN KOSKAAN OSSAA NOUDATTAA NIITÄ SUUNNITELMIA KU LOPPUU KÄRSIVÄLLISYYS JA MOTIVAATIO [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ei mulla riitä aika mihinkää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja